ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ (З ВИКОРИСТАННЯМ ФОЛЬКЛОРУ.) "ЗАГАДКИ"

Про матеріал
Пропоновані творчі завдання, розроблені на основі використання дитячого фольклору, можна запропонувати для роботи зі старшими дошкільнятами. Вони відповідають дитячій психології, розвивають розум дитини, допомагають здійснювати ряд важливих логічних операцій, тренують спостережливість, сприймання, пам'ять, мислення.
Перегляд файлу

ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ

(З ВИКОРИСТАННЯМ ФОЛЬКЛОРУ.)

ЗАГАДКИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАГАДКИ

1. Що сходить без насіння і горить без полум’я? (Сонце)

ЗАВДАННЯ: Поглянь на малюнки. Чи є серед зображених предметів відгадка на загадку? Яку форму має сонце? Що спільного між сонцем і предметом, який зображений поряд? Як ти гадаєш: котрий із зображених предметів зустрічається у природі у великій кількості, і який із них лише один?

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок сонце"

2. Що воно за штучка? Висить та й клюка.

Клюка та й цока, бий його морока.

Де воно взялося? Кому воно здалося?

Чи є воно в природі? Кумедія та й годі. (Годинник)

ЗАВДАННЯ: Пригадай, які годинники та бачив? Намалюй їх. Які геометричні форми ти використав, щоб його зобразити. Які цифри повинні бути на циферблаті? Розстав їх по порядку.

                               

 

 

3. У садочку понад тином   

     Я зробив йому хатину,

Він навколо обдивився,

Засміявсь і оселився. (Шпак)

ЗАВДАННЯ: Назви геометричні фігури, за допомогою яких художник намалював шпаківню. Які цифри використав він під час малювання пташки? Які геометричні фігури використані під час зображення пташок ? Шпаки - це добре чи погано?E:\Documents\ОКСАНИНИ  ДОКУМЕНТИ\наукова проблема садочок 2017\1_bae0120e686a725b4a87cb38f6fc3828.jpg.jpg

 

4. Стою стрункий, високий, в зелених шатах

І золотом оздоблена голівонька моя. (Соняшник)


ЗАВДАННЯ: На малюнку два соняшники. Скажи: чи однакові вони? Біля якого соняшника більше птахів, на скільки? Як ти гадаєш, чому біля соняшника, що справа, пташок більше? Знайди в малюнках знайомі геометричні фігури. Назви їх    

5. Стоїть хлопчик під пеньком

Накрив голову брильком (Гриб)

ЗАВДАННЯ: Розглянь малюнок. Як ти гадаєш: у якому кошику може бути зібрано більше грибів? Порахуй гриби, що ростуть під березою та під дубом. Як називаються ці гриби?

E:\Documents\ОКСАНИНИ  ДОКУМЕНТИ\наукова проблема садочок 2017\4629801-basket-of-mushrooms.jpg                       E:\Documents\ОКСАНИНИ  ДОКУМЕНТИ\наукова проблема садочок 2017\basket-of-mushrooms-1.jpg

 

6. Пухнастий клубочок під столом воркоче.

Часто умивається та рушником не витирається. (Кіт)


ЗАВДАННЯ: Допоможи Незнайці домалювати відгадку. Використай для цього геометричні фігури та цифри. Поглянь на малюнок справа: скільки котиків заховалося у кошику?

7. Біле, як сорочка.

Пухнате, як квочка,

Крил не має, а гарно літає.

Що це за птиця.

Що сонця боїться (Сніг)

ЗАВДАННЯ: постав точку і проведи через неї пряму лінію, проведи ще одну. Подумай, чи можна з допомогою цих ліній намалювати сніжинки. Намалюй три великих, дві маленьких і одну найменшу сніжинки.

 

8. Сидить в куточку і тче сорочку. (Павук)


ЗАВДАННЯ: Подивись уважно на малюнок і скажи скільки павутин зіткано одним павуком? Які геометричні форми нагадують тобі павутинки?

 

9. Сам чорний, та не ворон, є роги, та не бик, шість ніг без копит.


      ЗАВДАННЯ:  Подивись на малюнки і скажи, які геометричні фігури використав художник при зображенні жуків. Домалюй жуків, яких не вистачає на пелюстках квітки. Порахуй квіти. А скільки жуків? А тепер порахуй крапочки на 2 жуках. У якого жука крапочок більше? На скільки?

 

 

 

10. Серед села стоїть бочка, хто хоче, той нап’ється (Криниця)

      ЗАВДАННЯ: Використовуючи геометричні фігури, намалюй відгадку. Які геометричні фігури ти використав, щоб зобразити журавлика?

 

11.Така я велика, що й кінця не маю,

Лежу собі тихо, нікого не чіпаю.

Тільки мені добрі люди

І день і ніч топчуть груди. (Дорога)

ЗАВДАННЯ: Серед зеленого лугу стоїть будинок. Від нього ідуть дороги. Полічи скільки всього доріг. В які сторони вони розходяться? А тепер спробуй зорієнтуватися на місцевості. Вліво підеш - стрункі сосни знайдеш (намалюй їх), вправо підеш - озеро знайдеш (намалюй озеро), вгору підеш - на гору зайдеш (намалюй гору), а вниз підеш - вправо вузеньку стежечку знайдеш (намалюй вузеньку стежку). Зачекай, всі малюнки виконуй, використовуючи знайомі геометричні фігури. А тепер посади над стежкою березу і ялинку, а ще кущ калини. Чого більше ти посадив дерев чи кущів?

 

 

                                     Результат пошуку зображень за запитом "малюнок будинок"

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 жовтня 2022
Переглядів
321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку