Гра «Впізнайте мене». Упізнайте героя казки за його характеристикою. Кмітлива, винахідлива, хитра… (лисиця)Довірливий, сірий, ледачий… (вовк)Тріскотлива, строката, працьовита… (сорока)Сіренький/біленький, боязкий, вухатий… (заєць)Гостроносий, колючий, малий… (їжак)Носатий, довгошиїй, довгоногий… (лелека)В яких казках траплялися ці герої?Розкажіть, який герой казки викликає у вас добре ставлення до себе.
Розгляньте малюнки. Пригадайте казки, в яких головними героями є зображені персонажі. Дайте відповіді на запитання (завдання 1, с. 31). Чи подобається вам зображення героїв? Чи вдалося художникові передати зухвалість кози? Чи передав художник радісне здивування діда і баби від зустрічі з качечкою? Які риси лисиці та вовка підкреслив художник на малюнку?15 грудня
Переказування казки «Лисичка і Журавель».- Ви всі знаєте українську народну казку «Лисичка і Журавель». Пригадайте, як вона починається. Хто першим запросив у гості нового друга? Як готувалася Лисичка до його зустрічі? Якою ви уявляєте Лисичку? (Доброю, вихованою, гостинною, привітною…, тому що і хату прибрала, і кашу зварила, і зверталася до гостя: «Журавлику-Лебедику…» Лисичка не знала того, що Журавлик не зможе ласувати кашею, бо в нього довгий і міцний дзьоб (ніс)… З якими думками повертався Журавель додому? Як, на вашу думку: це добре чи погано, це світлі чи темні думки? Що би ви порадили Журавлеві?- Прочитайте план до казки. Перекажіть зміст казки за планом. Розпочніть казку незвично: розгляньте малюнок (с. 33) і за його змістом придумайте початок казки. (Наприклад, якось Лисиця прийшла по воду. Набрала відерце води, поставила його на край колодязя, аж раптом…)
Ледве встиг М’ячик утекти від розлюченого Пензлика, коли дивиться – Молоточок вистукує по дощечці.– Навіщо ти стукаєш?– Забиваю цвяхи. Розбишака одразу стрибнув і вибив у нього цвях.– Гоп – ля!... Але сам утекти не встиг. Потрапив просто під удар.– Ба – бах!І розлетівся М’ячик на дрібні клаптики.