Номер слайду 3
Теоретико-методологічна основа дослідження. Теорія управління, яка вирішує задачу забезпечення ефективності управлінського процесу, представлена в працях вітчизняних і зарубіжних вчених: А. Г. Аганбегяна, М. Альберта, В. Г. Афанасьева, Ю.І. Бобракова, Д. М. Гвішіані, М. Мескона, А. Файоля, Ф. Хедоурі та інших. Проблемі розвитку інноваційних процесів в освіті присвячено досить велику кількість досліджень, зокрема наукові праці: С. А. Бараннікова, В. Н. Жівікіна, B.І. Загвязінскої, М. В. Кларіна, Г. М. Коджаспарова, Н. П. Кузькіна, В. Я. Ляудіса, А. М. Моісеєва, А.І. Пригожіна, В.І. Рибакова, В. А. Сластеніна, В. П. Ушачева, Т. І. Шамова, П.І. Щедровіцької, А. В. Хуторської і інших. Цими вченими обґрунтовано теоретичні положення внутрішнього шкільного управління, розкрито основні поняття (інновація, нововведення, нововведення, інноваційний процес та ін.).