Чому папуга не навчився розмовляти
1.Встав пропущені букви.
Ро...мовляти, навч...т...ся, пол...тів, в...л...кого, л...жали, б...г...моти, зан...р...вал...ся, сам...с...н...кі, ч...р...паху, м...лувалася, панц...р...м, пр...мовляла, чудов...й, в...ажав, т...грів, гріл...ся, в...ріш...в, зв...к, л...ше.
2. Утвори споріднені слова. Познач корінь.
іменник |
прикметник |
дієслово |
добро |
|
|
|
чудовий |
|
|
|
розмовляти |
3. Пронумеруй ілюстрації, відповідно до послідовності подій у прочитаному творі.
4. Запиши усіх тварин з твору в алфавітному порядку.
______________________________________________________________________________
5. Зроби зв'язок слів у реченні. 6. Утвори різні форми слів
На галявині вчений папуга побачив смугастих тигрів. Н.в. бегемоти
____________ ( що зробив ? ) ___________________ Р.в. ___________________________
____________ ( який ? ) ________________________ Д.в. ___________________________
_____________ ( кого ? ) _______________________ З.в. ___________________________
_____________ ( яких ? ) _______________________ О.в. __________________________
_____________ ( де ? ) ________________________ М.в. __________________________
7. Познач у кожному слові закінчення та основу.
Папуга, великого, черепаху, панцирем, чудовий, тигрів, сонці, гілку, чужі.
8. Оціни своє вміння працювати
з текстом.