8 клас Контрольна робота №3
Творчість Лесі Українки, Володимира Сосюри, Володимира Підпалого, Василя Голобородька. Тест
І Варіант
1.Упродовж усього життя Леся Українка керувалася правилом
А хотіла б я піснею стати Б весна настала для всіх
В я прокинулась, мені тяжко й боляче Г щоб не плакать, я сміялась
2.У поезії «Хотіла б я піснею стати…» поєднано філософську лірику з
А пейзажною Б інтимною В громадянською Г патріотичною
3.Установіть відповідність між письменником та його псевдонімом
1.Остап Вишня А Олександр Олесь
2.Леся Українка Б Павло Губенко
3.Олександр Кандиба В Лариса Косач
Г Олена Пчілка
4.Твір В. Сосюри «Любіть Україну!»
А драматичний Б епічний В ліричний
5. У реченні «І гаї синіють ген на видноколі, і синіє щастя у душі моїй» автор використав
А епітет Б гіперболу В метафору Г порівняння
6. Вільний вірш – це А поезія з неримованими рядками
Б співзвучне закінчення у віршованих рядках
В невеликий за обсягом, як правило, безсюжетний твір настроєвого характеру
7. Установіть відповідність між письменником та назвою твору
1.Володимир Підпалий А «Теплі слова»
2.Володимир Сосюра Б «Давня весна»
3.Леся Українка В «Бачиш: між трав зелених…»
4.Василь Голобородько Г «Маруся Богуславка»
Д «Васильки»
8. Поемою є твір
А «Давня весна» Б «Давня казка» В «Васильки»
9. Поезія «Васильки» навчає цінувати
А красу природи рідного краю, навколишнього світу, життя людини
Б красу людських почуттів, щирість взаємин, прекрасне почуття кохання
В красу й неповторність поетичного слова майстрів пера
10. Поміркуйте й напишіть, що навчають нас цінувати поезії Володимира Сосюри.
8 клас Контрольна робота №3
Творчість Лесі Українки, Володимира Сосюри, Володимира Підпалого, Василя Голобородька. Тест
ІІ Варіант
1.Леся Українка в дитячому віці не ходила до школи через
А несприятливі погодні умови В бажання здобувати освіту вдома
Б тяжку хворобу кісток Г нестримне бажання спілкуватися з рідними
2.Основною проблемою поеми «Давня казка» є
А служіння своїй Батьківщині Б прагнення людини до вдосконалення
В роль митця в суспільстві Г жадоба до збагачення
3. Установіть відповідність між письменником та назвою твору
1.Володимир Сосюра А «Наша мова»
2.Леся Українка Б «Зимовий етюд»
3.Василь Голобородько В «Любіть Україну!»
4.Володимир Підпалий Г «Заповіт»
Д «Давня казка»
4.Твір Володимира Сосюри «Осінь»
А епічний Б ліричний В драматичний
5.У реченні «Бачиш: між трав зелених, як грудочки, пташата…» автор використав
А метафору Б порівняння В епітет Г оксиморон
6. Верлібр – це А співзвучне закінчення у віршованих рядках
Б твір, у якому думки й переживання викликані суспільно-політичними подіями
В поезія з неримованими рядками
7. Установіть відповідність між образом та його ознакою
1.Україна А щаслива
2. Мова Б жива і нова
3. Краса В вишнева
4. Очі Г солов’їна
5. Година Д ніжно-карі
Е пурпурові
8. Поемою є твір
А «Любіть Україну!» Б «Васильки» В «Давня казка»
9. У поетичних рядках «Васильки у полі, васильки у полі, а у тебе, мила, васильки з-під вій» наявний художній засіб
А епітет Б художній паралелізм В гіпербола Г персоніфікація
10. Поміркуйте й напишіть, чим унікальні, особливі поетичні твори Лесі Українки, які почуття вони викликають у вас?