Батьківські збори за участю дітей
3 клас Коба О.В.
Мета заходу:
виховувати в учнів почуття любові, милосердя, доброти до людей, батьків та батьків до дітей, розвивати уявлення про чесноти людини, виховувати прагнення робити добро і цінувати його.
Епіграф : Не говори про доброту, Коли її немаєш ти,
Коли ти сам нею не сяєш, То раниш людяне в людині.
Коли у радощах витаєш, Немає вищої святині,
Забувши про чужу біду. Як чисте сяйво доброти.
Бо доброта не тільки те,
Що обіймає тепле слово.
В цім почутті така основа,
Яка з глибин душі росте..
Свято розпочинається переглядом відео на пісню Н.Май «Твори добро»
Л. Іванків Твори добро
Ти добро лиш твори повсюди.
Хай тепло твої повнять груди:
Ти посій і доглянь пшеницю,
Ти вкопай і почисть криницю.
Волю дай, нагодуй пташину,
Приласкай і навчи дитину.
Бо людина у цьому світі
Лиш добро повинна творити!
Доброго дня, шановні гості. Ми завжди так говоримо при зустрічі, правда ж? Чи доброго вечора, а чи ранку. Тобто бажаємо добра один одному. І це не просто слова, це щире побажання. Ось саме про це ми сьогодні й поговоримо. Дозвольте прочитати наш епіграф. Хочеться запитати у дітей, що їх вразило з побаченого на екрані.
2.Давайте послухаємо як розуміють поняття «ДОБРО» наші діти.
Вірш Анатолія Качана
Крихта хліба
З лісосмуг, де свищуть сніговиці,
Де не стало корму і тепла,
Перебрались лагідні синиці
У садки до нашого села.
В завірюху, ожеледь, морози
Стукають синиці у вікно,
З горобцями ділять на дорозі
Крихту хліба мерзлу і зерно.
Пригощав пташок я з годівниці
І почав нарешті відчувать,
Що для когось крихта — це дрібниця,
А для пташки — жить чи замерзать
Ось тому наші хлопчики приготували годівниці птахам.
Що ж означає бути доброю людиною? ( думки дітей) Чи зустрічаються у вашому житті добрі люди? Кого можете назвати? ( визначення добра на слайді)
3.Обговорення фото дитячих вчинків
4.Гра «Щодня спробуй» слайд №6
5. Збір добрих справ до скриньки.
6. Тест для батьків
«Які ви батьки?»
Вам необхідно вибрати одну з трьох відповідей:
А. Можу і завжди так роблю.
Б. Можу, але не завжди так роблю.
В. Не можу.
Чи можете Ви:
Підрахуйте очки. Відповідь «А» оцінюється у 3 бали, відповідь «Б» - в 2 бали, відповідь «В» - в 1 бал.
Якщо Ви набрали від 30 до 39 балів: це означає, що дитина - найбільша цінність у Вашому житті. Ви прагнете не тільки зрозуміти, а й пізнати її, поважаєте її, дотримуєтесь найпрогресивніших принципів виховання і постійної лінії поведінки. Інакше кажучи, Ви дієте правильно і можете сподіватися на добрі результати.
Від 16 до 30 балів: піклування про дитину для Вас питання першорядне. Ви маєте здібності вихователя, але не завжди застосовуєте їх послідовно і цілеспрямовано. Часом Ви занадто суворі, в інших випадках - надміру м'які, крім того, Ви схильні до компромісів, котрі послаблюють виховний ефект. Вам слід серйозно замислитись над своїм підходом до виховання дитини.
Менше ніж 16 балів свідчить про те, що перед Вами постали серйозні проблеми стосовно виховання дитини. Вам бракує або знань, або бажання і прагнення виховати дитину як особистість, а можливо, і того, і іншого. Бажано порадитись із спеціалістами - педагогами та психологами, ознайомитися з літературою з питань сімейного виховання. Не забувайте, що формування особистості дитини - дуже складний і відповідальний процес. Ось чому успішне виконання батьківського обов'язку приносить людині найвище моральне задоволення.
7.Заповіді для батьків.
8 ПОЧУЙТЕ СЕРЦЕМ ГОЛОС ВАШОЇ ДИТИНИ (ПОРАДИ БАТЬКАМ ВІД ДІТЕЙ)
Окрім їжі, дайте мені тепло сердечність, безпечний спокій і вашу любов.
Дозвольте втішатися моїми замислами у цьому дивному світі постійних змін.
Дозвольте у міру своїх сил сідати, соватись, вставати, ходити, бігати, лазити, скакати.
Не кажіть, що я співаю, бавлюся чи експериментую "Забагато, задовго, зачасто”.
Дозвольте мені ставити питання і отримувати чесні відповіді.
. Не карайте мене, коли я й так переживаю за невдачі, сама ж бо невдача є вже карою для мене.
Говоріть до мене серцем, очима, посмішкою, вашими руками: ваші слова не завжди мені зрозумілі.
Нехай довкола мене живуть гарні і лагідні люди.
Нехай тут царює мир – передумова мого розвитку.
У вашій хаті відпустіть мені у власність один куточок і частину вашої уваги та вашого часу.
9.Проблемне питання «Як виховати співчутливе ставлення до інших?»
(слайд №11)
10.Настанова дітям від батьків.
На цьому нашу зустріч закінчимо піснею. На все добре.