Творчі ігри на уроках української мови як засіб мотивації молодших школярів.

Про матеріал
Творчі ігри на уроках української мови як засіб мотивації молодших школярів. Одним із видів інноваційних технологій є ігрові технології. Їх використання на уроках в початковій школі відповідає природним потребам. Адже за своєю природою гра – це найважливіша форма життєдіяльності дітей.
Перегляд файлу

 Творчі ігри  на уроках  української мови як засіб мотивації молодших школярів.

 

       Одним із видів інноваційних технологій є ігрові технології. Їх використання на уроках в початковій школі відповідає природним потребам. Адже за своєю природою гра – це найважливіша форма життєдіяльності дітей. Вона сприяє формуванню емоційної,моральної, інтелектуальної сфери дитини, розвитку її уяви, фізичному вдосконаленню, вихованню волі та допомагає створити позитивну мотивацію учіння.

 

Гра « ХТО БІЛЬШЕ?»

— Складіть інші слова, використовуючи букви даного слова.

( Математика, екскаватор, підручник, диктант…)

Зразок:

Ведмідь (мед, мідь, дім, дві, дід);

Айстри (старий, три, рис, сир, тир)

Гра «ШИФРУВАЛЬНИК»

Виконайте  дії, утворіть слова.

Вода – да + рот –т +та = … (Ворота)

Київ – їв – и + ру – у = …    ( Кобзар)

 

 

Гра “Навпаки”

Підібрати протилежні за значенням (антоніми) прикметники.

Світлий - (темний);

широкий - (вузький);

веселий -(сумний);

добрий - (злий);

здоровий - (хворий);

зимовий -

осінній -

пізній -

новий -

молодий –

 

 

 

Гра «За алфавітом»
 Учитель вивішує таблицю з алфавітом, роздає картки з цифрами. Кожна цифра відповідає порядкові, місцю букви в алфавіті: а — 1, б — 2, в — 3, г — 4, д — 5, і т.д. Наприклад, слово мама цифрами пишеться: 16, 1, 16, 1
Виграє той, хто першим правильно напише всі слова буквами.
Учитель може допомагати, характеризуючи в загальних рисах зміст слова. Про слово ведмідь — дика тварина.
Матеріал для гри:

  • 3, 6, 5, 16, 11, 5, 32 (ведмідь);
  • 3, 23, 15, 10, 26, 31 (вулиця);
  • 5, 10, 3, 1, 17 (диван);
  • 5, 10, 22, 10, 17, 1 (дитина).

 

 

Гра «Незвичайна математика»

Виконати дії, записатиі прочитати утворений результат

. Зуб+і-убі+ага+дка= … .

Усіх-іх+мі+шум-ум+ка= ... .

 При+кут-утн-азал-ал+ка=…  .

 Пас-ас+рис+ліс-с+в’я=… .

 

 

Гра «РОЗГУБИЛИСЬ СЛОВА»

Із поданих складів утворити слова

НО                  ВА                         НИ                             ЛО                       ЛИ                                    

МО                                   МИ                            СО                    СИ                                                           МА                                                 НА

 

Гра «Зліва – направо»

 Прочитай подані слова зліва направо і навпаки. Іноді виходить нове слово.

 Бук, гам, тік, сорт, рис, зараз.

Кіт, рік, лід, кат, лік, наган.

Дід, біб, вів, око, потоп, Пилип.

 

 

 

 

Гра «Називай якомога більше слів»

 

Вчитель називає дію, а учні мають назвати якомога більше предметів, які виконують цю дію.

Пливе - пароплав, човен, плавець, качка, риба.

Летить –

Росте –

Шумить –

Хвилюється –

 

docx
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку