1. Що сходить без насіння і горить без полум’я? (Сонце)
ЗАВДАННЯ: Поглянь на малюнки. Чи є серед зображених предметів відгадка на загадку? Яку форму має сонце? Що спільного між сонцем і предметом, який зображений поряд? Як ти гадаєш: котрий із зображених предметів зустрічається у природі у великій кількості, і який із них лише один?
2. Що воно за штучка? Висить та й клюка.
Клюка та й цока, бий його морока.
Де воно взялося? Кому воно здалося?
Чи є воно в природі? Кумедія та й годі. (Годинник)
ЗАВДАННЯ: Пригадай, які годинники та бачив? Намалюй їх. Які геометричні форми ти використав, щоб його зобразити. Які цифри повинні бути на циферблаті? Розстав їх по порядку.
3. У садочку понад тином
Я зробив йому хатину,
Він навколо обдивився,
Засміявсь і оселився. (Шпак)
ЗАВДАННЯ: Назви геометричні фігури, за допомогою яких художник намалював шпаківню. Які цифри використав він під час малювання пташки? Які геометричні фігури використані під час зображення пташок ? Шпаки - це добре чи погано?
4. Стою стрункий, високий, в зелених шатах
І золотом оздоблена голівонька моя. (Соняшник)
ЗАВДАННЯ: На малюнку два соняшники. Скажи: чи однакові вони? Біля якого соняшника більше птахів, на скільки? Як ти гадаєш, чому біля соняшника, що справа, пташок більше? Знайди в малюнках знайомі геометричні фігури. Назви їх
5. Стоїть хлопчик під пеньком
Накрив голову брильком (Гриб)
ЗАВДАННЯ: Розглянь малюнок. Як ти гадаєш: у якому кошику може бути зібрано більше грибів? Порахуй гриби, що ростуть під березою та під дубом. Як називаються ці гриби?
6. Пухнастий клубочок під столом воркоче.
Часто умивається та рушником не витирається. (Кіт)
ЗАВДАННЯ: Допоможи Незнайці домалювати відгадку. Використай для цього геометричні фігури та цифри. Поглянь на малюнок справа: скільки котиків заховалося у кошику?
7. Біле, як сорочка.
Пухнате, як квочка,
Крил не має, а гарно літає.
Що це за птиця.
Що сонця боїться (Сніг)
ЗАВДАННЯ: постав точку і проведи через неї пряму лінію, проведи ще одну. Подумай, чи можна з допомогою цих ліній намалювати сніжинки. Намалюй три великих, дві маленьких і одну найменшу сніжинки.
8. Сидить в куточку і тче сорочку. (Павук)
ЗАВДАННЯ: Подивись уважно на малюнок і скажи скільки павутин зіткано одним павуком? Які геометричні форми нагадують тобі павутинки?
9. Сам чорний, та не ворон, є роги, та не бик, шість ніг без копит.
ЗАВДАННЯ: Подивись на малюнки і скажи, які геометричні фігури використав художник при зображенні жуків. Домалюй жуків, яких не вистачає на пелюстках квітки. Порахуй квіти. А скільки жуків? А тепер порахуй крапочки на 2 жуках. У якого жука крапочок більше? На скільки?
10. Серед села стоїть бочка, хто хоче, той нап’ється (Криниця)
ЗАВДАННЯ: Використовуючи геометричні фігури, намалюй відгадку. Які геометричні фігури ти використав, щоб зобразити журавлика?
11.Така я велика, що й кінця не маю,
Лежу собі тихо, нікого не чіпаю.
Тільки мені добрі люди
І день і ніч топчуть груди. (Дорога)
ЗАВДАННЯ: Серед зеленого лугу стоїть будинок. Від нього ідуть дороги. Полічи скільки всього доріг. В які сторони вони розходяться? А тепер спробуй зорієнтуватися на місцевості. Вліво підеш - стрункі сосни знайдеш (намалюй їх), вправо підеш - озеро знайдеш (намалюй озеро), вгору підеш - на гору зайдеш (намалюй гору), а вниз підеш - вправо вузеньку стежечку знайдеш (намалюй вузеньку стежку). Зачекай, всі малюнки виконуй, використовуючи знайомі геометричні фігури. А тепер посади над стежкою березу і ялинку, а ще кущ калини. Чого більше ти посадив дерев чи кущів?