Про матеріал
Сформувати поняття трикутника, як геометричної фігури: означення трикутника, розпізнавати та називати елементи трикутника;за рисунком та символічним позначенням трикутника називати кути,протилежні сторони, прилеглі сторони; записувати формулу для знаходження периметра трикутника, використовувати цю формулу, складати рівняння за умовою задачі • Формувати навички та уміння практичного використання набутих теоретичних знань, розвивати творчі здібності і логічне мислення учнів при знаходженні ними раціональних шляхів для розв'язування практичних задач. • Формувати організаційну, соціально-особистісну, інформаційну, життєтворчу компетентності. • Сформувати уявлення учнів про геометричну фігуру - трикутник, як невід'ємну частину навколишнього нас світу, про різне використання в побуті й життя предметів і обладнань, що мають форму трикутника, про значимість даного поняття в соціальному житті людини. • Показати зв'язок математики із повсякденним життям, зв'язок з другими науками: географія, фізика, музика, архітектура тощо