ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ (З ВИКОРИСТАННЯМ ФОЛЬКЛОРУ.) «КОЛИСКОВІ»

Про матеріал
Пропоновані творчі завдання, розроблені на основі використання дитячого фольклору, можна запропонувати для роботи зі старшими дошкільнятами. Вони відповідають дитячій психології, розвивають розум дитини, допомагають здійснювати ряд важливих логічних операцій, тренують спостережливість, сприймання, пам'ять, мислення.
Перегляд файлу

ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ

(З ВИКОРИСТАННЯМ ФОЛЬКЛОРУ.)

«КОЛИСКОВІ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОЛИСКОВІ

  1. КОТЕ СІРИЙ, КОТЕ БІЛИЙ

Коте сірий, коте білий,

Не ходи по хаті,

Не цокоти чобітками,

І не збуди дитяти.

Воно ще манесеньке

І спатоньки радесеньке.


ЗАВДАННЯ: Порахуй котиків та чобітки. Чого більше, а чого менше? На скільки більше (менше). Для скількох котиків вистачить чобітків? Домалюй стільки чобітків, щоб вистачило для всіх котиків.

  1. ПОВІШУ Я КОЛИСКУ НА ДУБОЧКУ

Повішу я колиску на дубочку

Люлі, люлі, засни, поспи, мій синочку.

Буде вітрик повітати і синочка колихати,

З дуба листя опадати

Та синочка забавляти.

Буде сонечко сіяти.

Між листячком заглядати.

Між листячком заглядати

І синочка цілувати.

 


ЗАВДАННЯ: використовуючи знайомі геометричні фігури, намалюй дубок з листячком, синочка, сонечко, колисочку. Наприклад:

 

3. ОЙ ТИ, КОТЕ ЧОРНИЙ

Ой ти, коте чорний,

Та сідай у човен,

Та поїдем на лужок,

Наламаєм квіточок

Та забавим діточок.

        ЗАВДАННЯ:

1. Спробуй з’єднати всі крапки відповідно до цифр. Що утворилося?

2. Що це за кумедний котик з цифрами? Треба назвати геометричні фігури, з яких він складається та цифри на частинах його тіла.


4. ОЙ НУ, КОТКУ-РЯБКУ

Ой ну, котку-рябку,

Та скопай нам грядку

Малу, невеличку,

Як із рукавичку.

Ми посієм маку

Іще й пастернаку

Та насадим квіточок

Забавляти діточок.

Бо в нас діти маленькі,

Гуляти раденькі.


      ЗАВДАННЯ: Спробуй за допомогою геометричних фігур відобразити зміст колисанки (грядку, квітки). Спробуй скопати кілька грядок різної геометричної форми та посадити на них квіти, пелюстки яких мають різну форму. 



Варіант виконання завдання.

G:\Атестація 2022 - 2023 нр\Фото\качка ілюстрації\1e2bbe0e89c3f346605f6299cdb0a1cc.jpg5. А-А-А, КОТІВ ДВА

А-а-а котів два,

Сіренькії обидва.

По бережку ходили,

Та качечку ловили.

Та качечку в юшечку,

А пір'ячко в подушечку.

Подушечка м’якесенька.

Спи дитинко малесенька.

 

G:\Атестація 2022 - 2023 нр\Фото\качка ілюстрації\6727d5b72b168a2c08347783b1e2a102.jpg

       ЗАВДАННЯ: Розглянь уважно малюнки-загадки. Спробуй відшукати качку з каченятами і полічити скільки їх. Як ти здогадався, що це качка? На якому малюнку зображено більше каченят? На скільки?

6. ОЙ У ЛІСКУ НА ГОРІШКУ

Ой ліску на горішку

Там хатинка новенька.

Там хатинка, новенька,

Там дитинка маленька.

Ми дитинку будем колисати

І самі будемо спати.


ЗАВДАННЯ: За допомогою геометричних фігур зобразити “новеньку хатинку", “маленьку дитинку". Варіанти завдань:

7. ПІШОВ КОТИК У ЛІСОК

Пішов котик у лісок,

Найшов котик поясок,

За люлечку прив'язав

Та дитину покачав.

ЗАВДАННЯ: За допомогою знайомих геометричних фігур зобрази лісок, люлечку, поясок, дитинку. Варіанти завдань:

 

1

 

docx
Додано
11 жовтня 2022
Переглядів
236
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку