Тренінгове заняття "Промінчики моєї унікальності"

Про матеріал
Тренінгове заняття «Промінчики моєї унікальності» Мета: формувати адекватну самооцінку в учнів, навчати приймати себе такими, якими вони є, цінуючи свою індивідуальність. Обладнання: ватман із малюнком галявини, листочки із зображенням сонечка, кольорові олівці. Тривалість заняття: 45 хвилин. Контингент учасників: учні 5-го класу. Кількість учасників: 15-25.
Перегляд файлу

Тренінгове заняття

«Промінчики моєї унікальності»

Мета: формувати адекватну самооцінку в учнів, навчати приймати себе такими, якими вони є, цінуючи свою індивідуальність.

Обладнання: ватман із малюнком галявини, листочки із зображенням сонечка, кольорові олівці.

Тривалість заняття: 45 хвилин.

Контингент учасників: учні 5-го класу.

Кількість учасників: 15-25.

Хід заняття

  1. Привітання

Продовження речення «Мало хто знає, але я…»

2. Вправа-гра «Чарівні слова»

Мета: формувати адекватну самооцінку.

Хід вправи

У конверті знаходяться імена усіх учасників тренінгового заняття. Учням пропонується витягнути ім’я однокласника і сказати йому хороші слова, продовжуючи одне з пропонованих речень:

Ти хороший, тому що…

З тобою приємно спілкуватися, бо…

З тобою варто дружити , бо…

Обговорення

  •                Чи сподобалися слова, які вам говорили?
  •                Що ви відчули, коли слухали слова, звернені до вас?
  •                Що було приємніше: слухати чи самому говорити хороші слова?
  1. Руханка «Український борщ»

Мета: психологічне розвантаження учнів, створення невимушеної атмосфери.

Хід вправи

Учні отримують назви овочів, які є складниками українського борщу. ЗА командою психолога (наприклад, «картопля») всі учні, що отримали таку назву швидко міняються місцями між собою.

4. Вправа «Промінчики мого Я»

Мета: навчити дітей приймати іншу людину і знаходити в ній позитивні якості.

Хід вправи

Учні сідають групами (по 4). У центрі сонечка пишуть своє ім’я і дві свої хороші риси. Далі сонечко передається у групі по колу. Кожен пише на промінчиках хороші риси та якості однокласника.

5. Вправа «Квіти моєї індивідуальності»

Мета: вивчати почуття, розвивати міжособистісні відносини, підвищувати самооцінку та впевненість у собі.

Хід вправи

Уявіть собі яку-небудь квітку ...

Будь-яка квітка, яку ви коли-небудь бачили або яку малює ваша уява ...

Все, що ви уявите – це добре. Ми можемо працювати з будь-яким образом ...

Що ви бачите зараз? ..

Спробуйте доторкнутися до стебла квітки.

- Яке воно на дотик? .. Якої товщини стебло? .. Наскільки воно міцне? .. Проведіть по стеблу рукою ...

Доторкніться до листя ... Яке воно на дотик? .. Спробуйте доторкнутися до верхньої і нижньої частини листка ... Порівняйте свої відчуття ...

Які пелюстки у квітки? Якого вони кольору? ..

Ви відчуваєте запах квітки? .. Який він? ..

А тепер простежте вниз по стеблу квітки ... Де знаходиться квітка? ..

Що знаходиться навколо квітки? .. Що її оточує? ..

Що ви відчуваєте, коли дивитеся на квітку? .. Які почуття вона у вас викликає? ..

А тепер запам'ятайте все, що вам уявлялося... Запам'ятайте всі свої відчуття, почуття, всі барви, запахи і звуки ... Запам'ятайте вашу квітку так, як вам хотілося б її намалювати ...І повільно відкривайте очі ...

 

Намалюйте квітку, яку уявляли.

Картинки по запросу квітка

Намальовані учнями квіти приклеюють на  спільну галявину.

Обговорення. Учні дивляться на створену галявину. Психолог наголошує, що хоч квітів і багато, але кожна має своє місце серед інших квіток. Це місце кожен учень вибрав сам. Тож квітка кожного з дітей росте в оточенні інших, не схожих між собою квіток. Чи є у них якісь спільні риси? Звісно, це може бути колір пелюсток, їх форма, форма листя. І всім квітам без винятку потрібне сонце, вода, догляд. Що ж потрібно учням у класі?

6. Гра «Дивоглядки»

Мета: формувати впевненість у собі

Хід вправи

Діти сидять парами одне навпроти одного. За сигналом психолога починають дивитись один одному в очі. Програв той, хто першим засміявся.

  1.                   Прощання. Побажання по колу. Рефлексія

 

Картинки по запросу солнышко            Картинки по запросу солнышко

Картинки по запросу солнышко            

Картинки по запросу солнышко              Картинки по запросу солнышко

 

 

Ти хороший, тому що…

 

З тобою приємно спілкуватися, бо…

 

З тобою варто дружити , бо…

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
21 березня 2020
Переглядів
772
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку