Цей урок розроблено з метою ознайомлення дітей з поняттям "Числівник, як частина мови" ; для розвитку критичного мислення та ефективного розуміння теми показано використання прийомів "фішбоун", цеглинок та інших дидактичних ігор.
Вправа “Незакінчене речення”- Я очікую від уроку…-Я хочу навчитися…- Я прагну повторити…
Номер слайду 4
Дай відповідь:2. Які бувають іменники? Наведіть приклад.1. Що таке іменник?3. Які іменники ми пишемо з великої літери?4. Що таке прикметник?5. Якого роду бувають прикметники?6. Що таке дієслово?
Номер слайду 5
Каліграфічна хвилинка Сс см яр мі пр ощ сім’я
Номер слайду 6
Визначте частини мови. Облітав журавель сто доріг, сто земель,Облітав, обходив, крила й ноги натрудив. Дієсл.Імен.Імен.Імен. Дієсл. Дієсл.Імен.Імен. Дієсл. Яке слово ви не розібрали?
Номер слайду 7
Запам’ятай. В українській мові є слова – назви чисел (кількості предметів), які відповідають на питання Скільки?Це - числівники
Випишіть слова – назви чисел. На яке питання вони відповідають?Число числівник називає,і кожен з нас це добре знає, Один, два, три, чотири, п’ять – учимось , друзі, рахувать!
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Кілька яблучок червоних. Принесла в гніздо ворона. Два дала вороненяті,Два великих – його тату,А чотири – заховала. Ви, мабуть, порахували,Скільки яблук вона мала?Гра « Знайди числівник»
Номер слайду 16
Складіть речення та назвіть частини мови. Колючийвісімзнайшовсмачнихїжачокяблук. Колючийїжачокзнайшоввісімсмачнихяблук