Уміння вчитися (Основи здоров'я 9 клас)

Про матеріал
Презентація з основ здоров'я, для учнів 9-х класів на тему - "Уміння вчитися". Розглядається три питання: 1. Умови ефективного навчання. 2. Активне і пасивне навчання. 3. Індивідуальні особливості сприйняття та навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Уміння вчитися1. Умови ефективного навчання. 2. Активне і пасивне навчання. 3. Індивідуальні особливості сприйняття та навчання.

Номер слайду 2

1. Умови ефективного навчання. НАВІЩО ВЗАГАЛІ ПОТРІБНО НАВЧАТИСЯ В ШКОЛІ?навчання — це цікаво;школа — це місце, де можна дізнаватися нове й заводити друзів;вчитися — це моя робота;у навчанні щось може не виходити, і це — нормально.

Номер слайду 3

Навчання — це організована, двостороння діяльність, спрямована на максимальне засвоєння й усвідомлення навчального матеріалу та подальшого застосування отриманих знань, умінь і навичок на практиці.

Номер слайду 4

Обрання мети. Визначити чого хочете досягти, виконуючи завдання. Мотивація. Усвідомлення, для чого вам потрібне навчання і удосконалення. Планування часу. Додержання розпорядку дня, раціональна організація навчання

Номер слайду 5

Розв’язування завдання. Виконавча частина запланованого. Упевненість у тому, що виконаєте заплановане. Налаштування на успіх. Контроль і оцінка ходу та результатів роботи. На кожному етапі навчання обов’язково оцінюйте

Номер слайду 6

2. Активне і пасивне навчання. Пасивний метод навчання передбачає, що вчитель є головною дійовою особою процесу, а учні виконують роль пасивних слухачів, які потім відповідають на запитання вчителя, виконують самостійні роботи. Активний метод навчання передбачає, що учень є активним учасником процесу, а не пасивним слухачем

Номер слайду 7

3. Індивідуальні особливості сприйняття та навчання.(найкраще сприймають інформацію за допомогою зору)(найкраще сприймають інформацію за допомогою слуху)(найкраще сприймають інформацію за допомогою тактильних відчуттів: дотику, смаку, нюху)

Номер слайду 8

Практичне завдання № 6 Визначення індивідуального стилю навчання Мета: навчитися визначати свій індивідуальний стиль навчання. Обладнання й матеріали: питальник для визначення індивідуального стилю навчання. Порядок виконання роботи Уважно прочитайте пропоновані пункти питальника. Якщо ви погоджуєтеся з твердженням, то поряд з його номером на аркуші поставте позначку «+», якщо ні — позначку «–».

Номер слайду 9

Я запам’ятовую матеріал краще, коли записую його. Я завжди роблю безліч записів. Я візуально пам’ятаю малюнки, слова, цифри. Я вважаю відео- і телепрограми найкращими способами навчання. Коли я читаю, то завжди підкреслюю те, що важливо, для кращого запам’ятовування. Я користуюся кольоровими олівцями, щоб виділити необхідний матеріал для запам’ятовування. Мені потрібні письмові роз’яснення до вправ, які я виконую. Сторонні шуми дратують мене під час занять. Я звик/звикла дивитися на людей, щоб зрозуміти, про що вони говорять. Мені краще працювати в кімнаті з плакатами, ілюстраціями та схемами, розміщеними на стінах.

Номер слайду 10

11. Я запам’ятовую краще, якщо проговорюю нову інформацію вголос. 12. Я краще засвоюю матеріал, слухаючи лекції та аудіозаписи, ніж читаючи. 13. Мені потрібні усні настанови до вправ. 14. Сприйняття на слух допомагає мені думати. 15. Я люблю вчитися й думати під музику. 16. Я легко розумію сказане, навіть тоді, коли не бачу людини, яка говорить. 17. Я зазвичай не запам’ятовую самих людей, але пам’ятаю, про що вони говорили. 18. У мене хороша пам’ять на почутий лише один раз жарт. 19. Я легко розпізнаю людей за голосами. 20. Вмикаючи телевізор, я більше слухаю, ніж дивлюся.

Номер слайду 11

21. Я приступаю до вправи, не звертаючи уваги на пояснення до неї. 22. Мені потрібні часті перерви під час занять або роботи. 23. Я ворушу губами, коли читаю мовчки. 24. Я не люблю займатися за партою і, якщо можливо, уникаю цього. 25. Я нервую, коли довго не рухаюся. 26. Я думаю краще, якщо перебуваю в русі, наприклад ходжу. 27. Рухомі об’єкти сприяють запам’ятовуванню. 28. Мені подобається будувати, моделювати, щось робити власноруч. 29. Я люблю фізичну активність. 30. Я із задоволенням колекціоную монети й марки.

Номер слайду 12

Обробка результатів: підсумуйте ваші позначки «+» з 1-го по 10-й пункт питальника, запишіть на аркуші підсумок (стосується зорового сприйняття); підсумуйте ваші позначки «+» з 11-го по 20-й пункт, запишіть підсумок (стосується слухового сприйняття); підсумуйте ваші позначки «+» з 21-го по 30-й пункт, запишіть підсумок (стосується тактильного сприйняття). Обведіть найбільший результат. Якщо різниця між цим показником і кожним із двох інших більша ніж 2, то отриманий результат є показником вашого провідного каналу сприйняття інформації

Номер слайду 13

Візьміть до уваги: • якщо у вас провідний канал сприйняття інформації зоровий, то ви можете покладатися на свою зорову пам’ять і засвоюватнавчальний матеріал за допомогою візуальних засобів (відео, книжки, малюнки, схеми тощо); • якщо у вас провідний канал сприйняття інформації слуховий, то в процесі навчання використовуйте розмовну й слухову активність, беріть участь у дискусіях, семінарах, слухайте лекції; • якщо у вас провідний канал сприйняття інформації тактильний, то вчіться в безпосередньому контакті з предметами навчання, використовуйте для навчання створення практичних моделей, проведення експериментів.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Курка, Парасолька. Веселка. Струмок. Капелюхи. Ведмідь. Комп’ютер. Копійка. Машина

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Які особливості вашого підходу до навчання? Що ви знаєте про основні підходи до навчання, які ґрунтуються на різній мотивації? Як пов’язане навчання з практичною діяльністю. Запитання:

Номер слайду 18

Домашнє завдання: Параграф 16-17, ст.84-94.

pptx
Додано
10 березня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку