Поданий на Ваш розсуд у віршованій формі матеріал - це приклад опису власного життєвого кредо, досвіду роботи з дітьми для творчого вчителя, який готується до фахового конкурсу "Учитель року", для портфоліо тощо.
Представлення
Доброго дня Вам! Щедрого дня у переддень Богоявлення!
Новорічні дзвіночки вже пролунали,
Всі ми заповітні мрії свої загадали,
Тож хай позитивом цей час наповняється
Бо у нас конкурс творчий розпочинається!
Зараз до роботи завзято я стала,
Зовуть мене просто - Світлана.
А до цього ? У Кобеляках я народилась,
Навчалась у школі , в яку і «влюбилась»,
До вишу у Харків потім я вступила,
5 років навчалась , біофак закінчила.
І сумно промовивши : «Харків, прощай»
До рідного міста примчала : «Стрічай !»
У Біликах одразу я працювала,
Любила усіх дітей і поважала.
Автобусом до школи і пішки я добиралась .
А згодом – робота у місті,коханий, сім’я,
Дві доньки в нас є- я вже не одна!
Подружки маленькі шепочуть на вушка мамі своїй
Великі секрети наперебій ,
А тато зітхає і фото з рибалки своє споглядає…
Потім у мами, як діти заснуть ,
Конспекти в обіймах снують.
Біологія ,медицина, рідний край…
Собі кажу : « Не позіхай !»
У вільний час люблю відпочивати,
Журнали різні почитати ,
А ще з дітьми надворі погуляти ,
З роботи чоловіка просто зустрічати .
Як і кожна господиня ,
Я готую голубці, печу млинці ,
Прибираю, прикрашаю ,
Гостей зустрічаю .
Влітку відпочинок сім’я веде активно.
З друзями до моря ми дітей возили.
І до річки ,по порічки ,по суниці ,по маслята,
Дуже люблять це наші малята !
А ще люблю,як і мої діти ,щоб розквітали взимку квіти .
Коли ж надворі літо – чай прохолодний з липи .
Весною на клумбах зарядка щодня,
Вирощуємо квіти , хай радіє рідня.
Прививаємо дітям любов до природи ,
Естетичну любов і таку ж насолоду ,
Коли пташка щебече,
Журавель десь курличе,
А мале козенятко свою маму кличе…
А в рік Дракона, восени
Всі разом прийдемо до школи ми :
Марія, Анна і Світлана.
« Підвези ! –попросимо дружно тата Романа .
Але про родину досить вам казати,
Треба ж про роботу …
Щось іще розповідати .
Уроки, курси, семінари, атестації -
Все це не провокації .
Кабінетом завідування, живим куточком опікування,
Виготовлення таблиць до уроку,
Багато ще планів у думках цього року .
Це все треба пережити,
Плани омріяні чітко здійснити !
Місія у нас ,вчителів, непроста –
Пильно дивитись як кожна дитина зростає.
Не змарнувати час, головне .
Виростити Людину –це основне !
Життєву мудрість собі набувати ,
Знання у голови, а почуття у душі юні закладати ,
Щоб зіпсовані нерви, а іноді й уроки
Повернулись сторицею на довгі роки !
Щоб діти добро й науку школи запам,ятали
І добрим, а, не злим словом не один раз усіх нас згадали.
Тож здоров,я,Вам, морального, духовного, «матеріального»,
А фізичне буде, ще б пак !
Ви ж з книжками ходите до школи ,так ?
Самоаналіз уроку
Самоаналіз уроку – річ серйозна ,
Але зробити його критично можна.
Урок, в цілому, я думаю, вдався,
Сценарій, можливо, серйозним Вам здався,
Такий же суворий, як справжня зима,
ПП :Чи сприйняла його дітвора ?
Можливо до учнів я часто зверталась ?
А ще без причини до них посміхалась!
…ось пролунав дзвінок,а по тілу – легкий холодок .
Я себе опанувала, до класу зайшла –діти встали.
Привітались радо ми і урок розпочали.
Запитала їх, «в футбол» пограли ,
Розказала й показала, знову учнів запитала:
«Де ?«, «Коли? « і «Як ?»
Задала ПП їм – прочитали, розказали й показали .
Підсумувала все я, оцінила ,висновок з дітьми зробила.
ДЗ задала і зупинилась. Усе позаду, все скінчилось.
І продзвенів дзвінок.
Частина перша завершилась
А як згадаю скільки було журі у класі…
Як курсантів у свято на площі Красній !
І чому у конкурсі доросле журі ?
Надали б це право малій дітворі!
Ми б погрались, посміялись, пострибали, покричали,
За перерву всі поспали б і додому розійшлись.
Сил набратись, відпочити,
Знову щоб усім зійтись !
Конкурс цей – життя наука .
Навчай цікаво ! Школа – не мука.
Сій розумне , добре , вічне .
Учитель – звання одвічне.
Майстер – клас
Розпочинаємо майстер – клас,
Ідіть ,будь ласка, всі до нас !
У лото цікаве зараз ми зіграємо,
Дізнаємось так, чи багато знаємо.
По черзі із номером аркуш беріть,
Читайте уважно , яка відповідь ?
Питання наукові правда ж , журі ?
А ви уявіть як отій дітворі :
Тести, заліки, контрольні,
Практичні та ще й лабораторні .
Щоб побути на місці дитини,
Треба викинуть з дому усі лозини,
Гострі словечка,що колють сердечка -
Із голови.
ПП до Вас,журі, : дітьми назавжди залишились би ви ?
ПП : а що ж робити нам,учителям ?
Рішення є : КРАЩЕ НАВЧАТИ,ДОПОМАГАТИ,
ВЕСЬ ЧАС РОЗВИВАТИ, З ДІТЬМИ РОЗМОВЛЯТИ.
У цей стрімкий потік життя
Конкурентно - спроможного відпускати !
Завершення
Конкурс позаду, емоцій сповна
Вже в понеділок робота чекає…
І хочеться вірити, хочеться знати ,
Чи учням приємно у тебе спитати
Про фотосинтез ,ядро чи пластиди,
Еритроцити та пестициди .
Хочеться знати сьогодні про все ,
Щоб відповісти їм гарно на все.
Проблемні питання,еволюції хід,
До кожного учня – особливий підхід.
Учитель!Рейтинг високий професія має,
За нас наша влада завжди вболіває .
Подяки, грамоти, відзнаки-
Гарної роботи ознака .
Професію власну завжди ви цінуйте.
Дітям практичний зв,язок із життям даруйте !
Конкурс для вчителя – досвід великий,
Піднесений настрій, бажання творити,
Щось нове відкрити,цікаве зробити,
Дітей дивувати ,а перший урок не проспати !
Учитель!В роботі і дітях увесь зміст буття,
Щоб не дарма на планеті існувало життя.
Конкурс цей – не змагання,скоріше свято,
Тому я склала віршів так багато .
Хоч на дворі все ще зима,а в душі -
Молода весна розквітає !
Філософи, практики, вчені, дидакти –
У біології вас так багато!
А в інституті Полтави працюють :
Ліна Рибалко, Костя Гуз, Ільченко Віра,
До Вас виникає велика довіра.
Спасибі за участь моральну і допомогу-
З наукою сучасною йдемо ми в ногу .
Підручники для учнів Ви видаєте,
А через них цікавість до предметів викликаєте.
Вже конкурс добігає до кінця
( І грамів 50 церковного винця) ,
Бо за вікном мороз, сніжинки не розтали.
З повагою до всіх , Остапенко Світлана.