Діагностувальна робота. Аудіювання. Бджілка на розвідціЗа К. Ушинським Підготувала Смерочинська Інна Леонідівна вчитель початкових класів Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №52 з поглибленим вивченням української мови
Номер слайду 2
Діагностувальна робота. Аудіювання
Номер слайду 3
лютого. Діагностувальна робота. Аудіювання. Бджілки на розвідці
Номер слайду 4
Номер слайду 5
а) літо; б) весна; в) осінь.1. Яка пора року настала?
Номер слайду 6
а) бджілки; б) їжачки; в) ведмеді.2. Хто прокинувся від зимового сну?
Номер слайду 7
а) хотіла погрітися на сонечку; б) хотіла розважитися; в) хотіла знайти собі їжу.3. Чому вона вилетіла з вулика?
Номер слайду 8
а) вони були жадібні; б) у них ще не з’явилися квіточки; в) їх квіточки вже відцвіли.4. Чому яблунька і вишенька не змогли пригостити бджілок?
Номер слайду 9
5. Напиши, як квіточка напоїла бджілок запашним солодким соком.
Номер слайду 10
Сонце пригріло, сніг, лід, з’явилася перша травичка,молоде листячко на деревах, холодний вітер, скрізь тепло.6. Випиши, як описуються в творі ознаки весни:
Номер слайду 11
Чи нема в тебе, яблунько, чого-небудь для бджілок?Прокинулася бджілка від зимового сну. Фіалка відкрила бджілкам свою чашечку,повну запашного солодкого соку. Полетіли бджілки до тюльпана.7. Встанови послідовність:
Номер слайду 12
8. Як ви думаєте, чому оповідання називається «Бджілки на розвідці»?