Казка про старого Лева
1.Встав пропущені букви.
Зв...т...ся, л...вів, кам...яні, в...л...т...нс...кі, тра...ваї, цук...рні, р...нку, ш...нку, шпонд...рок, д...сяток, кош...ко, в...ртає, ...н...кає, ос...л...т...сь, отр...мав, царюван...я, об...їздив, остан...є, кохан...я, ч...мало, д...в...в...ж, пр...дки, т...п...р, част...н...ко, з...являл...сь, нуд...вся, тіш...вся, т...хо, ш...потів, в...ртайся, н...забаром, в...соке, в...с...ла, р...пучі, ...хідці, мал...н...кі, дв...рцята, в...водять.
2. Склади три питання до тексту.
1.Де __________________________________________________________________________ ?
2. Скільки _____________________________________________________________________ ?
3. Чому _______________________________________________________________________ ?
3. Скористайся мережею Інтернет. Поясни значення слів :
Шпондерок - ___________________________________________________________________
Мансарда - _____________________________________________________________________
4. Визнач, які речення істинні, а які – хибні. Поєднай малюнок із відповідним реченням.
5.Роз'єднай слова ( І ) рискою.
УВідніколисьвінотримавосвітузачасцарюванняоб'їздивпівсвітууГреціїШвеціїживуБомбеї
бувавуВенеціїбачивПарижостаннєкоханнязустрівнаБродвеїчималопобачивнашлевдивовиж.
6. Попрацюй у команді. Спробуй знайти на карті світу країни й міста, які відвідав Лев. Заповни таблицю.
Назва міста |
Назва країни |
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Де бував цар Лев ? Запиши країни, міста та місця в алфавітному порядку.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Знайди та запиши речення, яке відповідає даному малюнку.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Знайди у тексті, що шепотів прадід на вухо Левові. Запиши.
«_______________________________________________________________________________________________________________________________________________»
10. Утвори споріднені слова. Познач корінь.
іменник |
прикметник |
дієслово |
|
кам'яні |
|
цукерня |
|
|
11. Постав до кожного слова запитання.
слово |
запитання |
слово |
запитання |
слово |
запитання |
вгору |
|
здалеку |
|
вище |
|
колись |
|
восени |
|
вгорі |
|
Поміркуй, до якої частини мови відносяться ці слова ? ________________________________
12. Досліди текст. Знайди та запиши прислівники.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Спробуй пояснити, як ти розумієш виділене словосполучення.
Оскільки ж високе походження мав.
________________________________________________________________________________
14. Скористайся мережею Інтернет. Знайди цікавинки про місто Львів.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
15. Обговори у команді ймовірний план дій у таких ситуаціях.
Ситуація 1. Ви знаходитесь вдома і помічаєте, що зі стелі дзюрчить вода…
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ситуація 2. Як знайти потрібне вам місце, якщо ви загубили його адресу…
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ситуація 3. Що потрібно робити, якщо на вас почали кричати і ображати…
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ситуація 4. Що потрібно робити, якщо ви випадково зіпсували чужу річ…
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
16. Рефлексія. Самооцінювання. Оціни свою роботу на уроці.