Твір на тему: "Школа майбутнього"

Про матеріал
У творчій роботі виражені мрії і сподівання про фантастичну школу майбутнього, в якій учитель буде виступати своєрідним дирижером навчального процесу...Відійдуть у минуле журнали, щоденники, робочі зошити, негаразди з дисципліною.Все буде якісно і дуже просто...
Перегляд файлу

                              Школа майбутнього

     Задзеленчав будильник… у мене, моїх колег. учнів. Тепер ранок у кожного починається з усмішки. Ми в майбутньому! А воно чудове. Швидким кроком поспішаю до шкільних воріт – здоровим бути модно…Моя іномарка відпочиває в багаторівневому гаражі (тепер це можу собі дозволити).

    Роботи- прибиральники обстежують  подвір’я на предмет чистоти. Шкільні двері сканують учнів та вчителів. Сторонні не пройдуть.  Зчитується інформація і посилається батькам через сигнал «дитина в школі». Наступна комп’ютерна рамка-двері сканує кожного на емоційний стан готовності до навчального процесу. На табло висвітлюються поради: «проговоріть свою проблему детектору довіри», «Вам треба поспілкуватися з людиною-психологом», «cкиньте напруження біля великої мультимедійної дошки-стіни широкого призначення».

    Коридори-вітальні розділені на різні зони: зону відпочинку(тиха музика, зручні меблі) та активну. Хочеться пострибати,будь ласка  Робот-веселун організовує ігри,вправи.

     Неподалік автомати з соком, водою. Дзвоника нема. Блимання зеленого вогника сповіщає про початок уроку. Предметів небагато - тільки необхідні для розвитку, для загального світогляду і окремі за бажанням учнів та батьків.

    Тож заглянемо на урок. Класна кімната оснащена за останніми досягненнями науки та техніки. Учитель –диригент цього освітнього середовища. У вчителя є помічник –консультант, який відповідає за презентації, необхідний підбір мультимедійних таблиць, створення комп’ютерних програм. Все з вказівки педагога. Встроєні камери транслюють урок кожного вчителя батькам, директору, меру міста – тим, хто має право доступу до освітнього процесу. Відкритих уроків нема – кожен відкритий. Управління освіти вже не потрібне. Контроль –це батьки і діти. Зошити зберігаються у шкільному музеї. Навчальний матеріал висвітлюється дітям, проходить фазу закріплення  і засвоєння знань. У кінці уроку комп’ютерне оцінювання. Результати надсилаються батькам. Система комп’ютерного оцінювання – єдина система всіх навчальних закладів міста. Таким чином відстежуються кращі учні на кінець місяця, семестру, року. За результатами навчальних досягнень визначаються обдаровані діти в межах міста, області, держави. За кількістю талантів визначаються кращі школи, кращі педагоги. Олімпіадна тяганина –безповоротне минуле.

    Велику годинну перерву чекають усі. Робот- годувальник доправляє на кожен поверх смачну гарячу їжу. Дитина натискає кнопку, бере пакунок з їжею. Сигнал поступає на картку батьків. Електронні кошти за обід зараховано.

    Друга половина дня вільна від домашніх завдань. Це дає змогу відвідувати майстерню народних ремесел при школі: гончарство.ткацтво,вишивку…Після закінчення школи разом з атестатом видається посвідчення водія  та посвідчення «Майстер народних ремесел». Витоки забувати не можна ні при яких новітніх технологіях.

   Закінчились уроки. Діти виходять через рамку-двері. Батьки отримують сигнал. Учителі заходять до кабінету психологічного розвантаження...Можна поплавати в басейні..

   Все… Пора додому. В руках легка сумочка..А колись….Завтра ранок знову осяє моя усмішка.

 

docx
До підручника
Українська мова 7 клас (Голуб Н.Б., Шелехова Г.Н., Новосьолова В.Н., Ярмолюк А.В.)
Додано
21 березня 2021
Переглядів
2211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку