Улюблена страва українців.

Про матеріал
1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Greeting 1. Привітання. T: Good morning, children! Ps: Good morning, teacher! T: How are you? What day is it today? What is the date? What season is it? What is the weather like today? ( Учні по черзі складають речення про погоду). Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку T: Today we are going to speak about food and cooking. You’ll learn new words, phrases, besides you’ll practice making up recipes. Check on 3. Перевірка домашнього завдання. Впр.2, стор.74. Homework Учитель збирає робочі зошити для перевірки. Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу. 1) Повторення вірша ,,Help your mother’’. Двоє – троє учнів розповідають вірш. Help your mother lay the table, Put a knife, and fork, and spoon; Help your mother lay the table Every afternoon. Help your mother clear the table, Take the knife, and fork, and spoon; Help your mother clear the table Morning, night and noon.
Перегляд файлу

Тема: Улюблена страва українців.

Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити з новими лексичними                   одиницями. Продовжувати формувати навички читання і розвивати вміння писемного мовлення. Розвивати вміння монологічного і діалогічного мовлення. Виховувати усвідомлення важливості правильного  харчування.

 Хід уроку

1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Greeting        1. Привітання.

T: Good morning, children!

Ps: Good morning, teacher!

T: How are you?  What day is it today?  What is the date?  What season is it?  What is the weather like today? ( Учні по черзі складають речення про погоду).

Aim   2. Повідомлення теми та мети уроку

T: Today we are going to speak about food and cooking. You’ll learn new words, phrases, besides you’ll  practice making up recipes.

Check on            3. Перевірка домашнього завдання. Впр.2, стор.74.

 Homework        Учитель  збирає робочі зошити для перевірки.

Warming up      4. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення вірша ,,Help your mother’’.  Двоє – троє учнів розповідають вірш.

 Help your mother  lay  the table,                                                                                                                             

 Put a knife, and fork, and spoon;

 Help your mother lay  the table

 Every  afternoon.

 Help your mother clear the table,

 Take the knife, and fork, and spoon;

 Help your mother clear the table

 Morning,  night and noon.

 

 

 

2) Бесіда з учнями.

T: Do you help your mum in the kitchen?  What do you usually do?  Do you ever cook breakfast/ lunch/ dinner/ supper for your parents?  What can you cook?  Have you ever done any cooking as a birthday surprise for your mum or dad?  What was that?

 

 Well, and now let’s act out the dialogue . Open your books on page 76, exercise 1. Учні читають діалог за ролями.

 

II. Основна частина уроку

1. Опрацювання нових ЛО.

Reading       2. Подання тексту для читання.  Впр. 3а ( стор.77)

1)Pre- Reading  Activity.    Етап  підготовки  до читання.  Бесіда з учнями.

T: Look at exercise 3 on page 77.

Whom can you see in the picture?  What has she got in her hands?  What might she be cooking?

2) Reading.  Етап читання.  Учні мовчки читають  текст вправи.

3) Post- Reading  Activity.  Етап  перевірки розуміння змісту тексту.

а) Учні по черзі читають речення впр.3а , доповнюючи їх за змістом тексту.

б) Обговорення в групах. Впр.3б ( стор.77). Учні в групах по троє - четверо обговорюють указану тему.

Speaking         2. Розвиток  умінь  мовлення.

1) Впр.4 ( стор.78). Учні в парах читають рецепт та обговорюють запитання. ( Учитель наголошує на розумінні практичних аспектів фінансових питань, такі як ініціативність та економність, заощадливість;  творчі рішення, спільна діяльність. ( НЛ – 4) – ,,Підприємливість та фінансова грамотність’’.

- Does your mother use a cookery book?

- Have you ever followed the instructions in a recipe?

- Share a recipe of any dish with your classmates.

  2) Рольова гра. Впр.5 (стор.78). Учні в парах складають діалог, потім пари інсценізують свої діалоги перед класом, звертаючи увагу на приготування власне здорової  їжі, використання свіжих овочів і фруктів та дотримання правил техніки безпеки у процесі приготування.

 

   3) Рольова гра. Впр.6 (стор.79). Учні в парах розігрують ситуацію відповідно до завдання                  вправи. ( У ресторані). ( НЛ-3) – ,,Здоров’я і безпека”.                          

3. Формування навичок писемного мовлення.

Впр.1 (стор.79).  Учні письмово перекладають рецепт, поданий на стор.79. По закінченні роботи один з них читає свій переклад, а решта виправляє помилки у разі їх наявності.

III. Заключна частина уроку

Homework                 1. Домашнє завдання

 Впр.2 (стор.79), письмово.

 Впр.5 (стор.78), вивчити діалог, вивчити ЛО теми.

 

Summarizing              2. Підведення підсумків уроку.

 Заключна бесіда з учнями.

 T: What did we speak about at the lesson today?  What new  information   

                                           have  you learned?

 

                                                                        

docx
Додав(-ла)
Лазорко Анна
Додано
18 грудня
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку