Творчі завдання до тексту Лариси Ніцой "Страшне страховисько" (частина 2) хрестоматія 1 - 2 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури (хрестоматія в 1, 2 класах)  Лексико – орфографічні вправи  Творчі завдання  Мовні ігри  Розвиток мовлення  Словникові слова
Перегляд файлу

          Страшне страховисько

                                            Частина друга

1.Встав пропущені букви

Ро...повіли,    с...ла,    пр...в...зла,    страхов...сько,    л...две,    нак...вати,    п...ятами,    под...ртий,    пр...з...д...нтові,    ро...повідав,    н...гайно,    кул...м...ти,    ...н...щити,    ро...гнівався,    під...їхав,    шв...дше,    р...з...кувати,    пом...якшав,    ...полош...л...ся,    в...став...ли,    проч...сали,    в...зб...рали,    з...ркають,    в...с...ло,    зд...вувався,   пов...рнувся,    оз...ра,    ч...ст...ми.

 

2. Склади три питання до тексту.

1. ________________________________________________________________________ ?

2. ________________________________________________________________________ ?

3. ________________________________________________________________________ ?

 

3. Спробуй пояснити значення виділених слів у реченні.

Водій ледве встиг накивати п'ятами.

____________________________________________________________________________

 

4. Склади речення зі слів кожного рядка.

Новини, почалася, люди, і, паніка, побачили.

____________________________________________________________________________

На, події, і, сам, місце, вирушив.

____________________________________________________________________________

Піти, нам, лісу, дозвольте, до.

____________________________________________________________________________

Прощатися, президент, з, став, дітьми.

_____________________________________________________________________________

Них, щасливі, у, лісовуні, живуть.

_____________________________________________________________________________

 

5. До поданих дієслів добери відповідні іменники.

Вигукнув _______________________          Сполошилися ____________________________

Попросили _____________________          Утік  __________________________________

Виконувати _____________________         Підтягли ________________________________

 

6. Знайди опис Лісовуні.  Запиши розбірливо, грамотно та каліграфічно.

 

 

 

 

 

 

7. Роз'єднай рискою ( І ) слова.

 

Якщовамулісібагатогрибівчиягідтрапитьсянесумнівайтесяцедля

васлісовуніпостаралися.

8. Заміни слова за принципом : один - багато.

Водій - ________________________            Людина - ______________________________

Солдат - ______________________              Подія - ________________________________

Охоронець - ___________________                 Президент - ___________________________

Озеро - _______________________              Ліс - __________________________________

 

9. Поділи слова для переносу.

Одяг, коїться, знаємо, сміття, під'їхали, узлісся, очі, указ, річках, Артемко.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Віднови послідовність.

_____ Став прощатися президент

_____ Розгнівався президент

_____ Здивувався президент

_____ Вигукнув президент

_____ Доповіли президентові

_____ Видав указ президент

_____ Вирушив на місце події президент

_____ Відмовив президент

 

 

11. Досліди текст. З'єднай чарівною ниточкою персонажа та слова, які йому належать.

І ніяке це не страховисько         *           * сполошилися президентські охоронці.

Ну гаразд, тільки я з вами піду *          * питають мами і тата.

Ми не можемо президента

самого відпустити                        *           *Ярик з Марійкою відповідають.

Що це таке                                      *          *підхопили Женьчик і Валерчик, Ромчик і Артемко.

Ми його знаємо                            *          * виставили вперед свою зброю військові.

У нас така сама робота – усіх

від лиха обороняти                     *           * каже президент.

 

12. Які емоції в тебе були під час виконання кожного із завдань ? Познач позначкою у відповідній клітинці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
19 травня 2023
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку