Дана презентація "Сторітелінг в початковій школі як технологія розвитку критичного мислення" містить практичні вправи, для розвитку ключових компетентностей.
Сторітелінг в початковій школі як технологія розвитку критичного мислення. Практичний порадник для вчителів початкових класів Коростенський навчально-виховний комплекс«Школа-гімназія №2 імені Володимира Сингаївського»Барсукова Л. А. Вчитель початкових класів
Номер слайду 2
Практичний порадник для вчителів початкових класів. Сторітелінг в початковій школі як технологія розвитку критичного мислення
Номер слайду 3
Сторітелінг - - у перекладі з англійської story означає історія, а telling – розповідати; отже, сторітелінг – це розповідь історій; - це спосіб передачі інформації через розповіді історій.
Визначте тему і мету уроку. Придумайте ряд подій, які трапляться (сюжет) Визначтесь з героєм історії. Придумайте йому ім’я, зовнішність, звички, риси характеру. Придумайте інтригу. Доберіть потрібні метафори (особливо для опису стану головного героя чи процесу, який описується). 6. Напишіть перший варіант історії.7 кроків. Як створити справжню історію
Номер слайду 10
Експозиція. Жив був ... Зав’язка. Одного разу … Що раптом трапилося? Розвиток подій. Перерахуйте всі події, які будуть описані. Кульмінація. Напишіть, яка подія стала «вирішальною» для героя. Розв’язка. Напишіть, чим все завершилося. Як змінився герой, що він зрозумів, що буде робити далі?Висновок. Отже, ... (З того часу ….) 7. Прочитайте історію, внесіть поправки.7 кроків