Творчий звіт вчительки початкових класів

Про матеріал
Матеріал є зразком оформлення творчого звіту вчителів початкових класів. Можна використати як за шаблон оформлення свого звіту.
Перегляд файлу

Творчий звіт

вчительки початкових класів

 

 

 [Слайд   1]

Рада сьогоднішній нашій зустрічі. Запрошую вас поринути у частинку моєї педагогічної діяльності.

[Слайд 2]

Я, Попсуліс Катерина Володимирівна, працюю вчителькою початкових класів у Гонтарівському ліцеї 9 років. У цьому навчальному році я є класоводом першого класу. Сьогодні атестуюся на присвоєння спеціаліста ІІ категорії.

[Слайд 3]

У 2016 році закінчила Харківську гуманітарно-педагогічну академію. Спеціальність «Вчитель початкоаих класів».

У 2019 році закінчила Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр. Спеціальність «Комп'ютерні науки». Професійна кваліфікація: магістр комп'ютерних наук, викладач інформатики та математики.

[Слайди  4,5]

Я постійно шукаю шляхи удосконалення методики та організації навчально-виховного процесу. Щоб йти в ногу з сучасними технологіями, потрібно виділяти час для удосконалення своїх знань – займатися самоосвітою, тому я років  я проходила курси підвищення кваліфікації. 

А саме онлайн-курси з таких тем:

  1. «Школа стійкості»;
  2. «Школа для всіх».

[Слайд 6]

Моє життєве кредо: «Вірте в себе! Вірте в свої здібності! Без скромної, але розумної впевненості у своїх силах, ви не зможете бути успішними чи щасливими».

[Слайд 7]

Педагогічне кредо: «Відкрити у кожній дитині душу творця, дати змогу пробудитися і розквітнути».

[Слайд 8]

Тема, над якою працює школа: «Формування патріотичних та грамадських якостей, морально-етичних принципів особистості у здобувачів освіти в умовах Нової української школи».

[Слайд 9]

Тема, над якою працюю: «Запровадження компетентнісного підходу до навчання та виховання у школі».

[Слайд 10]

Працюючи, дотримуюся правил педагогічної майстерності:

-  створюю умови для всебічного розвитку дитини;

-  ніколи не зупиняюся на досягнутому;

-  ділюся з дітьми своїм досвідом;

-  вчу дітей вчитися;

- гармонія, свідома поведінка, уміння спрямувати активність особистості на її розвиток, передбачений розрахунок -  найкраще досягнення результату.

[Слайд 11]

Напрямки моєї роботи:

- розвивати творчі здібності учнів;

- адаптуватися до викликів сьогодення;

- створювати умови для всебічного розвитку дитини;

- впроваджувати інноваційні методи навчання і виховання;

- здійснювати диференційоване навчання.

[Слайд 12]

Принципи роботи:

- наступність;

- доступність;

- індивідуальність;

- диференційований підхід;

- різноманітність форм і методів;

- наочність;

- всебічність;

- науковість;

- адаптивність.

[Слайд 13]

Форми, методи, прийоми і засоби навчання:

- вільний вибір;

- розширення діапазону організаційних форм, методів, способів навчальної взаємодії;

 - залучення учнів до практичної діяльності;

- засвоєння навчального матеріалу у процесі віртуальних екскурсій, квестів, організації і проведення конкурсів, зустрічей, практикумів, проєктів.

[Слайд 14]

Час минає швидко. Приходять до школи все нові учні, тому навчати і виховувати їх потрібно теж по-новому, змінювати підходи до навчально-виховного процесу. Однією з інновацій сьогодення є ранкові зустрічі. Їх практика – одна з успішних. Вона допомагає вчителю створити спільноту в класі, що зазвичай потребує часу, уваги й терпіння. Вчителям слід пам’ятати, що весь найважливіший процес, який ми називаємо «мотивацією до навчання», залежить іноді від кількох хвилин, коли дитина заходить в клас і змінює своє середовище. Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів з педагогом. Її проводять, щоб створити позитивну атмосферу у класі на весь час перебування дітей у школі. Ранкова зустріч формує ті цінності, що стають основою для створення відповідальної та дбайливої спільноти дітей. Вона дає педагогам можливість навчити школярів взаємної поваги та позитивного ставлення одне до одного, сприяє формуванню ціннісного колективу.

Вітання проводила за допомогою карток. Діти вибирали картинку і яке зображення є на картинці, так дитина вітається з вчителем. Наступний етап – привітання з однокласниками.  Я проводила  його різними способами: коли діти сидять у колі,  вибирають картки, або ж за допомогою клубка утворюється павутинка.

[Слайд 15]

 Вітання створює спокійний настрій для наступного етапу зустрічі – обмін інформацією. Дитина дня повідомляє: день, місяць, число, пору року. Групове заняття – наступний компонент ранкової зустрічі. Щоденник вражень – завершальний елемент ранкової зустрічі. Дитина обирає з-поміж кількох запитань ті, на які вона хоче відповісти. Відповідаючи на питання, учні можуть малювати або робити записи. Діти навчаються вільно висловлювати свої думки, розвивати мислення і мовлення. Без сумніву можу сказати, що практика ранкових зустрічей легше налаштовувала на навчальний день учнів у школі. А саме у період онлайн-навчання враховую час і ситуацію, у якій ми зараз. Намагаюся згуртувати учнівський колектив, адже діти теж  переживають і саме зараз вчителю особливу увагу потрібно звертати на емоційне налаштування своїх учнів.

[Слайд 16]

Також у своїй роботі застосовую методику «Шість цеглинок». Вона сприяє не лише розвитку компетентностей, а й становленню вчителя Нової української школи, який прагне відійти від педагогіки однієї правильної відповіді. Цей інструмент надає можливість і простір педагогові змінити роль педагога-виконавця на педагога-дизайнера.

«Шість цеглинок» - це не фіксований набір завдань та інструкцій, а відкрита система, яка стимулює учня робити відкриття, досліджувати, експерементувати, шукати власні відповіді, ставити цілі, творити.

Методику «Шість цеглинок» застосовую при привітанні, на ранковому колі, на навчально-виховному процесі, на фізкультхвилинках.

[Слайд 17]

«Щоденні 3» (математика) та «Щоденні 5» (читання і письмо) – це набори щоденних видів діяльності, виконуючи які, діти навчаються бути самостійними під час  математики, читання, письма, а вчитель має можливість працювати з учнями індивідуально та у малих групах.

[Слайд 18]

Головним завданням у моїй роботі є те, щоб навчити дитину вчитися. Я виховую інтерес до навчання. Прагну, щоб уроки були цікавими, пізнавальними, змістовними і приносили результат – розуміння і застосування у повсякденному житті.  Використовую ігрові, розвивальні, пізнавальні, інформаційно-розвивальні, особистісно-орієнтовані, діяльнісні, комп'ютерні, інноваційні технології.

[Слайд 19]

Під час проведення уроків застосовую наступні методи та форми:

-«Асоціативний кущ»;

-«Куб Блума»;

-«Навчаючи - вчуся»;

- «Фішбоун»;

-«Дерево рішень»;

-«Куб Блума» та ін.

Також  є індивідуальна, групова, парна робота.

[Слайд 20]

Застосування комп'ютерної техніки на уроках дозволяє зробити урок нетрадиційним, яскравим, насиченим, наповнюючи його зміст знаннями. При цьому комп'ютер не замінює вчителя, а тільки доповнює його.  Це дає можливість реалізувати нові форми і методи навчання, підвищує ефективність уроку. В умовах онлайн-навчання  мультимедійні презентації незамінні на уроках освітніх галузей, адже створюють широкий спектр можливостей для реалізації дидактичної мети, розвитку творчості, формування образного мислення та інше. Доцільним вважаю проведення фізкультхвилинок для очей і різні руханки. Систематичне проведення позитивно впливає на учнів: віддаляє втому, відновлює розумову працездатність, знижує статистичні навантаження і запобігає порушенню постави, значно підвищує емоційний тонус учнів, викликає почуття задоволення, радості.

[Слайди 21,22, 23, 24, 25]

Тісно з навчанням пов’язане виховання підростаючого покоління. У виховній роботі всі сили спрямовую на згуртування дитячого колективу. Працюю над усвідомленням учнями свідомої дисципліни, вихованні чуйності, уваги, доброти, милосердя, поваги.

Навчально-виховний процес є нерозривною складовою успіху, тому під час  дистанційного навчання має також продовжуватися.

Я у своїх учнів:

- виховую любов до Батьківщини, України, рідного краю, звичаїв і традицій, відповідальність, гідність, ціннісне ставлення до людей, до суспільства до держави;

- прищеплюю дітям любов до українського слова, мови;

- формую національну свідомість, відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем.

[Слайд  26]

У своїй педагогічній діяльності перед собою ставлю цілі таксономії Блума і цього ж вчу дітей!

Запам’ятовування та відтворення. – Знання.

Встановлення зв’язку. – Розуміння.

Використання вивченого. – Застосування.

Виділення частин цілого. – Аналіз.

Вміння комбінувати. – Синтез.

Вміння оцінювати власні сили. – Оцінка.

[Слайд  27]

Планую:

- з метою підвищення педагогічної майстерності продовжувати займатися самоосвітою;

- поповнювати свої матеріали розробками уроків і виховних заходів;

- прагнути до постійного професійного розвитку;

- друкувати свої авторські розробки;

- поповнювати матеріалами власний блог для обміну досвідом і співпраці з батьками;

- продовжувати використовувати методи і прийоми навчання Нової української школи;

- вчити дітей вчитися;

- навчати і виховувати учнів з думкою про майбутнє України.

[Слайд 28]

Хочу всім побажати, щоб:

- ми жили під мирним небом в Україні;

-  не відчували тривог у душі і не чули їх;

- вчительська робота була вдячною;

- щоб ми для дітей були найкращими, а діти - для нас!

Дякую за увагу!

1

 

docx
Додано
25 січня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку