Творчі вправи на уроках музики

Про матеріал
Мета вправ: розвивати в учнів творче мислення, уяву, пам’ять, увагу, ритмічний слух; закріпити знання отримані на уроках.
Перегляд файлу

 Приклад№1

Тема: довгі і короткі звуки.

Обладнання: цеглинки  лего

Для наочності використовую дитячий конструктор лего, з якого діти можуть самостійно побудувати потрібне. Позначаємо  довгі звуки -  ТА, короткі – ТІ-ТІ.

Тому, для довгих звуків беремо   цеглинку лего на три кубики, а для коротких на один.

                          ТА

                                                 

                      ТІ                                                                        ТІ

  1. Вчитель називає різні схеми чередування довгих та коротких звуків, а діти відтворюють їх за допомогою цеглинок.
  2. Вчитель записує на дошці схематично довгі та короткі звуки, а діти відтворюють їх за допомогою цеглинок.

(Також дві маленькі цеглинки можна поєднати більшою. П)

 

Приклад№ 2

Тема: Сумно-весело.

Слухання музики : П. Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька».

Вчитель:   П. Чайковський, був композитором який  любив дітей і писав багато цікавої музики для них. У нього був цілий «Дитячий альбом» різних і цікавих п’єс. (відразу дітям задаємо питання «Хто такий композитор?» і чуємо відповідь «людина яка пише музику). Одного разу Петро Ілліч прийшов у гості до однієї сім’ї де жила маленька дівчинка, яку звали Марійкою. Він подарував їй велику нову ляльку. Марійка так зраділа, що почала посміхатись і в неї піднявся настрій. Композитор прийшов додому і написав п’єсу, яка називається «Нова лялька». Ось послухайте її. ( вмикає музичний твір, звертає увагу на настрій). Уявіть як раділа Марійка. Як би ви раділи новій іграшці? Давайте  порадіємо під цю музику разом із дівчинкою.

(вмикає твір ще раз, діти придумують рухи).

Вчитель: Минув деякий час Петро Ілліч знову прийшов у гості до цієї сім’ї. І спитав у Марійки  як там її нова лялька. Але дівчинка була дуже засмученою. Виявилось, що лялька захворіла. Довелось її покласти в ліжечко і навіть дати ліки. Композитору так стало жаль ляльки і Марійки, що він прийшов додому і написав п’єсу, яку назвав «Хвороба ляльки». Послухайте цей твір. Подумайте, як можна передати настрій цієї музики?  (діти слухають, відтворюють настрій за допомогою рухів або міміки).

Вчитель: Діти, а чим можна полікувати хвору ляльку? (відповіді учнів).

А ви знаєте про те, що музика лікує . Давайте полікуємо нашу ляльку веселою і позитивною музикою. ( вмикаємо твір «Нова лялька»)

 

 

docx
Додав(-ла)
Мегедин Орися
Додано
29 березня 2023
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку