• Вчити нетрадиційної техніки малювання, поєднуючи різний матеріал і техніку зображення;
• Передавати виразність образу кольорів; вміти орієнтуватися на аркуші паперу.
• Проявляти самостійність і творчу ініціативу.
• Розвивати інтерес до образотворчої діяльності.
• Виховувати вміння зафарбовувати стільки предметів, скільки задано на картці.
• Визначати ліву і праву сторони щодо себе, розвивати вміння визначати за допомогою накладення або додатки той предмет (місток) який більше підходить.
Заняття для молодшої групи
«У пошуку промінчиків для сонечка»
(з використанням презентації)
Програмовий зміст:
• Вчити нетрадиційної техніки малювання, поєднуючи різний матеріал і техніку зображення;
• Передавати виразність образу кольорів; вміти орієнтуватися на аркуші паперу.
• Проявляти самостійність і творчу ініціативу.
• Розвивати інтерес до образотворчої діяльності.
• Виховувати вміння зафарбовувати стільки предметів, скільки задано на картці.
• Визначати ліву і праву сторони щодо себе, розвивати вміння визначати за допомогою накладення або додатки той предмет (місток) який більше підходить.
• Розуміти значущість своєї роботи; відчувати радість і задоволення від творчої роботи
Обладнання: слайд-шоу, 2 конверти із завданням, річка зроблена з тканини, дощечки для місточка, сонечко з промінчиками, чарівна паличка, ключ, скринька із смайликами.
Матеріал для малювання: клей, пензлики для клею,стаканчики для клею, клейонки, серветки білого, червоного та жовтого кольору, пшоно, гречка, ножиці, вологі серветки, одноразовий посуд, геометрична фігура круг, простий олівець.
Хід заняття:
Відкривайте оченята,
Досить спати, досить спати –
Рано-рано у віконце
Заглядає веснянє …
(Сонце)
(Слайд № 1) Молодці! Правильно, діти - це сонечко.
Словесна гра «Сонечко, це добре чи погано?». Дивіться яке воно у нас веселе, красиве, привітне, ласкаве. Сьогодні сонечко запрошує нас в гості.
Але, що це? Мені здається, що хтось плаче. Хто це?
(Слайд № 2)
Так, дітки це дівчинка.
- Почекай не плач. Як тебе звати, скажи нам. Малята можливо ви відгадаєте, як її звати? Ну що ж Наталочко, а тепер розкажи що трапилося. Може ми з дітками тобі допоможемо.
(Слайд № 3)Сьогодні на чарівній галявині свято. Сонечко запросило Наталку в гості. Але дощова хмара вирішила залити водою лісову доріжку й не пустити Наталку до Сонечка.
Спочатку взяла дощова хмара й заховала наше сонечко. Все навколо посіріло і потьмяніло. Без сонця стало всім дуже сумно. А маленька Наталка заблукала й не може знайти дорогу до сонечка.
(Слайд № 4) Що ж робити? Так, я згодна з вами. Нам треба повернути сонечко на небо і допомогти Наталці потрапити до нього в гості. Ви згодні? Наш шлях буде важким, ви готові? Тоді в добру путь!
(Слайд№ 5) Діти йдуть по лісу, перестрибують калюжі, переступають через гілки, зустрічають зайчика, який подає їм конверт з завданням. Вихователь зачитує загадку.
Дощ пройшов, через ставок
Перекинувся місток.
Кольорів у ньому сім,
Він подобається всім!
(Веселка)
Правильно, діти, це веселка. Подивіться яка вона гарна, красива, різнокольорова.
1.Завдання від зайчика. Скільки кольорів у веселки - багато чи один? (правильно кольорів багато). З яких кольорів складається веселка? (діти називають кольори веселки). Правильно: кольори веселки:
Наша подорож триває. Діти продовжують йти по лісу: підлазять під колодами повалених дерев.
( Слайд № 6) Зустрічають ведмедика, який подає їм конверт з завданням.
2. Завдання від ведмедика (колективна робота). Зла хмара змила всі промінчики у сонечка й воно не може з’явитися на небі.
(Слайд № 7) Нам потрібно знайди промінчики й повернути їх сонечку? (діти шукають, знаходять, приклеюють промінчики ). Вихователь виставляє сонечко на дошку.
(Слайд № 8) Ура, на небі знову яскраво заблищало сонечко.
Тепер, коли Сонечко знову на небосхилі, Наталочка може спокійно його відвідати.
(Слайд № 9) Але от лихо - перед нами річка. Як же Наталці перебратися на інший берег. Що потрібно зробити, щоб перейти на інший берег? (відповіді дітей). Правильно треба побудувати місток. Пропоную знайти дощечки для місточка. Який краще будувати місточок: вузенький чи широкий?
Висновок: якщо переходити по вузькому місточку, то це займе багато часу, а ось по широкому можна йти парами, разом з Наталкою так ми швидше опинимося на іншому березі.
(Слайд №10) Вихователь: Тож, діти, переходимо річку по місточку.
(Слайд №11) Нарешті ми з вами на чарівній галявині. Дивись Наталочко, твої друзі зустрічають тебе, але чогось на чарівній галявині не вистачає. Чого? (відповіді дітей). Правильно, на галявині не має квітів. Де ж їх взяти?
Я пропоную вам повернутися до нашої групи, й виготовити квіти власноруч та подарувати їх Сонечку й Наталочці. Заплющить очі, поверніться навколо себе (1,2,3) і ось ми з вами в дитячому садку. Але перед тим як розпочати виготовляти квіти, давайте розбудемо наші пальчики.
Гімнастика для пальчиків «Ранок»
Цей ось пальчик спочивав,
Цей ось пальчик задрімав,
Цей ось пальчик в ліжко ліг,
Цей ось пальчик раптом -
Плиг!
Тихше, тихше, не стрибай,
Братикам поспати дай.
Встали пальчики.
Ура!
В дитсадок іти пора.
Самостійна робота дітей та батьків. Кожен самостійно вибирає матеріал для зображення квітів.
Діти, шановні батьки які ви всі молодці. Давайте повернемося на нашу галявину, та прикрасимо її квітами. (відповідь дітей). Діти повертаються на галявину прикрашають її.
(Слайд №12) Вихователь: Малята, сонечко й Наталка дякують вам, за те що ви допомогли їм повернути сонечку промінчики та чарівній галявині квіти. Тож прийміть у подарунок сонячні зайчики (звучить пісня сонячні зайчики).