Тренувальні тестові завдання для підготовки до ЗНО з української мови

Про матеріал

Тренувальні тестові завдання для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови. Містить 20 завдань. Для вчителів та учнів

Перегляд файлу
  1. Використовуючи алфавіт, розставити прізвища в алфавітному порядку.

 

Аа Бб Вв Гг Ґґ Дд Ее Єє Жж Зз Ии Іі Її Йй Кк Лл Мм Нн Оо Пп Рр Сс Тт Уу Фф Хх Цц Чч Шш Щщ ь Юю Яя

 

Кухаренко, Гамалія, Абашев, Яворська, Ухов, Заньковецька, Ціпенюк, Опанасюк, Вжицький, Мстиславець, Січинський, Зюков

 

  1. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
  1. народження, льон, яма, щастя
  2. їжак, росомаха, білка, вовк
  3. священний, пам'ять, боєць, юрмитись
  4. сузір'я, молотьба, п'ятниця, яйце

 

  1. Правильно поділені для переносу всі слова в рядку
  1. ремо-нт, под-звін, кни-га, ре-жи-сер
  2. медал-ьйон, ко-нцерт, пі-сня, жи-тло
  3. хо-джу, силь-ний, роз'-єднати, ім-міграція
  4. Лук-'ян,.пі-дбити, ро-з'єднати, карти-нний

 

  1. Синонімічний ряд утворюють слова
  1. квітень, травень, червень, липень, серпень
  2. майстер, митець, художник, мастак
  3. акуратний, охайний, чистий, впорядкований
  4. серйозний, зібраний, уважний, ретельний

 

  1. Фразеологічний зворот ужито в реченні
  1. У Січі був такий звичай, що кожен мусив коритися волі старшого, жити у братерстві один з одним і поводитися доброчесно.
  2. Ну що йому скажеш, коли в нього в голові ще мак росте?
  3. Листя з суму жовтіє, а деяке з туги кривавиться.
  4. Надходить світанок яскравий, і зоряна рання сівба росою впадає на трави

 

  1. Форми однини та множини мають усі іменники рядка
  1. предмет, ненависть, збіжжя, капуста
  2. хата, стіл, берег, береза
  3. космос, папір, дріжджі, лікар
  4. струна, камінь, вареник, волосся

 

  1. Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
  1. крутий, порожній, кислий, прозорий
  2. солонуватий, дорогий, близький, залізний
  3. добрий, високий, чудовий,великий
  4. повний, багряний, дитячий, сміливий

 

  1. Помилки у відмінкових формах кількісних числівників допущено в рядку
  1. на восьмистах, п'ятьмастами, на трьохстах
  2. із сорока восьми, сімдесятьма, двох тисяч восьмисот
  3. трьомами, з чотириста сімдесяти восьми, п'ятдесяти
  4. сімдесяти дев'яти, дев'ятьмастами

 

  1. Усі займенники слід писати через дефіс у рядку
  1. будь/у/кого, казна/чим, що/небудь, аби/чому
  2. бозна/який, аби/чий, хтозна/чийому, чого/небудь
  3. хтозна/хто, бозна/який, будь/що, казна/чому
  4. ні/на/кого, де/чому, будь/кого, казна/чому

 

  1. Формами дієслова є всі слова рядка
  1. цікавитися, цікавитимуться, будуть цікавитися, зацікавлення
  2. кричати, кричав, кричу, крикливий
  3. об'єднати, єдиний, об'єднаний, єднати
  4. відзначатися, відзначився, відзначений, відзначивши

 

  1. Прислівниками є всі слова рядку
  1. високо, ліворуч, поодинці
  2. по-угорському, будь-що, щосереди
  3. догори, навмисне, щось
  4. будь-коли, пізно, перебиваючи

 

  1. Усі виділені слова є прийменниками в рядку
  1. на початку століття, оглянься навколо
  2. вийшли назустріч, стояти збоку стола
  3. працювати зі шляхетною метою, плисти впоперек річки
  4. згідно з наказом, з метою подолання епідемії

 

  1. Частку вжито в реченні
  1. Хто рано плаче, той увечері сміється.
  2. Ластівка день починає, а соловей його кінчає.
  3. Ні рано, ні пізно, саме в добрий час.
  4. Вночі панують сови та сичі.

 

  1. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні
  1. Що/б не робив, роби тільки найкраще!
  2. Вночі все та/ж декорація світу: море, вершини гір, місяць.
  3. Старому видно ніяково було за/те, що виявив перед незнайомою людиною слабкість.
  4. Хліба цей рік виявилися слабосильними, за/те трави котилися важкими, шумуючими валами.

 

  1. Вигук виділено у реченні
  1. Бувай здоров, Орлюче! Кланяйся від нас своєму дому.
  2. Як тебе не любити, Києве мій!
  3. Онде балочка весела, в ній хороші, красні села.
  4. Хай шумить єдиним світлим шумом синій Дніпр.

 

  1. Граматичну норму не порушено в словосполученні
  1. піклуватися про матір
  2. дякую вас
  3. пам'ятник Тараса Шевченка
  4. заходи по поліпшенню

 

  1. Складним є речення
  1. Де-не-де над цими безмежними просторами промайне гострокрила чайка.
  2. На величезному, просто безкрайому лану гречки пасуться бджолята.
  3. Коли сонечко пригріє, то й трава зазеленіє.
  4. Та була у нього пісня і дзвінкою і гучною, бо розходилась по світі стоголосою луною.

 

  1. Двоскладним є речення
  1. Хочеш їсти калачі — не сиди на печі.
  2. Швидко робить, та переробляє довго.
  3. Травень ліс прибирає, літо в гості закликає.
  4. За одного вченого дають десять невчених.

 

  1. Складносурядним є речення
  1. Так по зимі приходять весни і по грозі сіяє синь.
  2. Навколо стояла така тиша, що чути було золотий дзвін переджнивності.
  3. Треба слову радощів додати, щоб уміло душу звеселять.
  4. Матері все життя дивляться нам услід, вирядивши в люди.
  5. У всіх людей одна є спільна мова — братерська любов.

 

  1. Правильно оформлено цитату в реченні
  1. Давно стали крилатими Шевченкові слова: «І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь!»
  2. «Лише праця», — підкреслює Іван Франко, — «світ таким як є зробила».
  3. Олесь Гончар писав про І. Котляревського, що «Він невіддільний від свого народу й від того ґрунту, що живив його творчість».
  4. Аналізуючи творчість Лесі Українки, Максим Рильський писав: що «вона почала ліричними поезіями, і ліричної струни не занедбала... до кінця віку».
docx
Додано
26 березня 2018
Переглядів
983
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку