Тваринний світ Антарктиди

Про матеріал
Ознайомити учнів з тваринним світом Антарктиди, розвивати просторову уяву, вміння працювати з картою півкуль, виховувати пізнавальний інтерес.
Перегляд файлу

Тваринний світ Антарктиди

Мета: ознайомити учнів з тваринним світом Антарктиди, розвивати просторову уяву, вміння працювати з картою півкуль, виховувати пізнавальний інтерес

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Встаньте, діти, посміхніться,

До сусіда поверніться,

Гостей наших привітаймо

І навчання починаймо.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

 Ранкове коло.

Природнича розминка.

1. Який материк називають крижаною країною, королевою холоду, материком на  

     краю світу?

 2. Якими океанами омивається Антарктида?

 3. Якій державі належить Антарктида?

 4. Скільки метрів сягає  товщина крижаного покриву?

 5. Чи є в Антарктиді постійне населення ?

 6. Яка українська науково-дослідна станція здійснює наукові дослідження на  

      материку Антарктида?

 7. Що трапиться зі шматком заліза, якщо його кинути на материку Антарктида?

 8. Що відколюється від льодовиків?

 9. Чи є річки й озера на материку?

ІІІ.Робота з пазлами.

ІV. Вивчення нового матеріалу Перегляд презентації «Тварини Антарктиди».

V. Повідомлення учнів про тварин Антарктиди.

VІ. Складання учнями сенкану «Пінгвін».

Пінгвін

Імператорський, великий

Плаває, полює, пірнає

Імператорський пінгвін харчується рибою

Птах

VІІ. Дидактична гра «Вірю – не вірю»(робота з цеглинками LEGO)

  • 1. Символ Антарктиди – пінгвін.
  • 2. Антарктиду називають найтеплішим материком.
  • 3. Найменші пінгвіни Аделі, найбільші – Імператорські пінгвіни.
  • 4. Тварини Антарктиди мають товстий шар підшкірного жиру для 

        збереження тепла.

  • 5.  Пінгвіни не вміють літати і добре плавають. Так чи ні?
  • 6. Тварини  кенгуру, білий ведмідь живуть в Антарктиді.

VIII. Фізкультхвилинка (танець з пінгвінами).

IX. Підсумок уроку (формувальне оцінювання).

Продовж речення.

  • 1. На сьогоднішньому уроці я…
  • 2. Найважливішим відкриттям було…
  • 3. Найважчим для мене було…
  • 4. Найлегшим для мене було…

Х. Домашнє завдання. Опрацювати С. 50-52.

 

 

 

docx
Додано
24 грудня 2022
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку