• Спиши сполучення слів, підкресли букви, які позначають пари дзвінких і глухих приголо-сних. Як вони змінюють значення слів?У мене гриб (рослина), грип (хвороба). Не було ваз (посуду для квітів), вас (когось із людей). Багато кіз (тварин), кіс (заплетеного волосся). Цікава казка (текст), каска (металевий головний убір).
Вправа 29. Прочитай текст, уставляючи пропущені букви. Які звуки вони позначають? Могутній дуб, що затіняв берег потічка, був домівкою для смугастого веприка. Тут він уперше знайшов солодкий жолудь. Веприк любив стежку до потічка, кладку, що заросла зеленим мохом. Малий не помі-тив, як осінь перефарбувала ліс. Якось уранці веприк вибіг і побачив пер-ший сніг. Де стежка? Де берег? Де солодкий жолудь?
Перевірка Д\ З. Вправа 30. Могутній дуб, що затіняв берег потічка, був домівкою для смугастого веприка. Тут він уперше знайшов солодкий жолудь. Веприк любив стежку до потічка, кладку, що заросла зеленим мохом. Малий не помітив, як осінь перефарбувала ліс. Якось уранці веприк вибіг і побачив перший сніг. Де стежка? Де берег? Де солодкий жолудь?
Українська мова 3 клас НУШ. Тема уроку. « Вимова та правопис слів із дзвінкими й глухими приголосними звуками ». ( ст. 14. ). Мета. Поглибити знання учнів про дзвінкі та глухі приголосні звуки, тренувати у правильній вимові дзвінких та глухих приголосних звуків, показати залежність лексичного значення слів від зміни звуків.