Туристична прогулянка "Стежками улюблених казок".

Про матеріал
Туристична прогулянка вчить розв'язувати проблемні ситуації, вміння знаходити суперечності та шляхи їх розв'язання; формує мислення і логіку.
Перегляд файлу

 

 

Тип прогулянки. Туристична прогулянка

Тема. Стежинками улюблених казок.

Мета:  вміння вчитися;

  • співпрацювати в групах,
  • розвязувати проблемні ситуації за змістом казки,
  • вміння знаходити суперечності та шляхи їх розв'язання;

здоровязберігаюча:

  • вдосконалювати рухову активність, розвивати кістково – мязову та дихальну системи,
  • дбайливо ставитись до свого здоровя;

загальнопізнавальні вміння:

  • виконувати творчі завдання,
  • формувати основи системного мислення і логічного аналізу;

            загально – мовленнєві вміння і навички:

  • зосереджено слухати вчителя і товаришів, говорити не поспішаючи, в процесі діалогічного мовлення,
  • виконувати творчі завдання;

             соціальна:

  • вміння спілкуватися з однокласниками.

Місце прогулянки: міський дитячий парк.

Обладнання: рюкзак, червоні прапорці,

                              Хід прогулянки

І    Підготовча частина.

  1. Організаційний момент.
  2. Тема і мета прогулянки.

    Діти, у нас сьогодні туристична прогулянка. Прогулянка стежками казок. Ми будемо вчитися зіставляти і порівнювати вчинки казкових героїв, логічно мислити, фантазувати.

         У туристичну прогулянку  ми з вами візьмемо рюкзак. Що ми в нього покладемо?( Діти складають рюкзак: воду, серветки, фрукти, гарний настрій, веселі ігри).

  1. Повторення правил техніки  безпеки під час переходу вулиць і доріг.
  2. Дорога до парку.

                                  Один, два, три, чотири, пять

                                   Ми крокуєм дружно вряд.

                                   Ми туристи всі завзяті –

                                   І дівчата і хлопята.

 

ІІ   Основна частина.

Правила туриста.

  1. Слухати вихователя.
  2. Виконувати його завдання, прислухатись до порад.
  3. Не сваритись, не штовхатись, бути вихованим і ввічливим.
  4. Допомагати один одному.
  5. Ділитися із друзями.
  • На прогулянку до казки, хочу всіх вас запросити, щоб добро і зло навчились розрізнити, щоб зуміли в житті добро лиш творити.

          Учень.   Я хочу сказати вислови мудрих людей.

                        Гарні туристи вдома не сидять.

                        Дорогу долає той, хто йде.

Учениця. У похід вирушаємо із піснею «Друзі». (Запис на телефоні).

           Ось цією стежинкою ми підемо. А на стежинці лежить дивний камінь із написом. Давайте його прочитаємо.

              Ліворуч  ПІДЕШ –ДО ШКОЛИ ВЕРНЕШСЯ.

               ПРЯМО ПІДЕШ – ДОДОМУ ДІЙДЕШ.

               Праворуч  ПІДЕШ – КАЗКОВУ ПРОГУЛЯНКУ ЗДІЙСНИШ.

  • По якій стежинці ми підемо? Так, ми прогуляємось казковими стежинками. Хто це котився стежинкою і сів відпочити на пеньочку?  (Колобок).
  •  Від кого втік наш казковий герой?
  • Чому він покотився стежинкою?
  • Хто перехитрив Колобка?

Поради Колобку.

  • Що потрібно було Колобку зробити, щоб його не з'їла лисичка?
  • А яку кінцівку казки придумали б ви? (Розповіді дітей). Діти, ви добре вмієте фантазувати. Молодці.
  • Що вчить нас казочка?
  • Яке зернятко мудрості заховано в ній? (Не довіряти незнайомим людям).

    Перше зернятко мудрості ми покладемо до нашої скарбнички. А стежинка веде нас в іншу казочку, але спочатку потрібно виконати завдання від Колобка, ось воно на пеньочку.   

                     (Діти читають завдання)

    (Від берізки потрібно пройти на захід 30 кроків до куща шипшини, далі повернути на північ і пройти ще 40 кроків. У невеликому дуплі старої верби ви знайдете листочок, а в ньому…

Калейдоскоп загадок.

  1. Вже тепер тісто треба замісити та пиріжків спекти. Хто ж міситиме? («Колосок»)
  2. А через річку кладка, така вузенька, що тільки один може перейти, а двом –тісно. («Про двох цапків»).
  3. «А де це ти лисичко взяла бичка – третячка і саночки?»

(«Лисичка – сестричка і Вовк – панібрат»).

  1. Вона сюди, вона туди, вона й бочком і лапкою і зазирати і нюхати… Нічого не вдіє!                       («Лисичка та Журавель»)
  2. В лісі всім звірям на втіху, щось згубив старенький дід.   («Рукавичка»).
  • Добре впоралися із загадками.

Наступна  казочка мабуть десь заблудилася, давайте її пошукаємо.

 На стежинці хатинка. А хто в ній живе?

  - Діти, вам подобається ця рогата красуня?

  • Кого вона образила?
  • Хто допоміг зайчикові?
  • Що в цій казці перемогло?
  • А яке зернятко мудрості цієї казочки?   (Друг пізнається в біді).

Ще одне зернятко до нашої скарбнички. А зараз у нас відпочинок( привал)

                             Гра «Бездомний заєць»

         -  Щоб продовжити прогулянку до наступної казки, нам потрібно здолати перешкоду, незвичайний місточок із пеньочків. (Діти по черзі переходятьмісточок). Ви добре впоралися із завданням.

Учень. Герої цієї казки нам знайомі. Це Лисичка і Журавель. Вони не змогли стати приятелями.

Поради для Лисички та Журавля.

  • Що потрібно зробити цим героям , щоб стати друзями?
  • Яку мудрість ми зможемо взяти для себе із цієї казки?

(Стався до людей так, як би ти хотів, щоб вони ставились до тебе).

     Дуже цінна мудрість. Вона нам теж пригодиться в житті.

  • Дівчатка стомилися, давайте відпочинемо  на цій галявинці.

          Сеанс психогімнастики «Квітка»

    Сядьте на землю, заплющте очі і уявіть себе на хвилинку улюбленою квіткою. Схиліть голівки, ніби ви спите. Пригріває сонечко, розкриваються листочки. Квітка набирається сили і росте, тягнеться до сонечка і усміхається йому. (Діти виконують відповідні рухи).

-    А стежинка кличе нас в інший кінець парку. Які герої там нас зустрінуть?

Учень. Загадка. На городі виростала і велика стала.

                 Став дідусь усіх гукати ту красуню рвати.       (Ріпка).

Учениця. Я цю казку знаю. Це герої казки «Ріпка»

  • Які емоції викликають у вас ці герої?

Прийом фантазування.

  •  Яке інтервю дала б мишка дітям?
  • Що цінного ми можемо взяти для себе із цієї казки?

Разом. Мабуть всім нам зрозуміло, дружно всяке зробиш діло.

УЧЕНЬ. Ця мудрість нам теж згодиться.

 Стежинка привела нас до туристичного містечка «Форт Буаяр».

Тут на вас чекають різні випробування:

  • круті підйоми,
  • хиткі місточки,
  • повітряні переправи,
  • похилі спуски.

    Діти, тут ви зможете вдосконалювати рухову активність, розвивати кістково – мязову та дихальну систему. Але спочатку пригадаємо правила техніки безпеки на спортивному майданчику.

  1. Не штовхатися, не кричати.
  2. Не влаштовувати метушливого, неконтрольованого руху на майданчику.
  3. Не провокувати словами та рухами агресивної поведінка.

ІІІ  Підсумок.

               -    Наша прогулянка закінчилась. Ми немарно прогулювались казковими стежинками. Зібрали і наповнили нашу скарбничку зернятками мудрості.

- Чим вони корисні?

- Де ви їх зможете використати?

- Що вам найбільше сподобалося?

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 листопада 2019
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку