Урок. Тема тижня ,,Світ тварин'' Тема дня ,,Домашні тварини. Коти''

Про матеріал
Розробку уроку можна використовувати на уроках ЯДС, під час проведення ранкового кола, на годинах спілкування
Перегляд файлу

 

 

 

Тема тижня ,,  Світ тварин”

Тема дня  ,, Домашні тварини.          Коти.”

 

 

 

Приклади навчальної діяльності

Очікувані результати учіння

І. Ранкова зустріч.

Привітання.

Обмін інформацією.

Новини дня.

 

 

 

 

ІІ. Робота в групах.

Складання пазлів для визначення теми дня.

 

 

 

ІІІ. Знайомство з котиком.

Загадка.

Бесіда з елементами опису.

Цікавинки.

 

 

 

ІV. Читання учнями усмішки ,,Чому кіт умивається після обіду.”

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Завдання від пухнастиків.

Розв’язування задачі.

Обчислення виразів.

 

 

 

 

VI. Робота в групах.

Гра ,,Танграм.”

 

 

 

VII.Ознайомлення з оповіданням В. Сухомлинського ,, Покинуте кошеня”.

Слухання оповідання.

Бесіда по прочитаному.

 

 

 

 

 

VIII.Правила безпечної дружби з бездомними тваринами.

Перегляд відео.

Ознайомлення з правилами.

 

 

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників. Доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.

 

 

Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри. Відтворює в різних видах діяльності

ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.

 

Сприймає монологічне висловлювання з метою відповіді на поставлене запитання. Ставить запитання до усного повідомлення і відповідає на запитання.

 

 

Намагається виразно вголос читати

нескладний текст після попередньої підготовки. Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Групує об’єкти, дає назви групі.

 

 

 

 

Обчислює суму, різницю зручним для себе способом в межах 100 без переходу через розряд. Передбачає результати обчислень. Розв’язує проблемні завдання з опорою на прості математичні моделі.

 

Відтворює досліджувані геометричні форми. Моделює використовувані геометричні фігури.Надає допомогу тим, хто її потребує.

 

Сприймає монологічне висловлювання з метою відповіді на поставлене запитання. Ставить запитання до усного повідомлення і відповідає на запитання.

Уживає відповідно до ситуації

спілкування лексику і жести.

Уважно вислуховує співрозмовника.

 

Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіа .

Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд,шануючи гідність інших.

 

 

 

 

 

IX.Ліплення котика.

 

 

 

 

 

X.Підсумок

Гра ,,Незакінчене речення.”

 

 

Ліпить з пластичних матеріалів. Дотримується безпечних прийомів праці.Демонструє іншим результати своєї діяльності.

 

 

Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд,шануючи гідність інших.

 

 

 


 

І. Ранкова зустріч

Учитель: Треба разом привітатись

           Добрий день!

Діти: Добрий день!

Учитель:Дружно,голосно сказати

Добрий день!

Діти: Добрий день!

Учитель: Вліво, вправо поверніться,

                 Своїм друзям посміхніться

Добрий день!

Діти: Добрий день!

Учитель: У долоньки поплескати

Добрий день!

Діти: Добрий день!

Учитель: Дружно ,весело сказати

Добрий день!

Діти: Добрий день!

Привітаймо одне одного в особливій формі:

-         як зайчик вушками;

-         як вовчок – сірий бочок;

-         як песик лапкою;

-         як котик «мур-мур» .

 

-З яким настроєм ви прийшли сьогодні до школи?

 -Чи важливий він?

- Як настрій впливає на виконання справи? Які ви знаєте секрети покращення настрою?

Вправа «Долонька»

1) Загніть пальчик, якщо ви гарно виспались

2)Якщо вас збудила рідна людина

3) Хоч раз бачив чиюсь посмішку

4) Хоч одного друга бачив

Що в нас вийшло?

Ранок вдався, працюємо далі.

2. Обмін інформацією

Крісло автора.

-Розкажіть про свою домашню тваринку.

3. Новини дня

  1. Вправа «Синоптики»( підсумки фенологічних спостережень) 

-         Яка зараз пора року?

-         Який місяць?

-         Яке число?

-         Яка температура повітря? ( тепло чи холодно)

-         Який стан неба?

-         Чи були сьогодні протягом дня опади? 

( Діти працюють в класному календарі природи. Описують погоду цього дня.

2. Робота з числом 7.

- Ви сказали , що сьогодні сьоме число.

-Що ми можемо сказати про число 7?

-Складіть приклади на додавання та віднімання так, щоб відповіддю було число 7.

 -Назвіть попереднє та наступне число

-До якої пори року відноситься місяць березень?

-Які ще місяці весни ви знаєте?

-З чим асоціюється у вас весна?

-Які свята відзначають навесні?

 

  • ІІ. Робота в групах. Складання пазлів

 

- Про яку тваринку сьогодні піде мова на уроці ви дізнаєтесь, якщо складете пазли.

- Щоб успішно виконати  це завдання нам потрібно об’єднатися в групи. Скласти малюнок тваринки. Скласти опис тваринки, щоб ми могли здогадатися хто це. Придумати кличку своїй тваринці.

Кожна група отримує малюнок котика,  розрізаний на декілька частин. Необхідно швидко скласти із фрагментів малюнок)

  • Представлення результатів

ІІІ.Розповідь про котиків

 

  1. Відгадування загадки

Попід ліжко у куточок

Покотивсь м’який клубочок.

Та з’явились очки, ротик,

Не клубочок  це, а … ( котик)

            2. Бесіда.

- До якої природи відносять цю тваринку? Доведіть свою думку.

-Як називають тварин, які живуть у нас вдома?.

-А ще цих тварин ми називаємодомашніми улюбленцями.

- У кого вдома живе кішка або котик?

- Що котики люблять їсти?

-Яку користь приносять людям?

- Де спить кошеня?

- Як у сім’ї ставляться до кошеняти?

- Про котиків складено багато скоромовок, загадок, казок, мультиків.

- Пригадайте, в яких казках і мультфільмах є герої – котики («Котик і Півник», «Пан Коцький», «Кіт у чоботях», «Кіт Леопольд», Кіт Матроскін із Простоквашино).

3. Цікава хвилинка про котів

       Коли Ваша кішка нявкає – це означає, що вона намагається поговорити з    Вами.

 «Няв» – це значить «хочу їсти»,

 «Няв-няв-няв» – «іду гулять»,

 «Мур» – «на ручки хочу сісти».

 «Мур-мур-мур» – «лягаю спать».

Фізкультхвилинка

IV. Читання усмішки ,, Чому кіт вмивається після обіду?”

- А зараз ми прочитаємо усмішку і ви дізнаєтеся , звідки у котів  зявилася звичка вмиватися після обіду.

-Чому цю розповідь назвали усмішкою?

- Що в ній правдивого, а що ні?

V. Завдання від пухнастиків

1. Задача

У мами-киці було 6 кошенят. 4- сіренькі, а решта- білі. Скільки біленьких кошенят було у киці-мами?

2.Обчислення виразів.

- Щоб дізнатися клички кошенят, обчисліть вирази.

10+5=…  Лео

20+30=…Ості

40-10=…Чіо

72-2=…Плямка

80+7=…Іриска

46+3=…Зефір

VI .Робота в групах.

Гра Танграм

-         З геометричних фігур складіть котика.

 

VIІ. Ознайомлення з оповіданням В. Сухомлинського ,, Покинуте кошеня”

 

1.Бесіда «Чи всі тваринкам жити легко?».
- Чи зустрічали ви котиків і собачок, в яких немає господарів? Де?
- Де вони сплять? Що їдять?
- Чому вони не мають ні житла, ні їжі?

 

2.Знайомство з оповіданням В.Сухомлинського «Покинуте кошеня».

Хтось виніс із хати маленьке сіре кошенятко й пустив його на дорогу.Сидить кошеня та й нявчить.Бо хоче додому, до матусі.Проходять люди,дивляться на кошеня.Хто сумно хитає головою, хто сміється.Хто жаліє: бідне кошенятко, та й іде собі.

Настав вечір.Зайшло сонце.Страшно стало кошеняткові.Притулилося воно до куща й сидить- тремтить. Поверталась із школи маленька Наталочка.Чує-нявчить кошеня. Вона не сказала ні слова, а взяла кошеня й понесла додому.Пригорнулося кошенятко до дівчинки.Замуркотіло.Раде-радісіньке.

-Як ви оцінюєте вчинок Наталочки?
- Як можна назвати людей, які викинули їх на вулицю? (Жорстокі, бездушні).
- Як ми зазвичай ставимося до тих тварин? (Жаліємо, боїмося, сердимося, інколи проганяємо).
- Чому вони біжать за нами? (Просять допомоги)

-Що ми можемо зробити для того, щоб бродячих тварин було менше?

-Завжди , коли заводите собі тваринку, пам’ятайте вислів французького письменника «Ми відповідаємо за тих, кого приручили».

 

Фізкультхвилинка

Кіт збирався до роботи (потягуються).

Та завадили турботи (розводять руки).

Треба висушить хвоста (обертаються),

Накрутити вуса,

Почесати живота.

Цілий день такі турботи (лічать пальцем),

Що не встигнеш до роботи. (розводять руки, крутять головою).

 

VIІІ. Правила безпечної дружби з бездомними тваринами.

 

         1.  Перегляд відео

  - Але дуже часто бездомні тварини можуть бути небезпечними. Вони можуть переносити захворювання.

 

2.Запам’ятайте!

Не підходь до бездомних тварин близько!

Скажи про них дорослим.

 

Приклади допомоги людей домашнім тваринам.

Висновок. Чи хотіли б ви, щоб ваша улюблена тваринка коли-небудь стала бездомною?

-         Що треба робити для того, щоб цього не сталося?

-         (Перш ніж завести тваринку, твердо вирішити піклуватися про неї).

 

IX. Ліплення котика

X. Підсумок

Гра ,, Незакінчене речення”

-На уроці мені сподобалося..

-Я дізнався…

-Я хочу більше дізнатися…

XI. Тест на самооцінку

-Хто працював добре, погладьте себе по голівці.

-Хто старанно- поаплодуйте собі.

-А хто недостатньо- підніміть руку.

 

docx
Додав(-ла)
Федюк Людмила
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 серпня 2023
Переглядів
389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку