Методичне об'єднання
вчителів російської мови , зарубіжної літератури та вчителів художньо – естетичного циклу2013 – 2018 н.р.
Мипропонуэмо використовувати
УМОВИ ДЛЯ УСПІШНОЇ І
РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ
• Учитель і учень – партнери, рівні у
процесі навчання.
• Кожен учень – унікальна обдарована
особистість. Відкрий її.
• Знання – це скарб. Наповни ним себе
і учня.
• Позитивні емоції – запорука якісного
навчання.
• Створи ситуацію успіху.
Етапи роботи методичного об'єднання над проблемою: Створення “банку інформації”. Конкретизація проблеми. Завдання для організації роботи МО. Модель інноваційної особистості. Основні педагогічні стратегії розвитку. Підвищення самоосвіти членів МО . Запровадження новітніх технологій. Досвід управління інноваційними процесами. Аналіз, корекція накопиченого досвіду. Діагностика рівня розвитку членів МО Узагальнення педагогічного досвіду. Обмін досвідом.
Склад МО 2013-2018 рр.: Маджар Валентина Дмитрівна – голова МО - вчитель російської мови, зарубіжної літератури, художньої культури, мистецтва, ЗВ (дівчата). Бурла Олена Василівна- вчитель російської мови, зарубіжної літератури, художньої культури; голова районного МО вчителів російської мови та зарубіжної літератури. Подопригора Світлана Павлівна- вчитель російської мови, зарубіжної літератури, художньої культури. Мелішкевич Ларіса Борисівна – вчитель образотворчого мистецтва; голова районного МО вчителів математиків . Шевченко Сергій Миколайович – вчитель музичного мистецтва Любчик Світлана Володимірівна – вчитель музичного мистецтва. Ткаченко Надія Олександрівна – вчитель російської мови та зарубіжної літератури. .
Технології особистісно орієнтованого навчання; Інтерактивні методи навчання; Технології продуктивного навчання; Технології критичного мислення; Диференційоване навчання. На батьків, як на головних наших помічників; На передовий педагогічний досвід шкіл району і області. Робити все необхідне для реалізації проблеми , над якою працюють вчителі МО російської мови, зарубіжної літератури та вчителі художньо-естетичного циклу.
Голова МО Маджар Валентина Дмитрівна вчитель І кваліфікаційної категорії, закінчила Таджикський державний педагогічний інститут у 1991 р. Стаж роботи – 27 років. Проблема, над якою працює вчитель: «Аналіз літературного тексту через деталь, мистецтво запитання, «робота з одним – шлях до всіх».
Бурла Олена Василівна, вчитель вищої кваліфікаційної категорії , закінчила філологічний факультет Кіровоградського державного педагогічного інституту ім. О.С. Пушкіна в 1989 р. Стаж роботи – 28 років. Проблема, над якою працює вчитель: «Аналіз художнього твору через навчальний діалог».
Ткаченко Надія Олександрівна вчитель І кваліфікаційної категорії, закінчила Кіровоградський педагогічний інститут ім. О.С. Пушкіна в 1972 р., стаж роботи – 46 роки. Проблемне питання, над яким поглиблено працювала вчитель: «Аналіз художнього твору. Інноваційний підхід до методично-організаційного забезпечення уроку». Вчитель намагалася на своїх уроках розкривати творчий потенціал учня, його індивідуальність
Подопригора Світлана Павлівна вчитель вищої кваліфікаційної категорії, закінчила Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. О.С.Пушкіна в1989 р. Стаж роботи – 29 рік. Проблема, над якою працює: «Розвиток творчої особистості учня, використання новітніх педагогічних технологій».
Мелішкевич Лариса Борисівна вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель; закінчила Кіровоградський державний педагогічний інститут ім О.С.Пушкіна в 1991 р. Стаж роботи – 27 років Проблема над якою працює вчитель: «Формування творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва»
Уроки християнства 19 вересня 2016 року та 16 жовтня 2017 року до Смолінського навчально-виховного об`єднання на прохання вчителів зарубіжної літератури завітав настоятель Успенського храму смт.Смоліне Кіровоградської єпархії Української Православної Церкви протоієрей Олександр Хомич. Він провів уроки для учнів 8-х класів за темою «Біблія як основа двох релігій - юдейської та християнської. Зв`язок Біблії з історією та міфологією».
Арт-проект «Оскар і Рожева Пані» 2 квітня 2016 року учні 8-А класу відвідали Кіровоградську обласну філармонію, бо тут відбувся показ особливої вистави. Це - «Оскар і Рожева Пані», яка вже зібрала аншлаги в різних містах України. Арт-проект «Оскар і Рожева Пані» передбачає поєднання гастрольної, просвітницької та художньої місії у турі найбільшими українськими містами, із залученням політиків, журналістів, суспільних діячів до обговорення проблем доступності дитячої паліативної допомоги.
Всього брало участь – 41 учень. Отримали: - Диплом ІІ ступеня регіонального рівня -1 (Шраменко Андрій , учень 11-Б класу, вчитель Маджар В.Д.) Сертифікат учасника - 19 Диплом переможця на шкільному рівні – 20 Сертифікат координатора -1 (Маджар В.Д.) Подяка директору Смолінського НВО (Петрова Н.М.) - Диплом І ступеня регіонального рівня -1 (Колесникова Анна, учениця 11-Б класу, вчитель Маджар В.Д.)
У Захисті рекламного ролика в електронному варіанті на тему : "ЛІТЕРАТУРА - ЦЕ ХРАМ, КУДИ МОЖНА ВВІЙТИ ЛИШЕ З ЧИСТОЮ СОВІСТЮ І БЛАГОРОДНИМИ НАМІРАМИ". ( 9, 10, 11 класи; Бурла О.В., Маджар В.Д., Подопригора С.П.) брало участь 29 учнів. Стали переможцями та отримали Грамоти: І місце - Колесникова Анна (11-Б), Ліщенко Євгениій (11-Б); ІІ місце - Васильєва Тетяна (11-Б), Скаскевич Юлія (11-А); ІІІ місце - Сухоребра Ірина (11-А), Король Родіон (11-А).
Центр " Розвиток КСВ" та Career Hub 31 травня 2018 р. провели Національну конференцію для 50 переможців конкурсу есе " Моя майбутня професія: планування і розвиток". Серед переможців - учениця 10-А класу Смолінського НВО Каряжа Катерина. Вчитель - Бурла О.В. (всього на конкурс було подано 1400 робіт!). Національна конференція була надзвичайно цікавою, корисною. Спікери ділилися досвідом щодо своїх професій, давали поради.
1 червня 2018 р. продовжуються заходи для переможців конкурсу есе " Моя майбутня професія: планування і розвиток" . Цього дня діти мали змогу провести день з топ- менеджером та побувати у омріяному закладі. Наша Каряжа Катя разом з іншими фіналістами відвідала Міністерство освіти і науки, бо її професія-мрія - це вчитель.
Ми пропонуэмо використовувати УМОВИ ДЛЯ УСПІШНОЇ І РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ • Учитель і учень – партнери, рівні у процесі навчання. • Кожен учень – унікальна обдарована особистість. Відкрий її. • Знання – це скарб. Наповни ним себе і учня. • Позитивні емоції – запорука якісного навчання. • Створи ситуацію успіху.