Творчість О.Довженка, Н.Бічуї, В.Дрозда

Про матеріал

Контрольна робота має два варіанти завдань тестового характеру (закритої та відкритої форми, із встановленням відповідності), що дозволить оцінити рівень знань учнів із вивченої теми

Перегляд файлу

Контрольна робота. Творчість  О. Довженка, Н. Бічуї, В. Дрозда. Тест

ВАРІАНТ I

І рівень

1. Моральний урок дідів з оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» для молодих бійців полягав у тому, що

А вони попалили всі човни й зірвали ворогові переправу   Б перевернули човни й загинули разом із ворогами        В зробили засідку й побили багато ворогів

Г мужньо витримали знущання ворогів і не видали партизанів

2. Кого діди Платон і Савка ставили за приклад бійцям, що відступали?

А Кармалюка     Б Гонту, Залізняка   В своїх синів     Г самих себе

3. Кульмінацією у творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є

А поєдинок на шпагах Юлька та Славка                    Б суд над Славком

В привід хлопця, який назвався Вернутою, до дитячої кімнати міліції

Г спізнення Славка на театральну виставу до Лілі

4. У невинуватість Славка вірили

А тренер, Лілі    Б Стефко та Юлько    В класний керівник і директор школи

Г інспектор дитячої кімнати міліції, Надія Григорівна

5. Кінь Шептало з оповідання В. Дрозда пишався

А своєю силою, красою, незвичайністю       Б тим, що він був чемпіоном з бігу

В своїми предками — цирковими кіньми  Г тим, що його любив конюх і підгодовував смачненьким

6. Відновіть зміст речення: «Головне, щоб він, Шептало, знав про свою …, а про чуже око краще залишитися колишнім»

А мрію  Б білизну  В історію  Г породу

ІІ-ІІІ рівні

7. Установіть співвіднесеність між героєм та його вчинками.

Герой
1 Відсутність повноцінного спілкування з дорослими
2 Протистояння брехні і правди
3 Самотність дитини
4 Віра у свій талант

Учинок
А Лілі Теслюк
Б Стефко Вус
В Юлько Ващук
Г Славко Беркута
Д Андрій Лопух

8. Установність послідовність подій у творі

А. Білий кінь, скільки зміг, просунув голову між двох жердин загорожі й собі задрімав, стомлений нерозумною блуканиною.

Б. Молотив копитами теплуваті хвилі, бризки смачно лоскотали губи. Шептало шурхнув у глибінь і поплив…

В. Шептало нашорошив вуха. Неприємна, знайома млявість – провісниця всіляких прикростей – закралася в груди. Сьогодні суботній вечір, роботу скінчили раніше…

Г. Раптом небо над Шепталом напнулося, наче віжки на косогорі, не втримало, тріснуло навпіл, у тріщину хлюпнуло яскравістю, і Шептало побачив у водянім дзеркалі себе…

9. Охарактеризуйте Юлька із твору Н.Бічуї «Шпага  Славка Беркути»

ІV рівень

10. Виконайте одне із завдань

А Чи потрібне виховання патріотизму в нашому глобалізованому світі? (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм» та власними спостереженнями)

Б Напишіть свій фінал оповідання В. Дрозда «Білий кінь Шептало», коли кінь Шептало вирішив не повертатися до стайні.


Контрольна робота. Творчість  О. Довженка, Н. Бічуї, В. Дрозда. Тест

ВАРІАНТ II          І рівень

1. Молоді бійці з оповідання О. Довженка перед своїм першим боєм запитали в командира Петра Колодуба

А звідки він бере мужність і сили         Б що робити, коли ворога набагато більше

В чому не можна відступати                  Г що робити при пораненні

2. Дід Платон з оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» лаяв відступаючих наших бійців

А за невміння користуватися зброєю, влучно стріляти     Б за невміння маскуватися, рити окопи          В за боягузтво, невміння та небажання захищати рідну землю

Г за те, що забувають писати листи своїм рідним

3. Особливостями композиції повісті Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є

А введення фантастичних елементів   Б. розповідь ведеться від першої особи

В наявність багатьох відступів, листів, Г зміщення часових площин, різнобічний показ героїв, заглиблення у психологію

4. Юлько Ващук,  герой твору Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути», розчарувався у своєму батькові через те, що

А той збирався до міліції заявляти на Славка за поранення   Б той скористався чужою працею, видавши її за свою       В батько часто сварився з мамою Юлька

Г не підтримував його захоплення музикою, малюванням

5. Найбільше кінь Шептало не любив

А їздити на базар, крутити колесо               Б ходити з усіма кіньми на водопій

В возити важкі вантажі — дрова, цеглу      Г битися, штовхатися біля кормушки

6. Відновіть зміст речення: «Білому коневі бувало завжди по-справжньому гірко, коли його …. та били»      А лаяли  Б виганяли  В зневажали  Г мучили

III  рівень

7.Установіть відповідність між героєм та вчинками

Герой
1 Славко Беркута
2 Стефко Вус
3 Юлько Ващук
4 Лілі Теслюк

Учинок
А Рятує сороку з переламаним крилом
Б Страждає через недовіру однокласників
В Вірить у невинність Беркути
Г В міліції називає чуже прізвище замість свого
Д Не боїться пити вино на вулиці

8.Установність послідовність подій у творі

А. Ми йшли стежкою мовчки в густих лозах. Діди йшли попереду із сітками дуже повільно, ніби на звичайну нічну риболовлю…

Б. Я оглянувся. За Десною горіло. І червона заграва пожежі якось по-новому освітила душу.

В. Тихо стало в землянці. Тихо й на позиції. Тільки далеко на обрії гойдався в небі вогненний знак прожектора.

Г. Ми відходили без зв’язку, без артилерії, ми відступали на схід день і ніч. Ворожі кліщі мали от-от замкнутися перед нами.

9. Охарактеризуйте Славка із твору Н.Бічуї «Шпага  Славка Беркути»

IV рівень

10. Виконайте одне із завдань

А Висловіть своє судження про важливість моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків (за твором Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» та власними спостереженнями).

Б Підготуйте свій виступ у дискусії на тему: «Як зберегти власну індивідуальність у сучасному жорстокому світі, залишатися людиною в будь-яких ситуаціях»

 

 

docx
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
3719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку