Про матеріал
чи сучасне?
Елементи мультимедіа підсилюють змістовну частину дослідження, допомагають сприйняттю поняття Діаграми Вороного і її практичної значущості; розвивають гносеологічну активність, спрямовану на «відкриття» нових знань; формують компетентності у сфері пізнавальної діяльності та критичного мислення. В основі роботи лежить інтегроване дослідження в області декількох предметів:математики, природознавства, інформатики та ін. Зібрана інформація про використання Діаграми Вороного дає можливість визначити, де людина стикається з практичним застосуванням Діаграми Вороного у реальному життя; показує зв’язок математики з різними сферами математичних знань для оцінки прекрасного в природі, креативності в архітектурі та дизайні.
Актуальність даної роботи в тому, що її зміст спрямований на підвищення інтересу учнів до математики, який допоможе розвивати творче мислення, спеціальні математичні та загальнонавчальні вміння.
Дана робота може бути використана як на уроках, факультативах, гуртках із математики, так і в позакласній краєзнавчій діяльності з метою розвитку пізнавального інтересу учнів до особистості генія професора математики Георгія Феодосійовича Вороного, уродженця Чернігівської області села Журавки, який своїми науковими дослідженнями звеличив Україну в очах цивілізованого світу.