Календарно-тематичне планування ЯДС

Про матеріал
Календарно-тематичне планування предмету ЯДС містить календарне планування з урахуванням діагностувальних та практичних робіт
Перегляд файлу

Я досліджую світ  4 клас

 До підручника Я досліджую світ  авт. Н.Бібік, Г, Бондарчук

(Всього -105 годин, І семестр-3 години на тиждень- 48 годин)

 

 

Кіл-ть  годин

Дата

Тема уроку

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Корекція

 

1.

10 год

1

 

Тема 1.Людина  в суспільстві

Україна — мій край, моя Батьківщина!

 

Учень/учениця цікавиться історією і культурою свого краю; накопичує відповідну інформацією

[4 ГІО 8.3]

Учень/учениця знає зміст основних символів держави (Гімн, Прапор, Герб, державна мова) [4 ГІО 1.3]

Учень/учениця має уявлення про права та обов’язки; право на життя; рівноправність людей, право кожного на захист, любов і піклування; право на працю, захист, відпочинок; право на освіту;[4 ГІО 6.2]

Наводить та оцінює приклади позитивного й негативного ставлення до старших і молодших, знає про можливі правопорушення серед дітей; [4 ГІО 6.2]

Наводить приклади відповідальності за скоєні правопорушення

Учень/учениця аргументує неприпустимість заподіяння будь-якої шкоди собі й іншим; [4 СЗО 1.1] пояснює можливості людини; значення знань, освіти, працелюбства в досягненні успіхів і спілкуванні; [4 ПРО 1.6] пояснює, від чого залежить безпека вдома, в школі, в довкіллі [4 СЗО 2.1]

Учень/учениця має уявлення про культуру взаємин людей у сім’ї, школі, на вулиці; [4 ГІО 7.1]

наводить приклади такої поведінки, де виявляються ці риси; [4 ГІО 8.1]

встановлює зв’язки між конкретними вчинками і ставленням людей, розуміє необхідність культурної поведінки в громадських місцях (транспорті, музеї, бібліотеці, тощо); [4 ГІО 2.3], [4 СЗО 2.4]

Учень/учениця має уявлення про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер); [4 ПРО 1.1]

 

2.

 

3.

1

 

 

1

 

 

 

 

Державні символи України.

 

Державні  символи України (продовження)

 

 

4.

 

 

5.

1

 

 

1

 

 

 

 

Правила життя в суспільстві

 

Практичний блок «Моделювання ситуацій

Рольова гра «Супермаркет», «Я пасажир» та інші на вибір

 

6.

 

 

 

7.

1

 

 

 

1

 

 

 

 

 

Життя людини — найвища цінність

 

Як діяти в небезпечній ситуації

 

 

8.

1

 

Я та інші

 

 

9.

1

 

Зовнішність людини. Акуратність

 

10.

1

 

Повторення вивченого матеріалу.

Діагностувальна робота № 1

 

 

11.

38 год

1

 

Тема 2.Природа

Аналіз діагностувальної роботи Планета Земля – наш дім у Всесвіті

Учень/учениця має уявлення про Всесвіт і Сонячну систему [4 ПРО 1.1]; моделює Сонячну систему, сузір’я; обертання Землі; [4 ПРО 1.4]

наводить приклади небесних тіл [4 ПРО 1.4]

Учень/учениця має уявлення про Всесвіт і Сонячну систему [4 ПРО 1.1].

моделює Сонячну систему, сузір’я, обертання Землі; [4 ПРО 1.4]

Учень/учениця має уявлення про Всесвіт і Сонячну систему [4 ПРО 1.1];

Учень/учениця розповідає про вплив Сонця і Місяця на нашу планету;

розповідає про факти дослідження космосу людством, які зацікавили [4 ПРО 2.1]

 

12.

1

 

Сонячна система – частина Всесвіту.

Практичний блок

Моделювання Сонячної системи

 

13.

 

 

 

14.

1

 

 

 

1

 

Сонце — джерело світла і тепла на Землі

 

Сонце — джерело світла і тепла на Землі(продовження)

 

 

15.

1

 

Земля — планета Сонячної системи

 

16.

1

 

Місяць — природний супутник Землі.

 

17.

1

 

Вплив Місяця нв Землю. Практичний блок «Моделювання   впливу місяця на Землю».

 

18.

1

 

Рухи Землі і їх наслідки. Рух Землі навколо своєї осі

Учень/учениця пояснює, як рух нашої планети впливає на явища, що відбуваються у неживій і живій природі (зміни дня і ночі; нерівномірне нагрівання земної поверхні; колообіг води; сезонні зміни у природі);

[4 ПРО 1.4]

Моделює обертання Землі [4 ПРО 1.4]

Учень/учениця називає способи орієнтування на місцевості; [4 ПРО 1.1]

визначає сторони горизонту по компасу

[4 ПРО 1.4]

орієнтування на місцевості за допомогою компасу, Сонця і місцевих ознак [4 ПРО 1.5]

складання плану приміщення, орієнтування на місцевості орієнтування на місцевості, [4 ПРО 1.4]

Учень/учениця складання плану приміщення, орієнтування на місцевості, [4 ПРО 1.4]

значення плану місцевості і карти [4 ПРО 1.4]

Учень/учениця називає способи орієнтування на місцевості; [4 ПРО 1.1]

визначає сторони горизонту по компасу

[4 ПРО 1.4]

орієнтування на місцевості за допомогою компасу, Сонця і місцевих ознак [4 ПРО 1.5]

складання плану приміщення, орієнтування на місцевості, [4 ПРО 1.4]

орієнтується на місцевості за допомогою компасу, Сонця і місцевих ознак; [4 ПРО 1.5] знаходить і показує на картах материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання; [4 ПРО 2.2]

орієнтування на місцевості, [4 ПРО 1.4]

 

19.

 

 

20.

1

 

 

1

 

Рух Землі навколо Сонця.

 

Теплові пояси

 

21.

1

 

Орієнтування на місцевості. Як визначити сторони горизонту на місцевості. Як визначити сторони горизонту за допомогою компаса.

 Практичний блок

«Визначення сторін горизонту за допомогою Сонця»

 

22.

1

 

Що таке план і масштаб.

 

23.

1

 

Орієнтування на місцевості. Орієнтування на місцевості. План місцевості.

Практичний блок

 «Складання плану кімнати, пришкільної ділянки.»

 

24.

 

 

 

25.

1

 

 

 

1

 

Способи зображення поверхні Землі на глобусі та карті.

 

Що таке географічна карта

Практичний блок

«Наш край на глобусі і карті.Позначення на контурній карті материків і океанів»

 

26.

1

 

Повторення та узагальнення вивченого.Діагностувальна робота № 2

 

27.

1

 

Аналіз діагностувальної роботи.Погода. Прогноз погоди. Температура повітря. Вологість.

Учень/учениця значення прогнозу погоди для людей і розповідає про його використання у власному житті; [4 ПРО 1.4]  спостерігає і фіксує зміни елементів погоди (температуру зонах. повітря, вітру, хмарності, опадів); [4 ПРО 1.4]

проводить спостереження за погодою, сезонними змінами [4 ПРО 1.2]

дізнається з різних джерел про методи передбачення погоди, народні прикмети про зміну погоди; [4 ПРО 2.1]

застосовує знання для спостереження за погодою

Учень/учениця значення прогнозу погоди для людей і розповідає про його використання у власному житті; [4 ПРО 1.4]  спостерігає і фіксує зміни елементів погоди (температуру зонах. повітря, вітру, хмарності, опадів); [4 ПРО 1.4]

застосовує знання для спостереження за погодою

Учень/учениця робить висновок про різноманітність і цілісність природи Землі;

описує і характеризує різноманість природних об»єктів в природних зонах, доводить значення об»єктів природи для людини [4 ПРО 1.4]

 

28.

1

 

Атмосферний тиск.

 

29.

1

 

Напрям і швидкість вітру. Хмарність. Атмосферні опади. Прогноз погоди.

 

30.

1

 

Природні зони Землі.

Арктичні пустелі.

 

31.

1

 

Лісотундра. Тайга. Зона саван

 

32.

1

 

Повторення вивченого  про природні зони Землі.

 

33.

1

 

Материки Землі. Особливості природи материків

Учень/учениця

знаходить і показує на картах материки та інші об’єкти відповідно до навчального завдання; [4 ПРО 2.2]

розповідає про різноманітність природи материків [4 ПРО 2.1]

Учень/учениця знаходить і показує на картах  океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання[4 ПРО 2.2]

розповідає про мешканців океанів; [4 ПРО 2.1]

робить висновок про різноманітність і цілісність природи Землі [4 ПРО 1.4]

 

 

 

 

 

 

 

 

34.

 

 

 

35.

1

 

 

 

1

 

Євразія. Природні зони материка.

 

Практичний блок

 «Вивчення умов існування рослин і тварин своєї місцевості

 

36.

1

 

Африка

 

37.

1

 

Північна Америка

 

38.

1

 

Південна Америка

 

39.

1

 

Австралія

 

40.

1

 

Антарктида

 

41.

1

 

Проєкт «Візитівка материка» стор.102

 

42.

1

 

Океани Землі. Особливості природи океанів.

 

43.

1

 

Тихий океан. Атлантичний океан.

 

44.

1

 

 Індійський та Північний Льодовитий океан

 

45

1

 

Значення Світового океану. Проєкт «Уявна подорож океаном»

 

46.

1

 

 

Повторення  вивченого про материки і океани.

 

47

1

 

Повторення та узагальнення вивченого.

Діагностувальна  робота №3

 

 

48

1

 

Аналіз діагностувальної роботи.Підсумковий урок

 

 

 

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток

Розвиток ціннісного ставлення до

природи та її пізнання,

 створення умов для самовираження учнів у різних видах діяльності,

становлення екологічно грамотної та соціально адаптованої особистості.

Розвиток

відповідальної

діяльності  людини у природі; правила поведінки в природі; участь дітей в

природоохоронній діяльності

 

Громадянська відповідальність

виховання активної позиції щодо громадянської і соціально-культурної

належності себе і своєї родини до України; інтересу до пізнання історії та

природи свого краю і країни; пошани до символів держави, ініціативної

патріотичної поведінки у громадських акціях, у відзначенні пам'ятних дат і

подій; усвідомлення

правової відповідальності у ситуаціях застосування норм і правил життя в

суспільстві.

Толерантне

ставлення до різноманітності світу людей, культур, звичаїв; залежність стану

довкілля від поведінки всіх людей

 

 

Здоров'я і безпека

Пізнання себе, своїх

можливостей; здорова і безпечна поведінка. Формування поведінки в сім'ї, в школі, в громадських місцях; моральні норми;

навички співжиття і співпраці, соціальні зв’язки між людьми у процесі

виконання соціальних ролей

 

Підприємливість і фінансова грамотність

розвиток толерантності у соціальній комунікації, ціннісного ставлення до приватного життя інших людей; соціальні навички у взаємодії і співпраці в різних видах

діяльності;

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
НУШ
Додано
29 серпня 2023
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку