10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Творча лабораторія учителя зарубіжної літератури

Про матеріал
Майстер-клас у вигляді зустрічі в творчій лабораторії, де учитель не лише презентує своє портфоліо, теоретичні напрацювання, а й практичні вміння здобувачів освіти.
Перегляд файлу

Загальні положення. Мініпрезентація

Ви в творчій лабораторії кабінету зарубіжної літератури. Це практична частина нашої зустрічі. Мені допомагатимуть юні помічники-лаборанти.

 Насамперед створимо групи. Назвіть групи .( Роздаються стрічечки для запису, вони у тих же кольорах, що й на уроці: зв’язок - нитка. )

Хвилина афірмації. Замініть "ви" на "ми".

 

 Полинемо у Болгарію. Ми маємо безвіз літературний.

"Так" і "ні" по7-болгарськи.

 

E:\Люда\2019 2020\Атестація\так -ні.jpg

Ми теж записуватимемо у книгу творчості нашу  зустріч

Цитує учитель напам’ять "На всі вершини ліг супокій...» Життя - наче купа різнокольорових олівців. Напишіть кольорами цей вірш"/музика весни/

  1. Учень  Ми 5 клас спочатку трішки губилися в старшій школі. Неприємно це  . Щоб цього не відчувати знову, допоможіть і відтворіть карту містечка

 С-Петербург, де проживав Том Соєр американського письменника Марка Твена.Ми хочемо його відвідати. Треба нам володіти таким мінінавігатором

2. Учень 6 . Мені дуже сподобалося писати діаманту. Це можливо при характеристиці антиподів(компаративістика) І ви напишіть діманту. Я у 6 класі навчаюсь

3. Учень 7.А.Заволович. Напишемо хайку/хОку:5-7-5. Філософський тривірш. Ви були на нашому уроці. Тема та ж"детектив.конан дойл"

  • Учень 7.Мілан. Ми вивчали рос.п-ка О.Гріна. Символіку твору Випереджальне завдання було:знайти символи. (Читає про корабель, вітрила). А потім потрібно було знайти кольори в історії. Я віднайшов: помаранчева...
  • Учень 7. Артур.Створювали паспорт автора./роздає. Ми їздили ось на свята в гості, документи ви взяли. Створіть за 1хв. кластер "Свято", пам'ятаючи, що кластер-це розгалужений асоціативний кущ
  • Учень 7.Олена. Писали листа Джулії/читає/

4. Учень8. Напишіть сенкан "Лаура", "Петрарка". А я прочитаю вам сонет Петрарки

5. Учень9 кл. Вчили "Євгенія Онєгіна" Лист Тетяни.Напишіть  за 1 хв  лист Тетяни собі 15-річній

6. учень 10 кл. Франція мені запам'яталась Стендалем. А от хочу про Україну поговорити. Вчили "Гамлета" Шекспіра. Юний принц є прикладом майбутнього мудрого правителя. Наведіть приклади мудрих рішень укр.правителів(Незалежність, прийняття Конституції)

7. 11клас . А ми творитимемо своє майбутнє невдовзі. Писатимемо власноруч свою історію. На уроках заруб.літ ми писали фанфіки. /зачитує. Власний фінал"Перетворення"/

Учитель Дякую за роботу.

Ви напишете власні враження про перебування в нашій школі, на уроці. Надіємось, що ви отримали задоволення від співпраці. А писатимете і пригадаєте тому,що ми даруємо вам мінісувеніри. Нехай стрічка нашого творчого спілкування буде яскравою і простягається далі. Дякую.

 

docx
До підручника
Світова література (академічний, профільний рівень) 11 клас (Звиняцковський В.Я.)
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку