УЧИМОСЯ САМОСТІЙНОПідготувала Таміла Бойченко Нікопольський ліцей №6 Нікопольської міської ради
Номер слайду 2
Одна з найважливіших складових навчання. ДОМШНІ ЗАВДАННЯ
Номер слайду 3
Робити. Після школи відпочити (краще на свіжому повітрі). Організувати комфортне місце для виконання домашніх завдань. Скласти план виконання домашніх завдань з урахуванням перерв. Запитувати рідних, учителів, якщо щось не зрозуміло.
Номер слайду 4
Не робити. Після школи пограти на комп’ютері. Робити уроки на кухні біля мами. Працювати без відпочинку. Не виконувати складних завдань.
Номер слайду 5
Виконання домашніх завдань — щоденний обов’язок учнів шкільного віку.
Номер слайду 6
ПАМ'ЯТКА «ЯК ГОТУВАТИ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ»1. Активно працювати на уроці: уважно слухати і відповідати на запитання.2. Якщо щось незрозуміло, не соромитися задати питання.3. Уважно і докладно записувати завдання з кожного предмета.
Номер слайду 7
4. Вчитися користуватися довідниками і словниками, щоб вміти з'ясовувати значення незнайомих слів і виразів.5. Навчитися знаходити цікаву потрібну інформацію за допомогою комп'ютера.6. Важкий матеріал уроку треба повторити в той же день, щоб відразу закріпити його і запам'ятати.7. Виконуючи домашнє завдання, треба не просто думати, що треба зробити, а ще й вирішувати, за допомогою яких засобів і прийомів цього можна досягти.8. Не соромитися звертатися за допомогою до дорослих і однокласникам.9. Перед виконанням домашньої роботи потрібно переконатися, що в щоденнику записані всі завдання.10. Потрібно вирішити, в якій послідовності краще виконувати завдання і скільки часу знадобиться на кожне з них.11. На письмовому столі має лежати тільки те, що необхідно для виконання одного завдання. Після його завершення зі столу прибираються вже використані матеріали, і кладуться ті навчальні приладдя, які необхідні для виконання завдання по наступного предмету.12. У процесі приготування домашнього завдання необхідно робити перерви.13. Вивчаючи заданий матеріал, спочатку треба його зрозуміти, а вже потім запам'ятати.14. Перед виконанням письмової роботи необхідно вивчити всі правила, які тобі можуть згодитися.
Номер слайду 8
15. Читаючи підручник, треба ставити собі запитання по тексту.16. Дізнаючись нові поняття і явища, треба пов'язувати їх за змістом з уже відомими раніше.17. Велике завдання необхідно розбивати на частини і працювати над кожною з них окремо.18. Якщо заданий текст (для вивчення чи заучування), то читай його уважно, намагайся у всьому розібратися, зіставляти з малюнками, схемами, кресленнями, користуйся словником, наводь свої приклади. Читаючи текст, намагайся спочатку запам'ятати головне. Для цього виділи основні думки, поділи текст на частини і склади план.19. Те, що важко запам'ятовується (дати, визначення, імена, формули, назви) - випиши на поля зошита чи в окремий зошит. Заучуй, згадуючи їх місце в тексті.20. Обов'язково перевір, чи досягнув ти потрібного результату.21. Готуватися до творів і доповідям треба заздалегідь, рівномірно розподіляючи навантаження, а не залишати таку відповідальну роботу на останній день.22. Необхідно вміти користуватися картами і схемами і використовувати їх при підготовці усних уроків.23. Треба складати план усної відповіді та перевіряти себе
Номер слайду 9
Дбаємо про освітній простір
Номер слайду 10
Помічники у навчанніСайт дистанційної освіти дає змогу навчатися під час хвороби або карантину На сайті Learning. Apps можете тренуватися виконувати різні інтерактивні вправ
Номер слайду 11
Серія мультфільмів «Корисні підказки». Деякі випуски висвітлюють різні питання про здоров’я
Номер слайду 12
Вчасно відпочиваємо
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Чому гімнастика для очей корисна?Вправи для очей – один зі способів зберегти хорошу гостроту зору. Робота за комп’ютером і постійне використання електронних пристроїв спричиняє напруження зору. Як наслідок, стан очей може поступово погіршуватися. Зарядка для очей позначається на загальному комфорті життя і самопочутті.
Номер слайду 15
ГІМНАСТИКА ДЛЯ ОЧЕЙ
Номер слайду 16
ПІД ЧАС ПЕРЕРВИ:-змініть місце перебування — вийдіть із кімнати, пройдіться квартирою чи навколо будинку; - змініть вид праці — допоможіть рідним (вимийте тарілки, винесіть сміття чи зробіть іще щось корисне); -- можете попоїсти, випити чай, поговорити з домашніми
Номер слайду 17
У ЖОДНОМУ РАЗІ!!!НЕ ВМИКАЙТЕ ТЕЛЕВІЗОР АБО КОМП’ЮТЕРНУ ГРУ!
Номер слайду 18
Що ж заважає сучасній дитині вчитися?1. Друзі2. Проблеми зі здоров`ям3. Лінь4. Інтернет (соціальні мережі)5. Комп`ютер, телевізор, телефон6. Певні риси характеру (неуважність,незібраність, нерішучість)
Номер слайду 19
Що ж допомагає сучасній дитині вчитися? Батьки. ВчителіКниги, інтернет. ДрузіПевні риси характеру (цілеспрямованість, працьовитість, наполегливість)Чітка мотивація (вступ до вузу)
Номер слайду 20
Заняття в школі можуть лише надати розумові правила, добуті чужою працею. Але здатність користуватися ними розвиває виключно домашня самостійна праця І. Кант
Номер слайду 21
ВИСНОВОКПРОЦЕС НАВЧАННЯ – НАЙВАЖЧА СПРАВА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ.
Номер слайду 22
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Номер слайду 23
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛURL: Вправи для розслаблення спини і шиїhttps://u-power.com.ua/blog-ua/6-vprav-dlja-rozslablennja-spini-i-shiji-pislja-robochogo-dnja-ua.html Гімнастика для очейhttps://www.ochiclinic.com.ua/publications/efektivni-vpravi-dlya-ochej-yaki-vpravi-pratsyuyut/ Виконуємо домаші завдання (поради)https://vseosvita.ua/news/yak-vykonuvaty-domashni-zavdannia-shvydko-iakisno-ta-iz-zadovolenniam-porady-dlia-batkiv-ta-uchniv-44676.html