У чому загадковість світу грибів?

Про матеріал
Урок з використанням інтерактивних технологій. Сформувати в учнів уявлення та поняття про гриби; навчити розрізняти їстівні і неїстівні гриби; розвивати пізнавальну активність дітей, уміння спостерігати; виховувати повагу і любов до природи, культуру поведінки. сформувати в учнів уявлення та поняття про гриби; навчити розрізняти їстівні і неїстівні гриби; розвивати пізнавальну активність дітей, уміння спостерігати; виховувати повагу і любов до природи, культуру поведінки. сформувати в учнів уявлення та поняття про гриби; навчити розрізняти їстівні і неїстівні гриби; розвивати пізнавальну активність дітей, уміння спостерігати; виховувати повагу і любов до природи, культуру поведінки.
Перегляд файлу

Тема . У чому загадковість світу грибів?

Мета: сформувати в учнів уявлення та поняття про гриби; навчити розрізняти їстівні і неїстівні гриби; розвивати пізнавальну активність дітей, уміння спостерігати; виховувати повагу і любов до природи, культуру поведінки.

Обладнання: підручник,  ілюстративний матеріал, відеоматеріали, кольорові олівці, чистий аркуш паперу.

                                                  

Ранкова зустріч

1. Вітання

Ми веселі малючки,

Як грибочки маслючки. Всіх із ранком вас вітаєм,

І здоров’я всім бажаєм. 

 

-А зараз я пропоную вам привітатися в особливій формі.

 

2. Інтерактивна вправа  «Передай усмішку» ( вчитель показує дітям смайлик з посмішкою під час онлайн-уроку, передає посмішку далі учням по черзі, поки всі діти не усміхнуться)

 

3.Робота з календарем .Вправа «Погода»

  

Пора року-

Місяць-

Число-

День тижня-

 

4.Вправа «Скринька» 

В  скриньку кладемо маленький грибочок. Діти відгадують що всередині за допомогою запитань. 

Загадка

 

Маленький, чепурненький,

Крізь землю пройшов,

Червону шапочку знайшов.

                               (Гриб)

5. Гра«Який ти грибочок?»

Любі діти, будь ласка,  намалюйте грибочки з посмішками , який  схожий на ваш настрій.

 

 

Зміст заняття:

                                       

                                            

І. Мотивація діяльності

-        Скажіть будь ласка, а хто збирав гриби?

-        А чи потрібно нам знати які ж гриби треба класти до свого кошика?

-        Які назви грибів ти вже знаєш?

 

ІІ.  Вивчення нового матеріалу.

— Сьогодні на уроці ми з вами познайомимося з різними видами грибів; дізнаємося яку будову мають гриби,  будемо навчатися  розрізняти їх, та вміти виділити  їстівні та отруйні грибочки.

 

1.Робота з підручником 

Гра «Хто зайвий»( підр. с.114-115)

-Упізнай гриби на світлинах . Чи всі вони їстівні? Який грибочок зайвий? Чому?

image 

Робота у групах

-         Чому назви багатьох грибів пов’язані з деревами?

-         Як ви вважаєте, гриби це жива чи нежива природа?

 

ІІІ. Реалізація цілей

1.Робота з ілюстрацією  

image 

Розгляньте ілюстрацію.

-         Що ви на  ній бачите?

-         Коли краще збирати гриби?

      -Допоможіть Бабі Язі дібрати до кожного грибочка його ніжку.

image 

-         Хто знає, яку назву має цей гриб? А як ви гадаєте він їстівний?

2. Робота з загадками.

 

Виросли гриби прекрасні — капелюшки в них, мов в маслі. 

І збирають грибники маслянисті …(Маслюки). 

 

Ці гриби можна сушити, можна смажити, солити. 

Найсмачніший гриб у світі, назву його знають діти? (Білий гриб.) 

 

 

Між травичкою завзято гомонять руді малята. 

Кучеряві в них спіднички, називаються … (Лисички). 

 

 

Шапинка червона, ще й цяточки білі, виріс отруйний грибок на дозвіллі. Кращий за всіх цей грибочок із виду, та не готуйте його до обіду.  (Мухомор ) 

 

3.Вправа «Будова гриба»

Гриб складається з трьох частин. Перш за все в нього є шапка, яка кріпиться до ніжки-ці дві частини мають назву -тіло гриба. Воно виростає з грибниці, яка знаходиться в землі. Грибниця має вигляд білого павутиння. З однієї грибниці може вирости не один гриб. Тому, дуже важливо, коли ви зрізаєте грибочок його грибницю треба залишати на місці.

image 

Зауваж!

Зривають гриби обережно: потихеньку викручують або зрізають їх ножем, не руйнуючи грибниці. Бережи грибницю, не витоптуй її.

Будьте уважними! Отруйні гриби-це супер-агенти, які вдало маскуються.

 

4. Перегляд мультфільму «Мудрі уроки Тітоньки Сови» https://youtu.be/U0a8Qp4unB8  

 

 

5. Фізкультхвилинка  «Танець веселих грибочків» https://youtu.be/KsUrpoubiHM   

 

6. Гра «Я досвідчений грибник» 

Вчитель називає гриби. Якщо діти впізнали в ньому їстівний гриб-плескають, а якщо отруйний гриб— мовчать.

(Сироїжка, мухомор, лисичка, бліда поганка, білий гриб, підберезовик, маслюк.)

 

ІV. Рефлексія

 Майстерня «Галявина Бабусі Ягусі»  

 

 Інтерактивна гра «Збери гриб з частинок пазлу» https://grandgames.net/puzzle/igra/15/lisichki_v_trave_  

 

V. Підсумок уроку

1. Бесіда

      Які бувають гриби?

      Назвіть їстівні гриби нашого краю.

      Назвіть неїстівні гриби нашого краю.

 

  2. Гра «Продовж речення»

      Зрізуй гриби…

      Збирай тільки…

      Не знищуй…

 

VI. Домашнє завдання

     Скласти пам’ятку грибника- початківця.

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 серпня 2023
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку