Туп, туп. веселенько

Про матеріал
ознайомити дітей із новою вправою; навчати весело виконувати плескання під музику, тупотіти ніжками, тримаючи ручки на поясі; ознайомити дітей з музичним твором, провести бесіду за змістом, вчити уважно, зацікавлено слухати музику; продовжувати вчити дітей співати природнім голосом, чітко вимовляти слова пісні, та виконувати рухи за текстом пісні; розвивати танцювальні рухи дітей.
Перегляд файлу

Конспект музичного заняття

Тема: « Туп, туп, веселенько»

Програмовий зміст:  ознайомити дітей із новою вправою; навчати весело виконувати плескання під музику, тупотіти ніжками, тримаючи ручки на поясі;  ознайомити дітей  з музичним твором, провести бесіду за змістом, вчити уважно, зацікавлено слухати музику; продовжувати вчити дітей співати природнім голосом, чітко вимовляти слова пісні,  та виконувати рухи за текстом пісні; розвивати танцювальні рухи дітей, вчити танцювати парами, виконувати притупи, плескання , кружляння; емоційно налаштовувати дітей на гру; вчити виконувати рухи емоційно; виховувати дружні стосунки між дітьми; виховувати інтерес до музичних занять, бажання працювати на занятті; виховувати любов до українського фольклору.

Попередня робота: слухання української народної казки «Ріпка», розучування пісень, танцю та гри.

     Музичний репертуар: «Плескаємо – тупаємо» (укр. нар. мел. обр. Я. Степового). «Дощик» (укр. нар.  мелодія обр. Я. Степового), «Сонце буде гріти» (сл. і муз. Г. Сенченко), «Ріпка»(сл. І. Франка, муз. народна, обр. Н. Шевченко); «Гопачок» (укр. нар. мелодія), « Сонечко і дощик» (муз. А. Філіпенка), або «Вийди, вийди,сонечко» та  «Іди, іди, дощику» (укр.нар. пісні).

Під музику діти заходять до залу. Сідають на стільчики.

Муз. керівник:

Добрий день малята! Я вас дуже рада бачити. Пропоную привітатися з допомогою гри.

Ритмічна гра зі співом «Добрий день»

1. Рученята, прокидайтесь, ДОБРИЙ ДЕНЬ!

Ось ласкаві рученята, ДОБРИЙ ДЕНЬ!

Пальчики сердиті, ДОБРИЙ ДЕНЬ!

І долоньки веселенькі, ДОБРИЙ ДЕНЬ!

2. Прокидайтесь, ноженята, ДОБРИЙ ДЕНЬ!

Тупу-тупу, топотята, ДОБРИЙ ДЕНЬ!

Та пружинки, та пружинки, ДОБРИЙ ДЕНЬ!

І стрибунчики маленькі, ДОБРИЙ ДЕНЬ!

3. Наші вушка, наші щічки, ДОБРИЙ ДЕНЬ!

Та голівоньки гарненькі, ДОБРИЙ ДЕНЬ!

Один одному всміхніться, ДОБРИЙ ДЕНЬ!

Та усім навкруг вклоніться, ДОБРИЙ ДЕНЬ!

Скажіть мені будь – ласка, чи любите ви казочки?(діти відповідають).

Вирушимо ми з вами в гості до казочки. Відгадаєте загадку, дізнаєтесь до якої саме казочки будемо  вирушати в гості.

Загадка. На городі виростала, сили набирала,

                Непомітно, дуже швидко, великою стала.

 Став тут дід усіх гукати та красуню рвати.

                А цю казку, діти, ви встигли відгадати?

(діти відгадують).

Музичний керівник. Так, дітки, правильно відгадали загадку. Вирушимо ми з вами  в гості до казочки « Ріпка». Треба протоптати стежинку до городу, де росте ріпка. А щоб веселіше нам було, спочатку поплескаємо в долоньки, а потім  потупаємо ніжками .

Музично – ритмічна вправа «Плескаємо – тупаємо»

(Діти стоять в колі. Під музичний супровід плещуть в долоні, на закінчення музики -  ховають руки за спину. Вихователька удає, ніби шукає їхні руки, і питає у дітей, де руки. На повторення музики діти тупотять ногами. На закінчення музики – присідають. Вихователь шукає ніжки малят. Вправа повторюється  2 рази.)

Покажіть, як ви ніжками тупаєте по калюжам? (діти тупають ніжками)

Погулять підемо в сад –

Наші ніжки тупотять.

Туп-туп-туп (2 р),

Наші ніжки тупотять.

Музичний керівник. Ось і стежинку протоптали, ви малята. Підходьте до стільчиків (діти під музику йдуть до стільчиків; з закінченням музики зупиняються біля стільчиків і сідають на них).

Музичний керівник. Сідайте зручно. Приготуйтесь уважно  слухати музику  «Дощик» (діти слухають).

Музичний керівник. Музика розповідає про те, як пішов осінній дощик і полив все, все, що росте на городі. А що росте на городі, підкажіть  мені? (діти відповідають). Так, молодці. Музика дощику весела, радісна (просить дітей повторити, яка музика дощику). Послухаємо ще (слухають).

Музичний керівник. Погляньте,  дітки, дощик пішов і виросла велика ріпка у дідуся на городі (звертає увагу дітей на бутафорську ріпку та дідуся, що  з’являються на ширмі лялькового театру).

Дідусь. Добрий день, дітки! (діти вітаються).Яка славна ріпка  в мене  виросла, любо глянути.

Музичний керівник. Дідусю, ми  теж з дітками милуємося, дивлячись на ріпку.

Музичний керівник (до дітей). Давайте заспіваємо веселу пісеньку.

     Співаночка « Сонце буде гріти»

Сонце буде гріти,

дощик поливати.

А красуня -  ріпка

Буде виростати.

Музичний керівник.Став дід ріпку із землі рвати, тягне,тягне, а вирвати не може.

Дідусь. Ой, лишенько, не можу вирвати ріпки.

Музичний керівник. Не журися, дідусю, дітки тебе піснею підтримають.

Пісня «Ріпка»

Пішов дід на город –  гуп –гуп, гуп – гуп – гуп.

Узяв ріпку свою за зелений чуб.

Вперся ногами, тягне руками,

Дід промучився весь день,

Сидить ріпка наче пень.

     (співають  пісню від початку і до кінця; співають пісню і виконують рухи за текстом).

Музичний керівник. Покликав дід бабу.

Дідусь. Бабусю, а йди – но, допоможи ріпку вирвати.

Музичний керівник. Тягнуть, тягнуть, а вирвати не можуть. Тоді бабуся кличе онучку.

Бабуся.  Онучко, ходімо допоможеш  ріпку рвати.

Музичний керівник. Тягнуть, тягнуть, а вирвати не можуть. Тоді онучка кличе собачку (собачка гавкає)

Онучка.  Жучку, ти не лайся,

                А за мене ось чіпляйся.

Музичний керівник. Тягнуть, тягнуть, а вирвати не можуть. Покликала Жучка кицю. Киця  - за жучку, жучка – за онучку, онучка - за бабу, баба  - за діда, дід - за Ріпку. Тягнуть, тягнуть , а вирвати не можуть.

Один за одного тримаються,

Тягти ріпку намагаються.

Еге ж! А сили малувато…

Стали мишку з нірки викликати.

Усі разом. Допоможи нам, Мишко, й ти

      Ріпку цю з землі тягти!

Музичний керівник. Мишка – за кицю, киця – за жучку, жучка – за онучку, онучка -  за бабу, баба - за діда, а дід – за ріпку. Тягнуть , тягнуть – вирвали ріпку.

Велику – превелику.

Музичний керівник. Не зразу ріпку понесли до хати,

       Почали навколо ріпки танцювати (до дітей)

       Ви, малята,  теж, часу не гайте,

Та до кола всі ставайте.

(Хлопчики запрошують дівчаток на танець і розташовуються по колу; герої казочки пританцьовують на ширмі лялькового театру)

Пісня – танець  в колі « Гопачок»

Музичний керівник. Добре, дідусю, ти зробив,

 Що цю ріпку посадив! Дощик про неї подбав,

 Бо її він поливав. Сонечко часу не марнувало,

Ріпку теплом зігрівало. А ви, діти, в коло всі ставайте,

Гра «Хмаринка»

1 куплет:

На подвір’ї ми гуляли,  (ходять, хто куди)

Чобітки ми повзували,

Танцювали чобітки, (виставляють каблучок)

Щоб не змерзли малюки.

(програш: виставляють каблучки)

2 куплет:

На подвір’ї ми гуляли –

На хмаринку поглядали (дивляться з-під долоньки)

Ми їй ручками махали, (помахали)

Ну а потім лоскотали. (полоскотали)

(програш: лоскочуть)

3 куплет:

Розсміялася хмаринка (висипати кульки)

І розсипала краплинки.

Будем хмарці помагати (збирають кульки до хмаринки)

І краплиночки збирати.

Діти, що вам найбільше сподобалося на занятті? (Діти відповідають)

Я дуже рада, що вам сподобалось. Та маю для вас подаруночок!

(Розсипаємо краплинки з хмарки, діти забирають їх собі  та під веселу музику виходять до групи).

На закінчення музики діти розбігаються і сідають на стільчики.

Музичний керівник. Погляньте , дітки, герої казочки понесли ріпку до хати, а самі пішли відпочивати. Прийшов час  і нам дітки завершувати заняття.

     (Музичний керівник проспівує «Всім вам до побачення»,  діти у відповідь  проспівують « До побачення» і  під музику виходять із залу).

 

docx
Додав(-ла)
Крутько Яна
Додано
13 січня
Переглядів
1065
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку