Українська мова Тема: Розрізняю слова, які відповідають на питання хто? що?

Про матеріал
ОР: аналізує звуко-буквений склад слова; експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово; ділить слова на склади; переносить слова з рядка в рядок складами; розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; правильно читає на пам’ять чи із запису алфавіт.
Перегляд файлу

Укр.м.         29.09.2020

Тема: Розрізняю слова, які відповідають на питання хто? що?

ОР: аналізує звуко-буквений склад слова; експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово; ділить слова на склади; переносить слова з рядка в рядок складами; розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; правильно читає на пам’ять чи із запису алфавіт.

Хід уроку:

І. ОК

Обійміть себе, і побажайте успіху собі, своєму однокласнику, мені, асистенту вчителя.

Ми вам теж бажаємо успіху, бо ви найкращі.

ІІ. АОЗ

  1. Перевірка д/з + читання алфавіту
  2. Каліграфічна хвилинка

1-ша група ТВАРИНИ чи є 1 літера алфавіту?

2-га група – РОСЛИНИ чи є остання літера алфавіту?

Інклюзія прописує склади

Запишіть каліграфічно слово, визначіть наголос, поділіть на склади, чи однакова кі-сть звуків і слів?, складіть інше слово із букв (трави, лин)

Перевірка. На які питання відповідають утворені слова? До якої частини мови вони належать?

Отже, іменник – це…

 ІІІ. МНД

Знайдіть в класній кімнаті іменники квадратної форми… (кубики)

Робота в групах. Складіть питання , на які відповідають іменники.

ІV. ПТ

Отже, що ми будемо сьогодні робити на уроці? (Припущення дітей.)

Так, сьогодні на уроці ми будемо розрізняти слова, які відповідають на питання Хто?, Що?.

V. ВТ

1. Гра «Візьми своє»

Вчитель заздалегідь розміщує в класі предмети (Хто?, Що?). 1-ша група шукає предмети Хто?; 2-га – Що?.

Зібрані предмети залишаються у кошиках.

Розподільне письмо: вчитель дістає предмет, здобувачі освіти ставлять питання до слова й записують слово у відповідну колонку в зошиті. Асистент допомагає під час письма, перевіряє.

Інклюзія прописує кілька слів

Нейропсихологічна гімнастика

2.Гра «Хто більше»

Здобувачам освіти дають магнітні літери. Їхнє завдання : 1-ша група придумують слово на задану літеру Що?

2-га – Хто? 

Інклюзія увага на літери

Фізкультхвилинка

VІ. Закріплення

  1. Творча робота. Доповнити речення іменниками, поставити питання.

______ зварила варення. (Орфограма подвоєння)

На столі лежить ______ .

Інклюзія усно

А чи могли б існувати речення без іменників? Чому?

Отже, ….

  1. Гра «Яке слово зайве?». Робота в парах.

Картка – потрібно викреслити «зайве слово» і пояснити свій вибір.

Інклюзія за малюнками дане завдання

  1. Робота з підручником. Вправа 11, с. 51

Інклюзія розвиток дрібної моторики

VІІ. Рефлексія

Що називає іменник? На які питання відповідає іменник? Наведіть приклад.

Встаньте ті, хто сьогодні гарно писав.

Встаньте ті, хто сьогодні був активним.

Встаньте ті, хто сьогодні, виконав всі завдання.

Встаньте ті, хто сьогодні нічого не зрозумів. (Якщо такі є, то запитати конкретно, що не зрозуміло й пояснити додатково.)

Дякуємо вам за урок.

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
28 вересня 2020
Переглядів
1237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку