Умовний план-конспект з образотворчого мистецтва. 2 клас (за підручником Л.М.Масол) Урок №6 «Про що розповів натюрморт."

Про матеріал

Урок №6 «Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з каву¬на та фруктів».2 клас (за підручником Л.М.Масол)

Мета: продовжувати знайомити учнів з основами композиції, дати поняття «Композиційний центр», «Натюрморт»; розвивати логічне та просторове мислення, продовжувати формувати уміння аналізувати, узагальнювати; формувати естетичне ставлення до творів живопису; давати доступні дітям відомості про художників, стимулювати бажання самостійно сприймати та оцінювати твори мистецтва; виховувати інтерес до занять малюванням.

У плані, вибачте, зробила помилку - написала, що це урок для першого класу.

Перегляд файлу

Шкуматова О.Ю. вчитель початкових класів Сергіївського ЗЗСО І-ІІІ ст.

Умовний план-конспект з образотворчого мистецтва.

1 клас (за підручником Л.М.Масол)

Урок №6 «Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з каву­на та фруктів»

Мета: продовжувати знайомити учнів з основами композиції, дати поняття «Композиційний центр», «Натюрморт»; розвивати логічне та просторове мислення, продовжувати формувати уміння аналізувати, узагальнювати; формувати естетичне ставлення до творів живопису; давати доступні дітям відомості про художників, стимулювати бажання самостійно сприймати та оцінювати твори мистецтва; виховувати інтерес до занять малюванням.

Обладнання:  інтерактивна презентація, репродукції картин українських художників, ємність для води, фарби, олівці, фломастери.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Створення позитивного психологічного клімату класу.

  1. Мотивація навчальної діяльності
  2. Актуалізація опорних знань

1). Доповніть речення.

2). Відгадайте загадки.

3). Поміркуйте, як об’єднати слова–відгадки у дві групи?

  1. Вивчення нового матеріалу

1). Цікаві факти про фрукти.

2). Послухайте дитячий віршик про натюрморт.

3). Подорож у минуле: перші натюрморти.

4). Запам’ятайте!

5). Розгляньте картини українських художників, що на них зображено?

 ( Катерина Білокур «Богданівські яблука», Олександр Андрусенко «Український натюрморт», Володимир Тимошенко «Натюрморт з чорнобривцями»)

 Як художники розмістили предмети натюрморту?

6). Фізкультхвилинка.

 

 

  1. Практична робота

1). Нагадування учням необхідних основ технічної грамотності та правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва.

     2). Поетапне виконання роботи вчителем.

3). Робота учнів. Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (цілий кавун(І варіант) або скибочками – на вибір).

І варіант

G:\універ\3 курс\Мистецтво\IMG_20201220_231523.jpg G:\універ\3 курс\Мистецтво\IMG_20201220_231500.jpg

G:\універ\3 курс\Мистецтво\IMG_20201220_231448.jpg

 

ІІ варіант

G:\універ\3 курс\Мистецтво\IMG_20201220_231427.jpg G:\універ\3 курс\Мистецтво\IMG_20201220_230702.jpg

G:\універ\3 курс\Мистецтво\IMG_20201220_231152.jpg G:\універ\3 курс\Мистецтво\IMG_20201220_231030.jpg

G:\універ\3 курс\Мистецтво\IMG_20201220_230831.jpg

4). Допомога, консультація.

5). Оживлення фарбами.

  1. Підсумок

1). Рухлива вправа.

2). Перегляд, аналіз та оцінювання робіт учнів.

3). Створення виставки учнівських робіт.

  1. Рефлексія

Вправа «Відкритий мікрофон».

 

docx
Додано
13 січня 2021
Переглядів
3410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку