Українська мова. Діагностична робота з мовної одиниці:"Іменник. Прикметник".

Про матеріал
Дана діагностична робота передбачає перевірити закріплені знання з мовної теми "Іменник. Прикметник", до підручника Українська мова та читання, частина 1, автор М. Вашуленко. Робота містить 12 різнопланових завдань.
Перегляд файлу

_____________________________________

3 клас. Робота з мовними одиницями "Іменник. Прикметник".

Прізвище, ім'я_________________________________________

 

1.Що означає іменник?    

а) дію предмета       б) ознаку предмета           в) назву предмета

 

      2. Який іменник є загальною назвою?

      а) Київ           б) місто            в) Україна

 

      3. До іменників, які відповідають на питання хто?, доберіть споріднені іменники, які відповідають на питання що?

     Зразок: моряк – море

     Робітник – ___________________

     Шахтар – ___________________

     Журналіст – ___________________

     Школяр – ______________________

     Лісник – _________________

     Футболіст –_________________

 

    4. Подані іменники запиши у множині.

    Кущ – _________________

    портфель – __________________

    пісня – _____________________

    серп – ___________________

 

    5. Надпиши рід іменників.

 

    Дятел, дерево, щілина, дзьоб, крило, пташка.

 

    6. Від поданих слів утворіть спільнокореневі іменники:

       Зимувати – _______________________

    радісний – ________________________

 лікарський – _______________________

 читати –  ________________________

 

 

_____________________________________

3 клас. Робота з мовними одиницями "Іменник. Прикметник".

Прізвище, ім'я_________________________________________

 

1.Що означає іменник?    

а) дію предмета       б) ознаку предмета           в) назву предмета

 

      2. Який іменник є загальною назвою?

      а) Київ           б) місто            в) Україна

 

      3. До іменників, які відповідають на питання хто?, доберіть споріднені іменники, які відповідають на питання що?

     Зразок: моряк – море

     Робітник – ___________________

     Шахтар – ___________________

     Журналіст – ___________________

     Школяр – ______________________

     Лісник – _________________

     Футболіст –_________________

 

    4. Подані іменники запиши у множині.

    Кущ – _________________

    портфель – __________________

    пісня – _____________________

    серп – ___________________

 

    5. Надпиши рід іменників.

 

    Дятел, дерево, щілина, дзьоб, крило, пташка.

 

    6. Від поданих слів утворіть спільнокореневі іменники:

       Зимувати – _______________________

    радісний – ________________________

 лікарський – _______________________

 читати –  ________________________

 

7. Запиши словосполучення, змінюючи закінчення іменників. Використовуй прийменники.

            Їхати (…) машина; злізти (…) дерево; скласти (…) ящик; відпочивати (…) річка.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Склади речення з поданих слів. Підкресліть граматичну основу.

                 Під, їжачок, береза, сінце, стіжок, наносив.

____________________________________________________________

 

9. На що вказує прикметник?

 а) на назву предмета       б) на ознаку предмета     в) на дію предмета

 

10. Підкресли в тексті прикметники.

   Кругленьке, червоненьке,

   всередині біленьке,

      соковите і смачне,

      просить: «Покуштуй мене!».

 

11. Від поданих слів утвори прикметники.

      Цегла – ________________

      Дерево – __________________

     Сумувати – ________________

 

12. З речення випиши сполучення іменників з прикметниками, визнач їх рід і число.

       Краще добра стежка, ніж поганий шлях.

___________________________________________________________

___________________________________________________________

 

Самооцінування. Завдання для мене були:

      Мені було дуже легко

      Мені була потрібна допомога вчителя

      Мені було дуже важко

7. Запиши словосполучення, змінюючи закінчення іменників. Використовуй прийменники.

            Їхати (…) машина; злізти (…) дерево; скласти (…) ящик; відпочивати (…) річка.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Склади речення з поданих слів. Підкресліть граматичну основу.

                 Під, їжачок, береза, сінце, стіжок, наносив.

____________________________________________________________

 

9. На що вказує прикметник?

 а) на назву предмета       б) на ознаку предмета     в) на дію предмета

 

10. Підкресли в тексті прикметники.

   Кругленьке, червоненьке,

   всередині біленьке,

      соковите і смачне,

      просить: «Покуштуй мене!».

 

11. Від поданих слів утвори прикметники.

      Цегла – ________________

      Дерево – __________________

     Сумувати – ________________

 

12. З речення випиши сполучення іменників з прикметниками, визнач їх рід і число.

       Краще добра стежка, ніж поганий шлях.

___________________________________________________________

___________________________________________________________

 

Самооцінування. Завдання для мене були:

      Мені було дуже легко

      Мені була потрібна допомога вчителя

      Мені було дуже важко

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скворцова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 квітня
Переглядів
443
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку