16.10. Українська мова
Діагностувальна робота з теми "Звуки і букви,склад,наголос".
1.Випиши букви,які позначають голосні звуки.
О м і я к л ю в а у с т и р е з є д ї ш
2.Визнач звукові схеми слів.
Бандура - о | = о - | - о
Сопілка - - о |- o - Дзвоник - о - |- o |- o
3.Постав наголос у словах.
Читання, запитання, помилка, завдання.
4.Постав в словах, де потрібно, апостроф.
Мята, пять, зозуля, соловї, рядок, бють, люстра.
5.Поділи подані слова для переносу.
Лінія, чайка, кукурудза, бур’ян, пальма, океан, день.
6.* Мовні задачки на кмітливість.
а) Запиши назву крупи, яку можна утворити зі слова сир;
б) Запиши назву посуду,яку можна утворити зі слова кабан;
в) Утвори і запиши назву тварини, додавши одну букву до слова Їжа;
г) Напиши, чим закінчується літо й починається осінь.
Після виконання роботи познач кольорами світлофора рівень складності кожного завдання для тебе:
Виконати роботу, надіслати фото.
03. 09.Зразок написання діагностувальної роботи.
03.09. Читання . Діагностувальна робота.Аудіювання https://www.youtube.com/watch?v=r-PzUSOk3fE
Аудіювання-розуміння сприйнятого на слух тексту.
Прослухати, письмово відповісти на запитання на окремому аркуші, надіслати фото