Тренінгове заняття ”Дружба. Умій дружити”

Про матеріал

Метою тренінгу є згуртування класного колективу,вивчення індивідуальних особливостей

кожної дитини;навчати учнів культури спілкування, пошуку конструктивних способів вирішення проблемних ситуацій;

сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, налагодженню доброзичливих стосунків;

виховуванню в учнів поваги один до одного, відповідальністі за власні слова та вчинки.

Перегляд файлу

Вчитель початкових класів Снігурівської загальноосвітньої школи I-III ст.№3 Воскобойнікова Тетяна Валентинівна

Основи здоровя

Тренінгове заняття Дружба. Умій дружити

Мета.Згуртувати класний колектив,вивчити індивідуальні особливості

кожної дитини;

навчати учнів культури спілкування, пошуку конструктивних способів вирішення проблемних ситуацій;

 сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, налагодженню доброзичливих стосунків;

 виховувати в учнів повагу одне до одного, відповідальність за власні слова         та вчинки.

 Обладнання. ПлакатПравила роботи,серце припущення, бланки-сердечка для запису якостей, мяч, папір, фломастери, маркери.

 ХІД   ЗАНЯТТЯ

Слово вчителя.

Дружба - це добре почуття, яке може виникнути лише на основі взаємоповаги. Зустріти в житті справжнього дру­га вважалось великим щастям для людини.

Сучасні тлумачні словники визначають: „Дружба - це близькі стосунки, засновані на взаємній прив’язаності лю­дей, спільності інтересів, смаків, поглядів, життєвих цілей, активній зацікавленості одне в одному”.

Другом ми називаємо того, кому довіряємо. Якщо між людьми немає щирості, не може бути і дружби. У кожного з нас є вади. Отже, той, хто хоче мати друга без вад, зали­шається без друзів.

Справжній друг, який віддає частку свого серця, силу почуття, вартий того, щоб його цінували і берегли.

Правила роботи.

Під час тренінгу правила визначають діти,але враховуючи вікові особливості учасників,учитель пропонує правила з якими можуть погоджуватися,або не погоджуватися учні. Вчитель малює правила на ватмані символами,а діти малюють під ними смайлики, чи підписи.

В такому випадку учням здається,що вони дорослі,адже вони ставлять

свій смайлик чи підпис в знак згоди з чимось,і вони з більшою відповідальністю відносяться до виконання правил тренінгу.

 

ВправаМозковий штурм Дружба-це…

Вправа ” Калейдоскоп запитань”

- Чиє у тебе друзі?

 - Кого ти вважаєш своїм найкращим другом?

- Кращий друг – це той, хто … .

 - Я переживаю, коли мій друг… .

 - Я радію, коли мій друг … .

 - Мені приємно, коли мій друг … .

 - Мені не приємно, коли мій друг … .

 - Мені хотілося, щоб мій друг … .

 - Коли я … .виросту, я хочу, щоб мій друг … .

 - Коли я виросту, я не хочу, щоб мій друг

 

Вправа ” Розсипанка “

 - Щоб дізнатись, що означає слово «ДРУЖИТИ» давайте пограємо в парах у гру “Розсипанка”. Кожній парі пропонується з розрізаних літер скласти слово.

ДРУЖИТИцепіклуватися,співчувати,допомагати,провідувати,прощати,турбуватися, гратися, ділитися, підтримувати, радіти, не битися, не обманювати, підбадьорювати, радити ( Кожна пара дітей складає своє слово, потім називає його) - Так, діти. Друг завжди вислухає, допоможе виконати роботу, скаже про те, чого ми самі за собою не помічаємо, поділиться своїм досвідом. Треба відповідально ставитися до дружби. Необхідно пам’ятати про своїх товаришів, іноді брати ініціативу у свої руки. Не треба чекати, поки приятель зателефонує першим, зроби першим це сам, поділись секретом або напиши коротеньку записку. Запам’ятайте: нічим не підтримана дружба живе рівно стільки, скільки кімнатна рослина без води. Щоб дружба міцніла, її необхідно підтримувати. Запроси першим свого приятеля до себе, усміхнись, помахай рукою, привітай із днем народження, займи йому місце у шкільній їдальні,поділись новиною. Але не будь нав’язливим.

Руханка "Знайди собі подібного"( за кольором одягу,очей,волосся,за зростом,тощо)
 

Вправа "Що моя улюблена іграшка скаже про мене ?"
 

Вправа “ З ким я подружився?”

Група дітей (4 – 6 осіб). Учитель дає коробку з прорізаними отворами з боків, щоб туди могла поміститися дитяча рука. Учасники засовують руки в коробку, заплющують очі. Потім знаходять чиюсь руку, “знайомляться” з нею, відгадують із чиєю рукою вони “познайомилися”, “подружилися”.

Презентація сердечок Що в дружбі головне?

Підсумок тренінгу.
- Діти, В. Сухомлинський сказав: «Дружба – це школа виховання людських почуттів… У дружбі ми віддаємо сили своєї душі іншій людині і від цього самі стаємо кращими» - А тепер усі разом зробимо висновок з усього сказаного і складемо вірш про дружбу. Останнє слово кожного другого рядочка ви будете добирати самі в риму.

 Щоб могли ми гарно жити,

 Треба вчитися... (дружити).

 А не кидатись словами, Щоб не стати ... (ворогами).

 І запам’ятай собі —

 З другом легше у... (журбі).

 Друг нас виручити може,

У біді він ... (допоможе).

 А як пісня, жарт чи сміх —

 Радість ділиться на... (всіх).

 Друг нас може захистити

Може з класом ... (помирити).

 Друг не стане кепкувати І на людях нас... (повчати).

 А як сварять всі навкруг —

Йде на захист справжній... (друг).

І ніколи не забудь!

 Й ти для друга — вірним... (будь)!

 Й ще одне запам’ятай:

 Друзів ти... (не забувай)!

 Знай, моя дитино мила,

 Дружба — це велика... (сила)!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\olol\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20170210_135650.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа “ З ким я подружився?”

 

C:\Users\olol\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20170210_135504.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа "Що моя улюблена іграшка скаже про мене ?"
 

C:\Users\olol\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20170210_114812.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа ” Розсипанка “

 

 

C:\Users\olol\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20170210_114453.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентація сердечок Що в дружбі головне?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Кіріяк Інна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кузнєцов Артур Олександрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Олєйник Ірина Сергіїва
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Бекеш Любов Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Савчук Світлана В'ячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Семидєтова Світлана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
9590
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку