Українська мова. РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. Вчимося складати розповідь

Про матеріал
Вступне слово. Бесіда. Розповіді учнів. Активізація словникового запасу. Робота з зошитом. С.36-39.Колективна робота «Чому по-різному говорять про зиму?» (Завдання 1). Складання розповіді про пташок за змістом вірша і запитаннями (завдання 2). Робота з деформованим текстом. Переказування змісту новоутвореного тексту. Завдання 3. Робота з текстом «Сніговик» (завдання 4): читання твору, відповіді на запитання, аналіз змісту малюнків (усно). Складання розповіді учнями та її запис. Зачитування учнями розповідей. Самостійне опрацювання вірша О. Сенатович «Сніговик-питайлик». Підсумок уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ

Номер слайду 2

Вступне слово - За вікном у нас зима, про яку ви вже багато читали, ділилися враженнями які отримали від власних спостережень за змінами в природі, у житті людей. Ми всі милуємося білосніжним вбранням дерев і кущів, радіємо за землю, що спить під пухнастою ковдрою, усміхаємося, коли бачимо, як сріблясто-мереживні сніжинки танцюють у повітрі. Зима приносить з собою неповторну красу, гарний настрій, веселі розваги і чудові свята.

Номер слайду 3

Бесіда. Розповіді учнів. Який настрій подарувала зима вам? Чим приваблює вас ця пора року? Які дива подарувала вона цьогоріч? Як з друзями ви проводите дозвілля? Які розваги захоплюють вас? Чи отримуєте ви насолоду від казкового полону, у який вас узяла зима?

Номер слайду 4

- Доберіть до запропонованих іменників слова, якими ми характеризуємо те чи інше явище. Зима (чепурна, холодна, морозяна, весела, сніжна, прекрасна, чарівна, казкова…)Сніг (білий, пухнастий, м’який, чистий, лапатий, краплистий, іскристий…)Сніжинка (мереживні, сріблясті, пухнасті, зірчасті, променисті, рясні, волохаті, сніжно-білі…)Мороз (міцний, злий, сильний, тріскучий…)- Які ще «зимові» слова ви знаєте?

Номер слайду 5

С.36. Робота з зошитом. «Чому по-різному говорять про зиму?» (Завдання 1).

Номер слайду 6

Складання розповіді про пташок за змістом вірша і запитаннями (завдання 2).

Номер слайду 7

Робота з деформованим текстом. Переказування змісту новоутвореного тексту.

Номер слайду 8

Робота з текстом «Сніговик» (завдання 1): читання твору, відповіді на запитання, аналіз змісту малюнків (усно).

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Складання розповіді учнями та її запис. Зачитування учнями розповідей.

Номер слайду 11

Самостійне опрацювання вірша О. Сенатович «Сніговик-питайлик».

Номер слайду 12

Підсумок уроку. Чи сподобався вам урок? Що на уроці було найбільш цікавим? Яку розповідь ви складали? Чи до вподоби вам ваші розповіді? Чим зачаровує нас зима? Чи хочеться вам додати кольорів до сніжно-білої зими? Яких і чому?

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку