Урок №6 «Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з каву¬на та фруктів».2 клас (за підручником Л.М.Масол)
Мета: продовжувати знайомити учнів з основами композиції, дати поняття «Композиційний центр», «Натюрморт»; розвивати логічне та просторове мислення, продовжувати формувати уміння аналізувати, узагальнювати; формувати естетичне ставлення до творів живопису; давати доступні дітям відомості про художників, стимулювати бажання самостійно сприймати та оцінювати твори мистецтва; виховувати інтерес до занять малюванням.
У плані, вибачте, зробила помилку - написала, що це урок для першого класу.
Шкуматова О.Ю. вчитель початкових класів Сергіївського ЗЗСО І-ІІІ ст.
Умовний план-конспект з образотворчого мистецтва.
1 клас (за підручником Л.М.Масол)
Урок №6 «Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів»
Мета: продовжувати знайомити учнів з основами композиції, дати поняття «Композиційний центр», «Натюрморт»; розвивати логічне та просторове мислення, продовжувати формувати уміння аналізувати, узагальнювати; формувати естетичне ставлення до творів живопису; давати доступні дітям відомості про художників, стимулювати бажання самостійно сприймати та оцінювати твори мистецтва; виховувати інтерес до занять малюванням.
Обладнання: інтерактивна презентація, репродукції картин українських художників, ємність для води, фарби, олівці, фломастери.
Хід уроку
Створення позитивного психологічного клімату класу.
1). Доповніть речення.
2). Відгадайте загадки.
3). Поміркуйте, як об’єднати слова–відгадки у дві групи?
1). Цікаві факти про фрукти.
2). Послухайте дитячий віршик про натюрморт.
3). Подорож у минуле: перші натюрморти.
4). Запам’ятайте!
5). Розгляньте картини українських художників, що на них зображено?
( Катерина Білокур «Богданівські яблука», Олександр Андрусенко «Український натюрморт», Володимир Тимошенко «Натюрморт з чорнобривцями»)
Як художники розмістили предмети натюрморту?
6). Фізкультхвилинка.
1). Нагадування учням необхідних основ технічної грамотності та правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва.
2). Поетапне виконання роботи вчителем.
3). Робота учнів. Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (цілий кавун(І варіант) або скибочками – на вибір).
І варіант
ІІ варіант
4). Допомога, консультація.
5). Оживлення фарбами.
1). Рухлива вправа.
2). Перегляд, аналіз та оцінювання робіт учнів.
3). Створення виставки учнівських робіт.
Вправа «Відкритий мікрофон».