Творчий проєкт-презентація з використанням кінодиактики.

Про матеріал
Соціально-психологічні проблеми обдарованих дітей. Висвітлення проблеми неприйняття обдарованих дітей через призму кінофільму.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала вчитель початкових класів. Басюк Анастасія

Номер слайду 2

Медіакарта фільму

Номер слайду 3

Анотація

Номер слайду 4

Шерлок Холмс – детектив, обдарований надзвичайними аналітичними здібностями, за допомогою яких найхимерніша справа може бути розплутана. Він регулярно використовував своє величезні знання, найвищий інтелект і прекрасну пам’ять для розгадування найскладніших загадок того часу. Він практично ніколи не виходив з себе, був у цілому повністю урівноваженим, при цьому без долі сумнівів міг визнати свої помилки, якщо вони були очевидними. Він був хорошим другом і вірним товаришем, на нього, його вміння та знання завжди могли покластися оточуючі.

Номер слайду 5

Психологічний портрет«Усе моє життя — безперервне зусилля врятуватися від банальної одноманітності існування» («Спілка рудих»). «. Холмс, працюючи з любові до мистецтва, а не заради грошей, ніколи не брався за розслідування, якщо справа не обіцяла чогось надзвичайного, навіть фантастичного» . Прагнення до надзвичайного. Радіє від того, що його здібності викликають захоплення в інших, передусім у Ватсона. Як належне сприймає похвалу. Честолюбство й хвалькуватість. Неодноразово ризикує життям заради розкриття злочину. Мужність. Благородство. Завжди готовий допомогти тим, хто потребує захисту. Користується методом дедукції, виявляє надзвичайні інтелектуальні здібності. Розум, винахідливість. Робить усе можливе заради встановлення істини. Справедливість

Номер слайду 6

Проблематика серій фільмів Шерлок Холмс. Чи був Шерлок Холмс геєм?Чутки про нетрадиційну орієнтацію Холмса ходять давно. Але творець легендарного персонажа Артур Конан Дойль, здається, не сильно запарюється над особистим життям детектива. Тому теорія про потяг Шерлока до чоловіків будується на двох слабеньких аргументах: у детектива не було дівчини, і він кілька років жив з доктором Ватсоном. Але ці факти навряд чи можна вважати доказом нетрадиційної орієнтації. Можливо він просто божевільний?Його поведінка виправдовується лише його нетрадиційністю ?

Номер слайду 7

Короткий сюжет. Серіал знятий про всіх нас відомих героїв з твору Артура Конан Дойля, Шерлока Холмса і його вірного помічника доктора Джона Ватсона. Однак тепер дію перенесено в наші дні. Ватсон, що пройшов війну в Афганістані, військовий лікар, а Шерлок Холмс консультує детектив. Детектив шукає сусіда по квартирі, і так знайомиться з Ватсоном. Вони знаходять житло і селяться на Бейкер-стріт в будинку 221-б, у вже не молодий господині місіс Хадсон. У Лондоні починають відбуватися незрозумілі вбивства, Скотланд-Ярд безсилий. Шерлок і Джон допомагають поліції в розкритті складних і заплутаних справ.

Номер слайду 8

Бенедикт Камбербэтч. Мартин Фримен. Тоби Джонс. Аманда Эббингтон. Доминик Боррелли. Сиан Брук

Номер слайду 9

5 цікавинок про фільм Шерлок. Успіх – у дружбіНезаплановане продовження. Герой, як з картинки. Ризька Бейкер-стрітІмперська музика. Режисер довго намагався пояснити композитору, яку мелодію він хоче. «Мені потрібно що-небудь імперське». У пошуках схожого мотиву режисер усю ніч провів біля радіоприймача. Найближчим до того, що він представляв, виявилися позивні радіостанції «Бі-Бі-Сі». Він записав їх на касету і дав прослухати композитору. Після чого Дашкевич сів за рояль і зіграв перше, що спало на думку, – так з'явилася легендарна мелодія кіносеріалу «Шерлок Холмс і доктор Ватсон». Щоб знайти місця для зйомок Вікторіанської Англії, кіношникам довелося об'їздити майже весь Радянський Союз. Зйомки кіносеріалу «Шерлок Холмс і доктор Ватсон» проходили в Ризі, Ленінграді, Талліні та в Абхазії. Знаменитий будинок на Бейкер-стріт знімали на ризькій вулиці Яуніела, яку також можна побачити в телефільмі «Семнадцать мгновений весны». Будинок, де оселилися містер і місіс Ватсон, насправді був ленінградським музеєм Великої Жовтневої соціалістичної революції. Пасіку, де жив Шерлок, знімали на північному березі Фінської затоки і в Латвійському етнографічному музеї під відкритим небом. Керівництво кіностудії бачило в ролі Шерлока Холмса акторів Юрського, Кайдановського або Янковського. А режисер наполягав на кандидатурі Василя Ліванова, з яким він уже працював у фільмі «Ярославна, королева Франції». Переконати всіх взяти саме цього актора Масленникову вдалося завдяки ілюстраціям до розповідей про Шерлока Холмса, опублікованими в Strand Magazine. На кінопробах Ліванов як дві краплі води схожий на знаменитого сищика на цих картинках. Кіностудія і творча команда збиралися випустити тільки один двосерійний фільм про пригоди Шерлока Холмса і доктора Ватсона. Але після виходу його на телеекрани глядачі завалили Центральне телебачення листами з проханнями про продовження. У результаті історія сищика і його друга-доктора розтягнулася на п'ять частин і 11 серій. «Наша робота над «Холмсом» була дуже схожа на роботу самого Конан Дойля над своїми розповідями, – згадує режисер Ігор Масленников. – Як відомо, він теж не збирався так багато писати про Холмса. Сценарій перших двох серій «Шерлока Холмса і доктора Ватсона» був написаний Юлієм Дунскім і Валерієм Фрідом за власною ініціативою. Ідея майбутнього телевізійного фільму сподобалася режисеру Ігорю Масленникову. Йому здалося цікавим, що на відміну від інших існуючих на той час екранізаціях творів Артура Конан Дойла, де фігурував лише сищик, у вітчизняному кіносеріалі Ватсон стає одним з головних героїв. І саме це багато хто вважає головним секретом його популярності. 

Номер слайду 10

Перед переглядом фільму: Зробіть короткий вступ про документальний фільм як мистецтво та засіб актуалізації суспільно важливих проблем. Дайте коротку довідку про автора фільму і про фільм. Поясніть, що автор, знімаючи фільм, мав певну мету і хотів донести певну ідею до глядачів. Поясніть, що більшість авторів для посилення ефекту використовують різні засоби – технічні прийоми (специфіку зйомки, кольорову гаму, ракурс камери тощо), асоціації (є певні символи, які їх викликають), музику тощо. Попросіть учасників також бути готовими після перегляду розказати, які фрагменти фільму й чому вони вважають «ключовими», найважливішими. Після перегляду фільму: Проведіть обговорення згідно із запропонованими перед переглядом питаннями, усіляко стимулюючи дискусію (вчитель також має брати у ній участь). Починайте обговорення з озвучення учасниками відчуттів, емоцій, які викликав у них фільм. Це зніме емоційне напруження і дасть можливість працювати далі, концентруючись на змісті фільму та проблемах, які він порушує. Рекомендуємо для ознайомлення

Номер слайду 11

Які почуття/емоції викликав фільм?Що найсильніше вразило вас у цьому фільмі? Які епізоди фільму найбільше запам’ятали? Який злочин розслідує Шерлок Холмс? Яка таємниця, легенда супроводжувала це розслідування?Де стався цей злочин, за яких обставин, де спіймали злочинця?Назвіть тих, хто веде розслідування, хто виявився злочинцем?Які здогадки, докази знаходив Шерлок Холмс (ланцюжок доказів) ?Хто і чому здійснив вбивство Чарльза Баскервіля? Чим вас зацікавив головний герой Шерлок?Запитання після перегляду:

Номер слайду 12

Вправи для релаксації після перегляду фільму: «Чистий аркуш»Кожен учень отримує чистий аркуш паперу, на якому під час перегляду картини має зафіксувати найяскравіший епізод або факт фільму, який вразив найбільше. Після перегляду учні представляють свої результати, порівнюють та обговорюють їх. За результатами обговорення можна, наприклад, визначити найуважнішого глядача. «Записник режисера»Варіант 1. Перед початком перегляду запропонуйте учням ознайомитись із цитатами з фільму, а в процесі перегляду або після – визначити послідовність цих висловів. Варіант 2. Перед початком перегляду запропонуйте учням розглянути роздруковані кадри з фільму, а в процесі перегляду або після – визначити їхню послідовність. «Лист режисеру»Після перегляду фільму учням пропонується написати свій відгук на одному великому аркуші паперу із запитанням «Що б ви сказали режисеру, якби він був поряд?» «Відкритий мікрофон»Варіант 1. Усім учасникам ставлять одне запитання, на яке кожен має дати відповідь, а потім передати уявний мікрофон іншому учаснику. Бажано, щоб відповіді не повторювались. Варіант 2. Учасники впродовж фільму придумують самостійно по одному запитанню, яке вони поставлять своїм колегам після перегляду. Можна попросити учнів записати їх на маленьких аркушах, скласти в коробку і потім вибирати запитання наосліп.«Афіша»Запропонуйте учням створити афішу до фільму, яка допоможе привернути увагу до нього їхніх однолітків, батьків, знайомих. Які образи, символи, зображення, картини, портрети, фото вони там розмістили? Які «слогани»/фрази/висловлювання використали? Чому?

Номер слайду 13

«Шерлок Холмс Пазл» У даній грі є один з кадрів фільму про Шерлока Холмса. Для того щоб його розглянути доведеться дуже сильно постаратися, тому що всі частини картинки переплутані. Вони явно знаходяться не на своїх місцях. Доведеться уважно до них придивитися і розташувати всі там, де вони і повинні знаходитися. Пересувай пазли, поки вони не опиняться на своєму місці.http://onlineguru.ru/34874/view.html «Шерлок Холмс шукає літери»У даній грі є відразу кілька картинок, на яких заховані літери з таємним посланням для Шерлока Холмса. Для того щоб він зміг його прочитати потрібно для початку відшукати на всіх представлених в грі картинках літери. Шерлоку самому буде складно впоратися з поставленим завданням. Гравцям доведеться допомогти йому це зробити за якомога меншу кількість часу.http://onlineguru.ru/34871/view.html Пограємо?Напиши лист Шерлоку. Напиши лист Шерлоку, що у твоєму місті/селі сталась чудна подія, заздалегідь придумай її, та попроси у легендарного детектива вирішити цю проблему.

Номер слайду 14

«Шерлок Холмс знайди відмінності»Ця гра являє собою наявність двох на вигляд здаються однаковими картинок. На них є чергову справу Шерлока Холмса. У грі представлено завдання для таких же талановитих сищиків, як і Шерлок. Потрібно уважно розглянути дві на вигляд однакові картинки і постаратися знайти на них все відмінності, які там ховаються. Не витрачає на це багато часу.http://onlineguru.ru/34870/view.html «Я детектив» «Зобрази себе Шерлоком»Намалюй себе у образі легендарного детектива, як ти б виглядав(ла),якби був(ла) ним Розкласти на столі речі (блокнот, бумажник, ключі, візитівки, окуляри, фонарик, квиток на автобус, телефон і т. ін.). розповісти про цю людину. (Наприклад, це людина середнього віку, працює допізна, їздить на роботу автобусом, із невеликими статками — телефон звичайний, живе самотньо, робота сидяча і т. ін.)

pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, 3 клас, Презентації
Додано
11 травня 2023
Переглядів
677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку