Творчі завдання до тексту Мар'яни і Тараса Прохаськи "Самостійне життя" хрестоматія 3, 4 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури ( хрестоматія в 3, 4 класах) Лексико – орфографічні вправи Творчі завдання Мовні ігри Розвиток мовлення Словникові слова
Перегляд файлу

                    Самостійне життя

1.Встав пропущені букви.

Л...жала,    д...в...лася,    погл...нула,    в...ноградн...ком,    пол...вати,    кр...йда,    в...л...кій,    ро...мірковувала,    в...ажаю,    зан...поко...лася,    л...гко,    ро...плутувати,    сім...ї,    п...р...важно,    вз...мку,    узліс...я,    в...ход...ли,    нав...ип...р...дки,    зал...ш...л...ся,    поч...нал...ся,    в...бігала,    н...порушно,    в...ріш...ли,    п...р...йшли,    ...в...кати,   в...б...рала,    в...л...к...ми,    віз...рунками,    ч...рвоні,    л...стя,    ап...л...с...ни,     пр...ход...ти,    ...пр...тн...ми,    зап...сн...к,    л...жав,    ...д...вувати,    р...ц...пти,    ц...буля,    пос...пати,    т...рт...м,    пр...н...сла,    н...вдовзі,    пов...рнут...ся,    поч...ст...ла,    под...в...лася,    гл...няна,    м...ску,    в...с...пати,    пр...прави,    пол...чку,    п...шуть,    ...п...кти,   п...чі,   ро...мар...н,       ...д...вувалася,    покл...ч...мо,    п...ят...ох,    подруж...л...ся,    м...нулого,    кл...кала,    пр...в...ла,    ...п...н...т...ся,    загр...міло,    в...сна,    ро...мовляли,    ж...т...я,   гр...м...ть,     ...казав,    ро...в...с...л...лася,    вос...ни,    пр...в...зуть.   

 

2. Склади три питання до тексту.

1. Чому ________________________________________________________________________ ?

2. Скільки ______________________________________________________________________ ?

3. Де __________________________________________________________________________ ?

 

3. Скористайся мережею Інтернет. Поясни значення слів :

Пудинг - _________________________________________________________________________

Орхідея - ________________________________________________________________________

Зуп - ____________________________________________________________________________

Канапки - ________________________________________________________________________

Розмарин - _______________________________________________________________________

Калабані - ________________________________________________________________________

 

4. Попрацюй у команді. Утвори споріднені слова. Познач корінь.

 

іменник

прикметник

дієслово

прислівник

 

 

 

страшно

 

 

 

гучно

 

 

 

темно

 

 

лякає

 

 

 

 

холодно

 

5. Утвори різні форми слів.

Назва відмінка

Опорне слово

 

Називний

Є

сильна злива

Родовий

Немає

 

Давальний

Радий

 

Знахідний

Бачу

 

Орудний

Задоволений

 

Місцевий

Міститься на

 

Кличний

 

 

6. Попрацюй у команді. Викресли, кого не було серед героїв твору.

Мартіна, Берт, Повз, Муравка, Бамбул, Барсик, Мартін, Куниця, білка, Рудка, бобренятко,  Ержіка, Арчик, Жужіка, зайці, Загата, Сажік, совенята, Дюша.

 

7. Попрацюй у команді. Запиши героїв твору в алфавітному порядку.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Знайди частину тексту, як Повз і Муравка готували сніданок на трьох. Запиши.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Досліди текст. Що купила Муравка у Німої Куниці ? Запиши речення.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Знайди у тексті приповідку, яку сказала Мартіна. Запиши.

_________________________________________________________________________________

 

11. Знайди у тексті речення, яке вказує, у яку пору року відбувалася подія. Запиши.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

12. Створення письмового висловлення: робота з незакінченими реченнями.

Доповни речення:

Я почуваюсь самотньо, коли….______________________________________________________

_________________________________________________________________________________

Я відчуваю себе самостійним/самостійною, коли…_____________________________________

_________________________________________________________________________________

Залишатись самому/самій – це…____________________________________________________

_________________________________________________________________________________

 

13. Поміркуй! «Бути самостійним» , «залишитись самому» , і «бути самотнім» - одне і те ж ?

14.  Рефлексія. Самооцінювання.

              

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
15 липня 2023
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку