Хімія і їжа
1.Встав пропущені букви.
Мабу...ь, ...ксп...р...м...нтатором, ж...т...і, пр...готувала, м...ясо, посол...ла, ...к...сло, зді...сн...ла, п...р...твор...н...я, н...ймовірно, п...рш...й, д...кого, р...акції, р...чов...ни, об...єднані, ро...ташуван...я, оточ...н...я, тв...рдість, варін...я, зм...ншу...т...ся, д...сять, мож...мо, ...пост...рігати, в...датні, т...орій, та...мн...ці, ро..ч...нів, мол...кул, кр...сталів, м...ст...ц...ві, вч...н...я, зал...жність, м...ясного, нап...вно, ...казав, хлібоп...ч...н...я, конс...рвувати, солод...мо, уч...н...й, т...орій, прав...л, фіз...ки, дон...ні, в...вча...чи, наз...ва...мо, куб...ками, ро...робляв, н...мовлят, дал...ко, т...п...р, уп...вн...но, н...зкою, затв...рділ...й, в...гляд, п...кучі, ц...булі.
2. Склади три питання до тексту.
1. Чому ______________________________________________________________________ ?
2. Хто _______________________________________________________________________ ?
3. Що _______________________________________________________________________ ?
3. Досліди текст у команді. Знайди в тексті та запиши до поданих іменників залежні від них прикметники. Прикметники записуй у називному відмінку.
__________________________________ хімік
__________________________________ молоко
__________________________________ перетворення
__________________________________ кабан
__________________________________ хліб
__________________________________ реакція
__________________________________ хіміки
__________________________________ теорія
__________________________________ бульйон
__________________________________ цукор
__________________________________ кубики
__________________________________ суміші
__________________________________ процес
__________________________________ вигляд
4. Попрацюй у команді. Знайди та випиши назви страв та продуктів харчування в алфавітному порядку.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Створення власного висловлення «Як я одного разу куховарив/ла». Пригадай, чи було вже таке, щоб ти щось готував/ла самостійно. Напиши.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Поміркуй самостійно та заповни таблицю «Що мені приємне на...»
смак |
запах |
дотик |
звук |
зір |
колір |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Обміняйся своєю роботою із сусідом. Прочитай. Обговоріть, що вам сподобалося в записах один одного. Чи хочеш ти, щось дописати у свою таблицю ? Доповни.
8. Попрацюй у команді. Зроби звуко – буквений аналіз кожного слова.
хімія |
|
бульйон |
|
м'ясо |
|
яйце |
|
їжа |
|
кулінарія |
|
олія |
|
варіння |
|
9. Поміркуй у команді. Мовні ігри. Склади побільше слів зі слова «ДЕНАТУРАЦІЯ»
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Робота із LEGO. Поміркуй : «Хімічні процеси завжди корисні і безпечні ?»
11. Віднови речення. 12. Оціни своє вміння працювати в групі.
_______________________ картоплі
в ході _________________________
зменшується в __________________
разів!
Оґюст Парманьтьє навчив людей
_____________________________
овочі.
Навіть _________________ й пекучі
_______________олії ____________
______ та ______________________
змінюють свій __________________
і _____________________________ .