Як Шуша познайомився з Гагою
1.Встав пропущені букви.
Кр...ла, дал...ч...н...ко, в...ріш...в, зб...рав, ч...рвоне, кр...хітне, коп...рсався, здає.....я, н...тками, стр...бки, оч...ськами, ро...д...в...т...ся, пр...стрій, ч...пур...ла.
2. Склади три питання до тексту.
1. __________________________________________________________________________ ?
2. __________________________________________________________________________ ?
3. __________________________________________________________________________ ?
3. Утвори споріднені слова. Познач корінь.
іменник |
прикметник |
дієслово |
|
|
змайструвати |
|
|
співати |
|
блискучі |
|
друзі |
|
|
4. Правдива і хибна інформація.
( зелений колір – так, таке речення є у тексті
червоний колір – ні, такого речення немає у тексті )
Шуша вирішив змайструвати собі крила.
У блакитне відерце, яке знайшов на пляжі.
Працював він довгенько, але й крила вийшли чудові.
Літати без окулярів можуть тільки пташки.
Згодом він торкнувся крил Гаги.
Саме так Гага й Шуша подружилися.
5. Знайди відповідність назви та зображення пташки. Поєднай чарівною ниточкою.
горобець голуб ворона шпак сорока
6. Знайди та запиши опис Гаги.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Поділи слова для переносу.
Змайструвати, нитки, пір'їни, пташки, окулярів, своїми.
_____________________________________________________________________________
8. Продовж речення.
9. Віднови послідовність.
____ Шуша взявся стрибати.
____ Шуша вирішив змайструвати.
____ Шуша почав махати.
____ Шуша прикріпив крила.
____ Шуша надумав літати.
____ Шуша нарешті полетів.
____ Шуша знизав плечима.
____ Шуша почав майструвати.
10. Досліди текст. Чиї це слова. З'єднай чарівною ниточкою.
А ти хто такий ? *
Отже, очі в тебе знімаються. *
У тебе є крила ... Справжні ? * *Гага
Хочеш подивитися як вони працюють ? *
Це не очі, це – окуляри. * *Шуша
Я лечу ! *
Так, ми летимо ! *
11. Поміркуй, яка головна думка твору ?
А. Нових друзів май, а старих не забувай.
Б. Друзі можуть подарувати тобі крила.
В. Яку дружбу заведеш, таке й життя проведеш.
12 . Спробуй висловити власну думку.
Як ти розумієш : Бо друзі можуть подарувати тобі крила.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Оціни свою роботу на уроці.
Найкраще мені вдалося : _________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Я ще маю попрацювати над : _____________________________________________________
______________________________________________________________________________