Тьюторські технології в системі освіти

Про матеріал
У цій презентації розповідається про тьютерів і тьютерство в Україні, як частина навчально-виховного процесу. Тьютор – спеціаліст, який займається підтримкою інтересу дитини. Синонім до слова учитель, вихователь
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тьюторські технологіїв системі освіти

Номер слайду 2

«Тьютор – нова людина в сучасній українській школі»тавник,ТЬЮТОР – в перекладі з англійської означаєучитель, вихователь, наставник, особистий куратор учня. В університетах тютори - помічники викладача, здебільшого аспіранти або старші студенти. Тютор — ключова фігура в дистанційному навчанні

Номер слайду 3

Номер слайду 4

2015-2020 рр. – освітній експеримент «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті», який триватиме 5 років Він охоплює навчальні заклади чотирьох областей України: Київську. Тернопільську. Харківську Дніпропетровську. Тьюторство буде впроваджене згідно з наказом «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітніх навчальних закладів України». Автори проекту говорять про те, що сучасна система освіти не дає змоги розвинути в дитині такі якості, як вміння працювати у великих та малих групах, комунікабельність, стресостійкість, відповідальність,  здатність приймати рішення, рефлективність та адаптивність. А вчитель, який фактично керує навчанням і виступає головним джерелом знань, не здатен адаптуватися до сучасних потреб дітей. Саме тому Міністерство  освіти вирішило спробувати тюторський  підхід, основна перевага якого – акцент на індивідуальності дитини.  

Номер слайду 5

Яким же повинен бути випускник НУШ?

Номер слайду 6

Випускник нової школи це: Особистість. Цілісна особистість, усебічнорозвинена, здатна до критичного мислення ІнноваторІнноватор, здатнийзмінювати навколишній світ,розвивати економіку, конкурувати наринку праці, вчитися впродовж життя Патріот. Патріот з активною позицією, який діє згідно з морально- етичнимипринципами і здатнийприймативідповідальні рішення

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Три головні цеглини нової школи, на яких базується успішне майбутнє дитини : Педагогіка партнерства. Орієнтація на учня, дитиноцентризм. Виховання на цінностях

Номер слайду 9

Дейл Карнегі зазначав:«Управляти – означає приводити до успіху інших»Ідея тьюторства – це ідеяпедагогічного пошуку, особливого напрямку педагогічної діяльності, яка здійснюється спільно із підопічним і характеризується наявністю спільної мети, а також взаємноювідповідальністю за результат.

Номер слайду 10

Євген Мірошниченко “Як учителю стати тьютором?”Ідеальна освіта – це розкриття внутрішнього потенціалу;Дитина як жолудь, який за сприятливих умов неодмінно виросте у великий дуб. Й як би ви не хотіли виростити з жолудя яблуню – марно. Природа у будь-якому разі візьме своє. Тьютор повинен лише допомогти зробити це якомога раніше. У цій ситуації важливий результат – плоди;Таким чином тьютор – це спеціаліст з формування майбутнього, який має розгледіти потенціал і змоделюватидо нього дорогу;Правильна поведінка дорослого відкриває шлях дитини донового світу та допомагає не відкотитися назад.

Номер слайду 11

Пам’ятайте основне правило: діти у школі повинні реалізовувати природне бажання вчитися, а не «відбувати строк». Школа створена для дитини, а не дитина для школи.

Номер слайду 12

Функції педагога із тьюторською компетентністю:діагностична(знання здібностей та можливостей учня);– проектна(допомога в розробці перспективного плану розвитку особистості);реалізаційна(допомога в реалізації індивідуального освітнього шляху);– аналітична(допомога в корекції навчального індивідуального плану).

Номер слайду 13

Тьюторська технологія – це така педагогічна технологія, якабазується на суб’єкт-суб’єктному, компетентнісному, діяльнісному, культурологічному, гуманістичному підходах і заснована на взаємодії досвідченого і недосвідченого, на діалозі.

Номер слайду 14

Основні тьюторські технології:технологія індивідуальних та групових консультацій;технологія постановки запитання, яке носило б проблемний характер;технологія активного слухання;проектно-дослідницька технологія;інтерактивна технологія;кейс-технологія;технологія «портфоліо»;інформаційна технологія.

Номер слайду 15

Алгоритм роботи тьютора:1 Визначення пізнавального інтересу.2 Формування навчального питання.3 Постановка мети освітньої діяльності.4 Пошук навчальних ресурсів і розробка планів навчальноїдіяльності.5 Реалізація та обговорення, аналіз, корекція плану навчальноїдіяльності6 Аналіз результатів навчальної діяльності.7 Корекція навчальної мети й визначення тимчасових перспектив. Обговорюються перспективи та встановлюються нові цілі.

Номер слайду 16

Тьютор – спеціаліст, який займається підтримкою інтересу дитини. Методи пошуку пізнавального інтересу. Знаковий. Рольовий. Комунікавивний

Номер слайду 17

Тьютор – спеціаліст, який займається підтримкою інтересу дитини. Форми організації практичної діяльності учнів в розрізі тьюторських технологій:ділові та рольові ігри;соціально-психологічні;когнітивно-поведінкові тренінги;дискусії та диспути;лабораторні роботи;спонтанна творчість;презентації, конкурси, олімпіади;дебати.

Номер слайду 18

Тема дебатів:«Задля майбутнього розвитку країни потрібно навчати дітей за кордоном»ПРОТИЗА

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Тьютор – це спеціаліст з формування майбутнього, який має розгледіти потенціал ізмоделювати до нього дорогу.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Висновок. Усі ми з вами сучасні тьютори, які повинні дитині допомогти знайти себе!!!!

pptx
Додано
19 жовтня 2019
Переглядів
2710
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку