УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Про матеріал
Сучасне становище нашої країни потребує вагомих змін в усіх сферах суспільного життя, насамперед - в освіті. Питання освіти та виховання, розвитку дітей шкільного віку будуть успішно вирішені тільки тоді, коли буде вдосконалена система управління
Зміст слайдів
Номер слайду 1

УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Нижеголенко Михайло Олександрович

Номер слайду 2

Актуальність дослідження. Сучасне становище нашої країни потребує вагомих змін в усіх сферах суспільного життя, насамперед - в освіті. Питання освіти та виховання, розвитку дітей шкільного віку будуть успішно вирішені тільки тоді, коли буде вдосконалена система управління. У Національній стратегії розвитку освіти в Україні зазначається, що управління освітою має здійснюватися на засадах інноваційних стратегій відповідно до принципів сталого розвитку, створення сучасних систем освітніх проектів та моніторингу. Актуальність дослідження обґрунтована тим, що впровадження інноваційних технологій в педагогічну практику ЗЗСО вимагає не тільки творчого самовдосконалення та саморозвитку вчителів, їх професійної майстерності, а, на сам перед, великих організаційних, психологічних, фізичних зусиль від самого управлінця

Номер слайду 3

Теоретико-методологічна основа дослідження. Теорія управління, яка вирішує задачу забезпечення ефективності управлінського процесу, представлена в працях вітчизняних і зарубіжних вчених: А. Г. Аганбегяна, М. Альберта, В. Г. Афанасьева, Ю.І. Бобракова, Д. М. Гвішіані, М. Мескона, А. Файоля, Ф. Хедоурі та інших. Проблемі розвитку інноваційних процесів в освіті присвячено досить велику кількість досліджень, зокрема наукові праці: С. А. Бараннікова, В. Н. Жівікіна, B.І. Загвязінскої, М. В. Кларіна, Г. М. Коджаспарова, Н. П. Кузькіна, В. Я. Ляудіса, А. М. Моісеєва, А.І. Пригожіна, В.І. Рибакова, В. А. Сластеніна, В. П. Ушачева, Т. І. Шамова, П.І. Щедровіцької, А. В. Хуторської і інших. Цими вченими обґрунтовано теоретичні положення внутрішнього шкільного управління, розкрито основні поняття (інновація, нововведення, нововведення, інноваційний процес та ін.).

Номер слайду 4

Мета дослідження полягає в оцінці готовності вчителів до інноваційної діяльності та з’ясуванні умов ефективного управління інноваційними процесами закладах освіти. Об’єкт дослідження - система менеджменту інноваційної діяльності. Предмет дослідження - система управління освітньою інноваційною практикою вчителів ЗЗСО. Завдання дослідження: - визначити сутність, види та напрямки інноваційної діяльності; - проаналізувати інноваційну освітню діяльність закладу загальної середньої освіти; - розглянути систему управління інноваційною діяльністю ЗЗСО; - обґрунтувати необхідність результативного управління інноваційною діяльністю педагогічних працівників;- розробити пропозиції щодо вдосконалення системи планування інноваційної діяльності в закладі освіти, який досліджується.

Номер слайду 5

КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ ДОСЛІДЖЕННЯОсвітні інновації – це нові методики викладання, способи побудови та проведення уроків, нововведення в організації змісту освіти (інтеграційні (міжпредметні) програми), методи оцінювання результатів навчання . Готовність до інноваційної педагогічної діяльності – особливий особистісний стан, який передбачає наявність у педагога мотиваційно-ціннісного ставлення до професійної діяльності, володіння ефективними способами і засобами досягнення педагогічних цілей, здатності до творчості і рефлексії. Менеджмент освітніх інновацій – це нова галузь науки про управління людськими і матеріальними ресурсами в закладах і установах освіти, яка супроводжується на засадах інвестицій та інновацій, завдяки чому, якісно покращуються основні показники їх діяльності

Номер слайду 6

Структура інноваційного менеджменту.

Номер слайду 7

Показники готовності вчителя до інноваційної діяльності

Номер слайду 8

Виявлення здібностей педагогів Коробківського ЗЗСО до саморозвитку. Активний саморозвиток 78% Орієнтація на розвиток сильно залежить від об’єктивних факторів – 18% Призупинений розвиток особистісно-професійної майстерності - 4%

Номер слайду 9

Готовність учителів Коробківського ЗЗСО до інноваційної діяльності до інноваційної діяльності

Номер слайду 10

Основні етапи удосконалення управління інноваційної діяльністю педагогічних працівників:- усвідомлення педагогічним колективом закладу освіти необхідності змін та впровадження інновацій;- пошук сучасний якісних ідей;- продумане планування нововведень;- ефективна стратегія управління процесом інноваційної діяльності вчителів;- підготовка педагогів до інноваційної діяльності закладу освіти;- подолання опору (як прихованого, так і явного) та психологічного дискомфорту;- оцінка результатів інноваційної діяльності педагогічних працівників;- оприлюднення результатів нововведень.

Номер слайду 11

Дякуємо за увагу.

pptx
Додано
1 грудня
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку