Загальні положення. Мініпрезентація
Ви в творчій лабораторії кабінету зарубіжної літератури. Це практична частина нашої зустрічі. Мені допомагатимуть юні помічники-лаборанти.
Насамперед створимо групи. Назвіть групи .( Роздаються стрічечки для запису, вони у тих же кольорах, що й на уроці: зв’язок - нитка. )
Хвилина афірмації. Замініть "ви" на "ми".
Полинемо у Болгарію. Ми маємо безвіз літературний.
"Так" і "ні" по7-болгарськи.
Ми теж записуватимемо у книгу творчості нашу зустріч
Цитує учитель напам’ять "На всі вершини ліг супокій...» Життя - наче купа різнокольорових олівців. Напишіть кольорами цей вірш"/музика весни/
С-Петербург, де проживав Том Соєр американського письменника Марка Твена.Ми хочемо його відвідати. Треба нам володіти таким мінінавігатором
2. Учень 6 . Мені дуже сподобалося писати діаманту. Це можливо при характеристиці антиподів(компаративістика) І ви напишіть діманту. Я у 6 класі навчаюсь
3. Учень 7.А.Заволович. Напишемо хайку/хОку:5-7-5. Філософський тривірш. Ви були на нашому уроці. Тема та ж"детектив.конан дойл"
4. Учень8. Напишіть сенкан "Лаура", "Петрарка". А я прочитаю вам сонет Петрарки
5. Учень9 кл. Вчили "Євгенія Онєгіна" Лист Тетяни.Напишіть за 1 хв лист Тетяни собі 15-річній
6. учень 10 кл. Франція мені запам'яталась Стендалем. А от хочу про Україну поговорити. Вчили "Гамлета" Шекспіра. Юний принц є прикладом майбутнього мудрого правителя. Наведіть приклади мудрих рішень укр.правителів(Незалежність, прийняття Конституції)
7. 11клас . А ми творитимемо своє майбутнє невдовзі. Писатимемо власноруч свою історію. На уроках заруб.літ ми писали фанфіки. /зачитує. Власний фінал"Перетворення"/
Учитель Дякую за роботу.
Ви напишете власні враження про перебування в нашій школі, на уроці. Надіємось, що ви отримали задоволення від співпраці. А писатимете і пригадаєте тому,що ми даруємо вам мінісувеніри. Нехай стрічка нашого творчого спілкування буде яскравою і простягається далі. Дякую.