Під час таких уроків-тренінгів учні вчаться колективізму, знаходити і опрацьовувати певну інформацію застосовуючи свій інтелект та уяву. Розвиваються соціальна, мовленнєва та комунікативна компетенції.
Урок –тренінг з основ здоровя у 2-А класі
Тема: «Культура спілкування. Як ти спілкуєшся. Умови взаєморозуміння. Практична робота: розпізнавання невербальних знаків, сигналів, жестів.»
Мета: поглибити знання учнів про правила спілкування з рідними, товаришами, друзями, знайомими; показати дітям важливість ставлення до інших з повагою; ознайомити учнів з основними способами спілкування: мовленням, мімікою, жестами; пояснити, що щирість і правдивість полегшує спілкування. Розвивати загальнокультурну, громадську, здоровязбережувальну та соціальну компетентності.
Хід уроку:
Вчитель . Ти постійно спілкуєшся з різними людьми за допомогою слів (вербальне спілкування) – рідними, учителями, дітьми. Від уміння спілкуватися залежить настрій людини, емоційний стан, здоровя.
Вправа «Скажи сусіду…». (Сказати щось приємне – настрій піднімається і емоційний стан стає позитивним. І як наслідок – покращується здоровя.)
Висновок.
Вправа « Добери промінці»(На паперових стрічках написати правила спілкування:привітно, милосердно, жорстоко, з повагою, не переривай розмову дорослих, грубо, уважно, лагідно, сперечайся, доброзичливо, відверто і щиро, з дорослими на «Ви», з усмішкою. Учні по черзі беруть «промінець» з цим написом і або чіпляє до сонечка, або викидає у смітник пояснюючи свою точку зору.)
Висновок.
Вчитель. Люди при спілкуванні розуміють один-одного як за допомогою слів(вербально) так і за допомогою міміки та жестів. МІМІКА – це вираз обличчя. ЖЕСТИ – це пози, рухи тіла.
Вправа «Покажи та не скажи»(Зобразити обличчям коли ми їмо лимон, гіркий перець, цукерку).
Висновок.
Руханка. За допомогою жестів зобразити тваринку: котика, бегемотика, лисичку, вовчика.
Завдання:1.) На пляжі.
2.) Збирають квіти.
3.) Праця на городі.
4.) Зривання плодів з дерева.
Висновок. (Спілкуючись за допомогою жестів виконували вправи.)