Творчі завдання до тексту Юлії Смаль "Хімія і їжа" хрестоматія 3, 4 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури ( хрестоматія в 3, 4 класах) Лексико – орфографічні вправи Творчі завдання Мовні ігри Розвиток мовлення Словникові слова
Перегляд файлу

       Хімія і їжа

1.Встав пропущені букви.

Мабу...ь,    ...ксп...р...м...нтатором,    ж...т...і,    пр...готувала,    м...ясо,    посол...ла,    ...к...сло,    зді...сн...ла,    п...р...твор...н...я,    н...ймовірно,    п...рш...й,    д...кого,    р...акції,    р...чов...ни,    об...єднані,    ро...ташуван...я,    оточ...н...я,    тв...рдість,    варін...я,    зм...ншу...т...ся,    д...сять,    мож...мо,    ...пост...рігати,    в...датні,    т...орій,    та...мн...ці,    ро..ч...нів,    мол...кул,    кр...сталів,    м...ст...ц...ві,    вч...н...я,    зал...жність,    м...ясного,    нап...вно,    ...казав,    хлібоп...ч...н...я,    конс...рвувати,    солод...мо,    уч...н...й,    т...орій,    прав...л,    фіз...ки,    дон...ні,    в...вча...чи,    наз...ва...мо,    куб...ками,    ро...робляв,    н...мовлят,    дал...ко,    т...п...р,    уп...вн...но,    н...зкою,    затв...рділ...й,    в...гляд,    п...кучі,    ц...булі.

 

2. Склади три питання до тексту.

1. Чому ______________________________________________________________________ ?

2. Хто _______________________________________________________________________ ?

3. Що _______________________________________________________________________ ?

 

3. Досліди текст у команді. Знайди в тексті та запиши до поданих іменників залежні від них прикметники. Прикметники записуй у називному відмінку.

__________________________________  хімік

__________________________________  молоко

__________________________________  перетворення

__________________________________  кабан

__________________________________  хліб

__________________________________  реакція

__________________________________  хіміки

__________________________________  теорія

__________________________________  бульйон

__________________________________  цукор

__________________________________  кубики

__________________________________  суміші

__________________________________  процес

__________________________________  вигляд

 

4. Попрацюй у команді. Знайди та випиши назви страв та продуктів харчування в алфавітному порядку.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Створення власного висловлення «Як я одного разу куховарив/ла». Пригадай, чи було вже таке, щоб ти щось готував/ла  самостійно. Напиши.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Поміркуй самостійно та заповни таблицю «Що мені приємне на...»

 

смак

запах

дотик

звук

зір

колір

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Обміняйся своєю роботою із сусідом. Прочитай. Обговоріть, що вам сподобалося в записах один одного. Чи хочеш ти, щось дописати у свою таблицю ? Доповни.

 

8. Попрацюй у команді. Зроби звуко – буквений аналіз кожного слова.

 

хімія

 

бульйон

 

м'ясо

 

яйце

 

їжа

 

кулінарія

 

олія

 

варіння

 

 

9. Поміркуй у команді. Мовні ігри. Склади побільше слів зі слова «ДЕНАТУРАЦІЯ»

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Робота із LEGO. Поміркуй : «Хімічні процеси завжди корисні і безпечні ?»

                                           

 

11. Віднови речення.                                                   12. Оціни своє вміння працювати в групі.

 

_______________________  картоплі

в ході _________________________

зменшується в __________________

разів!

Оґюст Парманьтьє навчив людей

_____________________________

овочі.

Навіть _________________ й пекучі

_______________олії  ____________

______ та ______________________

змінюють свій __________________

і _____________________________ .

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
2 серпня 2023
Переглядів
386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку