Трикутник та його периметр. Види трикутників.

Про матеріал
Мета: ввести поняття трикутника, видів трикутника, формувати уміння і навички знаходити периметр трикутника та розпізнавати трикутники за видами серед інших фігу; сприяти активізації пізнавальної діяльності, розвивати логічне та образне мислення; виховувати увагу, самостійність, взаємоповагу, охайність записів.
Перегляд файлу

 

ТЕМА: Трикутник та його периметр. Види трикутників.

Мета: ввести поняття трикутника, видів трикутника, формувати уміння і навички знаходити периметр трикутника та розпізнавати трикутники за видами серед інших фігу; сприяти активізації пізнавальної діяльності, розвивати логічне та образне мислення; виховувати увагу, самостійність, взаємоповагу, охайність записів.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: лінійка, олівці, малюнки трикутників, роздавальний матеріал.

 

                           Хід уроку.

1. Оргмомент.

= присутність учнів на уроці.

= готовність учнів до уроку.

2. Перевірка домашнього завдання.

(Наявність д / з у зошитах)

3. Повідомлення теми і мети уроку.

4 . Мотивація.

Сьогодні ми здійснимо подорож стежками країни Математики. Та щоб подорож була цікавою вам необхідно уважно слухати урок, брати активну участь у цій подорожі, також бути ввічливими один до одного та кмітливими. Бо знання які ми засвоїмо на сьогоднішньому уроці знадобляться у подальшому вивченні геометричних фігур у старших класах.

5. Сприймання і усвідомлення учнями нового матеріалу.

= розповідь вчителя.

Розпочинаємо нашу подорож по країні Математики. Завітаємо у велике місто під назвою ТРИКУТНИК. ( на дошку повісити слово трикутник). Давайте згадаємо, що таке трикутник ?

 

 

 

                                        Дано:  АВС, А,В,С- вершини

                                               ВАС,   АВС,   АСВ

АВ = с, ВС = а, АС = в  сторони

 

                                                    Знайти:    P.

 

 

І так маємо трикутник з трьома сторонами а, в, с . Знайти  периметр. А хто допоможе пригадати, що таке периметр?

Отже Р= а + в +с

Добре, ідемо далі ! Ми бачимо, що це місто розподілилося на два райони, де трикутники розділилися. А чому саме так? Ми зараз з’ясуємо разом з вами.

     В І районі розмістилися ось такі трикутники: різносторонній, рівносторонній, рівнобедрений.

    В ІІ районі розмістились ось такі трикутники: прямокутний, гострокутний, тупокутний.

    Розглянемо уважно малюнки і з’ясуємо чому ж  вони так розмістилися? Хто уважний ? Хто побачив цей зв'язок ?

    А розмістилися вони по видам. У І районі – за сторонам, а  у ІІ районі – за  кутами

 

І район                         ІІ район

 

                                       Т

 

                                       Р

 

                                       И

 

різносторонній             К            прямокутний

 

                                      У

 

                                      Т

 

рівносторонній            Н            гострокутний

 

                                      И

 

                                      К

 

                И              тупокутний

 

 

  рівнобедрений                         

     Сьогодні ми попрацюємо у І районі, а з тими трикутниками, що розташовані в ІІ районі детальніше познайомимося на наступному уроці.

6. Первинне застосування знань і умінь.

Задачі за готовими рисунками:

( На дошку вивішені рисунки трикутників. Знайти їх периметри ). 

 7. Закріплення знань.

= Робота в парах.

№ 1.  Кожна пара отримує  конверт із набором трикутників та завданням. Завдання виконує кожна пара самостійно.

№ 2.творче завдання

Зробіть необхідні вимірювання, обчисліть периметр трикутника. Спробуйте вивести формулу периметра для даного виду вашого трикутника.

= Встановіть відповідність.(учні по черзі встановлюють відповідність)

Вид трикутника                            формула периметра

      Р = 2а + в

      Р=3а

      Р= а + в + с    

=  Робота з підручником.

Розгорніть підручник сторінка 100

№ 363 ( 3 ) самостійно

Обчисліть периметр трикутника зі сторонами 16 см, 22  см і 28  см.

Відповідь: 66  см.

№ 370 колективно

Додатково

№372, № 374.

8. Підсумок уроку

= Встановіть відповідність.(учні по черзі встановлюють відповідність)

Вид трикутника                                     Рисунок.(учні по

      черзі на дошку кріп-

      лять трикутники)

 різносторонній

 прямокутний

 рівносторонній

 гострокутний

 рівнобедрений 

 тупокутний

= « Рефлексія »

 9. Д / з. опрацювати матеріал підручника сторінка 97-98, № 371для всіх, № 375 високий рівень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 грудня 2020
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку