Творчий атестаційний звіт «Творчий погляд у "щасливе завтра"»

Про матеріал
Творчий атестаційний звіт виховательки Ірини Манузіної «Творчий погляд у "щасливе завтра"», який представлений у формі панорами – загальної демонстрації педагогічної діяльності в її цілісності та єдності.
Перегляд файлу

Творчий атестаційний звіт виховательки

Комунального закладу Київської обласної ради

«Київський обласний ліцей фізичної культури і спорту»

Ірини МАНУЗІНОЇ

Творчий звіт – форма методичної роботи, що спрямована на пошук й підтримку педагогічного досвіду, на реалізацію особистісного й професійного потенціалу.

Звіт «Творчий погляд у «щасливе завтра» представлений у формі панорами – загальної демонстрації педагогічної діяльності в її цілісності та єдності, яка складається з таких частин:

 

  • Візитівка.
  • Унікальність у кожному з нас.
  • Креативність – ключ до розвитку творчої особистості.
  • Співпраця й творчий підхід, як фундамент успішності.
  • Підвищення фахової кваліфікації та саморозвиток.

 

  • Візитівка

Освіта: вища, Житомирський державний університет імені Івана Франка

Спеціальність: учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, редактор освітніх видань

Кваліфікаційний рівень: спеціаліст

Педагогічний стаж: 4 роки

Місце роботи: Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний ліцей фізичної культури та спорту»

Посада: вихователь

Педагогічне кредо: Творчий підхід сьогодні подарує щасливе завтра.

 

  • Унікальність у кожному з нас

Кожна дитина неповторна й унікальна.                                                                     Якщо створити умови для її розвитку, в дитині                                                  неодмінно відкриються здібності, закладені в ній природою.                                                                                               Василь Сухомлинський

Завдання усіх педагогів віднайти в особистості кожного учня його безпосередню унікальність та виявити індивідуальність. Тому моя педагогічна діяльність спрямована насамперед на це.

У сучасних умовах зростає роль особистості в суспільних виховних процесах. Значна увага приділяється формуванню в неї ініціативи, самостійності, відповідальності, якостей, що ведуть до внутрішнього звеличення особистості через її максимальну соціальну віддачу. Вагомим фактором розкриття індивідуальності кожного ліцеїста є його безперервний всебічний розвиток. У своїй роботі я намагаюсь максимально розкрити унікальність учнів через вдало організований комплекс виховних заходів відповідно до нормативних документів та авторських програм «Раз добром нагріте серце вік не прохолоне», «Я – особистість, а разом ми єдиний колектив». 

Моя робота з дитячим колективом ліцею – постійний процес, що включає в себе різні форми роботи. Найбільш вдалими вважаю години спілкування «Безпека дорожнього руху», «Продукти харчування – наші друзі і вороги», тренінгові заняття «Толерантність врятує світ» й «Шкідливі звички: міраж і дійсність», брейн-ринг «Права свої знай – обов'язки свої не забувай», лекцію з елементами бесіди «Моя сім’я – мій скарб», а також конкурсно-розважальні програми на згуртування колективу «День іменинника».

Активно беру участь в діяльності творчої групи вихователів «Від родинного джерела до громадянського становлення». Метою таких щорічних тематичних тижнів є посилення національно-патріотичного виховання учнівської молоді, формування в ліцеїстів патріотизму, сучасної національної ідентичності та гідності, що особливо важливо на сучасному історичному етапі нашого народу. Усі заходи проводяться через призму творчого погляду вихователів з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей кожної дитини.

 

  • Креативність – ключ до розвитку творчої особистості

 

Сучасна система освіти передбачає формування креативної, здатної до самореалізації, відповідальної за свій розвиток та за суспільство особистості, що зокрема зумовлює потребу розвитку творчих здібностей учнів. У наш час в складних, постійно змінюваних умовах найкраще орієнтується, адаптується, приймає рішення, працює, людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування й використання нового: ідей, задумів, нових підходів, рішень. Тож проблема розвитку творчої особистості, збагачення інтелектуального та культурного потенціалу молодого покоління набула особливої вагомості в умовах зміцнення української державності.

Я вважаю, що креативний розвиток творчої особистості, одна з найбільш важливих ланок у роботі вихователя. У «Педагогічному словнику» за редакцією Г.Андрєєвої творчість тлумачиться як глибоко усвідомлений, цілеспрямований і систематичний пошук учителем або вихователем більш удосконалених ефективних методів, засобів та форм організації навчально-виховної роботи з учнями. Тому свою діяльність спрямовую на створення в освітньому процесі сприятливих педагогічних умов для розвитку творчого потенціалу учнів. Використовую креативні уміння, намагаюсь приймати нестандартні рішення, опрацьовувати і творчо впроваджувати кращі педагогічні практики для того, щоб виховувати творчих ліцеїстів, які можуть креативно мислити та застосовувати свій потенціал на практиці. Провідною умовою у процесі формування творчої особистості є створення середовища співтворчості між вихователем і дітьми, що у моїй практиці досягається  шляхом чергування групових та індивідуальних форм роботи, використання цікавих та нестандартних методів й інноваційних технологій.

Спільно з колегами організувала та провела авторські загальноліцейські заходи і проєкти, зокрема онлайн-проєкт «Українська вишиванка», інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?» між освітніми закладами комунальної власності, загальноліцейську онлайн-акцію «Чорнобиль – незабутній біль українців», загальнонаціональний флешмоб #Великденьвдома. Незабутньо для ліцеїстів пройшли такі заходи: конкурсно-розважальна програма «Зима з весною зустрічається», проєкт «Надійшов забави час, іде Масляна до нас», новорічний серпантин «Північний полюс – Україна» і безліч інших.

Частиною роботи вихователя є проведення заходів з мешканцями пансіону у рамках Клубу вихідного дня. Це чудова можливість розкрити свій креативний потенціал і віднайти його віддзеркалення у ліцеїстах. Тому я часто організовую цікаві майстер-класи, вікторини чи арт-терапії, серед яких найяскравішими стали: майстер-клас з декорування посуду «Осіння щедрість», майстер-клас за технікою стрінг-арт «Весна», пошиття іграшок «Моє серце – тобі», арт-терапія «Олімпійський вогонь ліцею» та інші.

 

  • Співпраця й творчий підхід, як фундамент успішності

 

Якщо всі разом рухаються вперед,                                                                          то успіх подбає сам про себе.

Генрі Форд

 

Самореалізація й становлення особистості учня можливі у співтворчості та співробітництві всіх учасників освітнього процесу насамперед на основі педагогіки партнерства.  Важливо допомогти розкрити й розвинути здібності, таланти та можливості кожної дитини на основі співпраці між учителем, учнем і батьками. Тому робота з батьками – один з важливих напрямків моєї діяльності, сутність якої полягає в постійному спілкуванні, взаємодії задля досягнення спільних цілей, що спрямовані на результат. Педагог має бути наставником і порадником, а родина – залученою до побудови освітньої траєкторії дитини.

Робота з батьками, яка спрямована на зміцнення авторитету батьків, підвищення рівня їх педагогічної культури й активності у вихованні, здійснюється відповідно до авторських програм «З родини йде життя людини», «Сімейні цінності – основа соціального процвітання». Найбільше запам’яталися проведені спільно з вихователями наступні виховні заходи: тренінгове заняття «Проблеми сучасного виховання та шляхи їх вирішення», круглий стіл «Батьки і діти: стилі виховання»,  тренінгове заняття «На шляху до взаємодії», різноманітні майстер-класи для батьків і дітей, а також родинні свята «Сорочинський ярмарок по-зимовому» й «За різдвяним столом».

Проведення партнерської діяльності з батьківською спільнотою допомагає у вирішенні протиріч сімейного виховання, в коригуванні виховних впливів навколишнього соціального середовища, під час яких класний керівник виступає в ролі друга, консультанта-фахівця, безпосереднього представника закладу освіти. І саме в єднанні та співпраці налагоджується зв’язок між усіма учасниками освітнього процесу.

 

 

  • Підвищення фахової кваліфікації та саморозвиток

 

Віддай людині крихітку себе.

За це душа наповнюється світлом.

Ліна Костенко

 

Безперервний професійний розвиток – це безперервний процес навчання і вдосконалення професійних компетентностей педагогів після здобуття ними освіти. А в поєднанні з роботою над собою та самовдосконаленням підвищує педагогічну майстерність. Результатом високої педагогічної майстерності є успішне виховання всебічно розвиненої особистості ліцеїста. Тож не зупиняюсь на досягнутому, постійно вдосконалююсь й обмінююсь досвідом з колегами на засіданнях методичної комісії вихователів та класних керівників, підвищую свою фахову кваліфікацію проходженням різноманітних сертифікованих онлайн-вебінарів на освітніх порталах («Профілактика кібербулінгу в освітньому середовищі», «Педагогічні «смаколики» в щоденній роботі класного керівника») та курсів, зокрема «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти», «Захист прав людей з інвалідністю» на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus).

Систематично ознайомлююсь з новинками педагогічної преси, а також маю публікації у таких періодичних виданнях: науково-методичному журналі «Класному керівнику. Усе для роботи», журналах «Виховна робота в школі» та «Моя країна – Україна».

Отримала відзнаку «Найтолерантніший вихователь», а спільно з учителем фізики й учнівським колективом здобули нагороди за ІІІ місце (2019 р.), ІІ (2020 р.) та І місце (2022 р.) у конкурсі-огляді навчальних кабінетів КЗ КОР «КОЛФКС».

Бути творчим, помічати красу навколо і дарувати радість – моє життєве кредо і поза роботою. Тому у вільний від педагогічної діяльності час створюю на замовлення прекрасні квіткові та їстівні композиції.

 Отож, зріст якості роботи змінює людину і призводить до формування людини творчої, гармонійно розвиненої, як фізично, так і духовно. Вирішення цієї проблеми є життєво важливою для всього людства. Моя педагогічна місія – творчо й професійно зростати, самоорганізовуватись, спонукати до цього дітей й ділитися з ними своїми знаннями і вміннями, виховуючи всебічно розвинених творчих особистостей.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гамяніна Ірина Леонідівна
    Дякую за любов до професії.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
437
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку