Хто росте у парку
1.Встав пропущені букви.
В...л...кому, мал...н...к...й, оз...рц...м, д...р...в, надв...чір, т...пл...й, м...т...л...ки, в...росте, ро...глядати, д...р...ва, ...хож...й, б...р...за, глад...н...ка, ш...р...хаві, с...ре...ки, кор...сн...й, л...стячко, гіл...я, тон...н...кі, х...тнулася, нар...шті, абр...кос, ч...кало, щасл...ве.
2. Досліди перший абзац твору. Знайди дві пари слів антонімів.
______________________ - ________________________
______________________ - _________________________
3. Склади три питання до тексту.
1. ___________________________________________________________________________ ?
2. ___________________________________________________________________________ ?
3. ___________________________________________________________________________ ?
4. Утвори споріднені слова. Познач корінь.
іменник |
прикметник |
дієслово |
|
щасливе |
|
листочок |
|
|
|
|
чекало |
5. Знайди та запиши речення, у якому заховалися числа із малюнка.
|
|
6. Правдива і хибна інформація.
( зелений колір – так, таке речення є у тексті
червоний колір – ні, такого речення немає у тексті )
У траві повзали мурашки, сонечка й пурхали метелики.
Порозмовлявши з березою, паросток звернувся до інших дерев – дуба, горобини, липи,
клена, ясена, явора, каштана, тополі, смереки і верби.
Бо щастя – це знайти у цьому світі когось схожого на себе.