Тип прогулянки. Туристична прогулянка
Тема. Стежинками улюблених казок.
Мета: вміння вчитися;
здоров’язберігаюча:
загальнопізнавальні вміння:
загально – мовленнєві вміння і навички:
соціальна:
Місце прогулянки: міський дитячий парк.
Обладнання: рюкзак, червоні прапорці,
Хід прогулянки
І Підготовча частина.
Діти, у нас сьогодні туристична прогулянка. Прогулянка стежками казок. Ми будемо вчитися зіставляти і порівнювати вчинки казкових героїв, логічно мислити, фантазувати.
У туристичну прогулянку ми з вами візьмемо рюкзак. Що ми в нього покладемо?( Діти складають рюкзак: воду, серветки, фрукти, гарний настрій, веселі ігри).
Один, два, три, чотири, п’ять
Ми крокуєм дружно вряд.
Ми туристи всі завзяті –
І дівчата і хлоп’ята.
ІІ Основна частина.
Правила туриста.
Учень. Я хочу сказати вислови мудрих людей.
Гарні туристи вдома не сидять.
Дорогу долає той, хто йде.
Учениця. У похід вирушаємо із піснею «Друзі». (Запис на телефоні).
Ось цією стежинкою ми підемо. А на стежинці лежить дивний камінь із написом. Давайте його прочитаємо.
Ліворуч ПІДЕШ –ДО ШКОЛИ ВЕРНЕШСЯ.
ПРЯМО ПІДЕШ – ДОДОМУ ДІЙДЕШ.
Праворуч ПІДЕШ – КАЗКОВУ ПРОГУЛЯНКУ ЗДІЙСНИШ.
Поради Колобку.
Перше зернятко мудрості ми покладемо до нашої скарбнички. А стежинка веде нас в іншу казочку, але спочатку потрібно виконати завдання від Колобка, ось воно на пеньочку.
(Діти читають завдання)
(Від берізки потрібно пройти на захід 30 кроків до куща шипшини, далі повернути на північ і пройти ще 40 кроків. У невеликому дуплі старої верби ви знайдете листочок, а в ньому…
Калейдоскоп загадок.
(«Лисичка – сестричка і Вовк – панібрат»).
Наступна казочка мабуть десь заблудилася, давайте її пошукаємо.
На стежинці хатинка. А хто в ній живе?
- Діти, вам подобається ця рогата красуня?
Ще одне зернятко до нашої скарбнички. А зараз у нас відпочинок( привал)
Гра «Бездомний заєць»
- Щоб продовжити прогулянку до наступної казки, нам потрібно здолати перешкоду, незвичайний місточок із пеньочків. (Діти по черзі переходятьмісточок). Ви добре впоралися із завданням.
Учень. Герої цієї казки нам знайомі. Це Лисичка і Журавель. Вони не змогли стати приятелями.
Поради для Лисички та Журавля.
(Стався до людей так, як би ти хотів, щоб вони ставились до тебе).
Дуже цінна мудрість. Вона нам теж пригодиться в житті.
Сеанс психогімнастики «Квітка»
Сядьте на землю, заплющте очі і уявіть себе на хвилинку улюбленою квіткою. Схиліть голівки, ніби ви спите. Пригріває сонечко, розкриваються листочки. Квітка набирається сили і росте, тягнеться до сонечка і усміхається йому. (Діти виконують відповідні рухи).
- А стежинка кличе нас в інший кінець парку. Які герої там нас зустрінуть?
Учень. Загадка. На городі виростала і велика стала.
Став дідусь усіх гукати ту красуню рвати. (Ріпка).
Учениця. Я цю казку знаю. Це герої казки «Ріпка»
Прийом фантазування.
Разом. Мабуть всім нам зрозуміло, дружно всяке зробиш діло.
УЧЕНЬ. Ця мудрість нам теж згодиться.
Стежинка привела нас до туристичного містечка «Форт Буаяр».
Тут на вас чекають різні випробування:
Діти, тут ви зможете вдосконалювати рухову активність, розвивати кістково – м’язову та дихальну систему. Але спочатку пригадаємо правила техніки безпеки на спортивному майданчику.
ІІІ Підсумок.
- Наша прогулянка закінчилась. Ми немарно прогулювались казковими стежинками. Зібрали і наповнили нашу скарбничку зернятками мудрості.
- Чим вони корисні?
- Де ви їх зможете використати?
- Що вам найбільше сподобалося?